הודעת קמפיין רק לאחר הפעלת הקמפיין
-
שלום וברכה.
אני מעוניין שישמעו את הקמפיין בתפריט הראשי רק לאחר הפעלת הקמפיין.
יש דרך כזאת? -
@ישראל10 להקליט ומייד לשלוח
-
-
@ישראל10
אם אתה מפעיל את הקמפיין מהמחשב אז תכניס את ההוראה להשמיע רק אח"כ [שים ; לפני ההוראה ותוריד אחרי שתפעיל את הקמפיין]אם אתה מפעיל דרך הטלפון תעשה שאחרי הפעלת הקמפיין תעבור לשלוחה שמשנה ערכים בקובץ וככה זה יתחיל לעבוד
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/השלוחה לשינוי/ext add_id_to_list_key=play_campaign_message add_id_to_list_value=yes -
כמובן שאת ההגדרה הזאת אל תכניס
רק תרשום את שאר השורות מהנצרכות להשמעת קמפיין בתפריט
ותוכל גם לבנות שלוחה זהה אבל הפוכה שמבטלת את ההשמעה עד שתרצה להפעיל שוב
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/השלוחה לשינוי/ext add_id_to_list_key=play_campaign_message add_id_to_list_value=no
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות