סקר
-
איך אני מגדיר סקר דחוף הסתבכתי לא מצליח
-
@יוסי-זנגי איזה סקר?
החדש או הישן?
בחדש אני ממליץ לך רק להגדיר את סוג השלוחה, ובניהול הטלפוני תכנס בשלוחה 1 ושם תקיש את שלוחת הסקר, ושם יהיה לך ניהול ממש נוח ומסודר.בהצלחה
-
@יוסי-זנגי איזה סקר?
החדש או הישן?
בחדש אני ממליץ לך רק להגדיר את סוג השלוחה, ובניהול הטלפוני תכנס בשלוחה 1 ושם תקיש את שלוחת הסקר, ושם יהיה לך ניהול ממש נוח ומסודר.בהצלחה
- #
(לא הבנתי אתה יכול לעלות את ההגדרה
תודה רבה!)***
- #
-
-
type=seker_questionsואת ההמשך תעשה כמו שכבר אמרתי דרך הניהול הטלפוני.
מחילה לא הבנתי התבלבלתי לגמרי
-
@יוסי-זנגי תגדיר את זה בשלוחה שבה אתה רוצה שיהיה הסקר, ושאתה נכנס לניהול הטלפוני במערכת שלך תקיש 1 ואז את מספר השלוחה שהגדרת כסקר ואז כבר תגדיר שמה.
-
@יוסי-זנגי תודה רבה!

-
@יוסי-זנגי תגדיר את זה בשלוחה שבה אתה רוצה שיהיה הסקר, ושאתה נכנס לניהול הטלפוני במערכת שלך תקיש 1 ואז את מספר השלוחה שהגדרת כסקר ואז כבר תגדיר שמה.
תוכל להסביר לי יותר
אני מעוניין לעשות סקר בצורה של הצבעה על שם מתמודד שכל אחד יוכל להצביע 1-9 כדירוג, ולא כשאלת טריוויה איך אני עושה את זה???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות