מה זה ???
-
זה מופיע לי בהגדרות המתקדמות בשלוחה הראשית

-
@שחר
זה אומר שההגדרה שגויה והוא לא קורה אותה כך שאתה יכול למחוק אותה
בדרך כלל זה קורה כשיש הוראה סותרת באותם הגדרות או בהגדרות הכלליות לכל השלוחות -
@שחר או שמופיע לך פעמיים אותה הגדרה, או שזה מתנגש עם הגדרה נוספת. תוכל למחוק את השורה.
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק כל פעם שאני רואה כוכביות כאלה זה אומר שזה שגוי ואפשר למחוק?
-
@שמעון-לאופר כן
-
@שמעון-לאופר
למיטב ידעתי כן וכך אני נוהג
אגב מה שאני משתדל לעשות זה לבדוק למה זה סותר להגדרות הקודמות ולתקן לפי מה שאני מעדיף שישאר
כלומר אם ההגדרה השגויה חשובה יותר אני מוחק את ההגדרה הסותרת שחשובה פחות וכן על זו הדרך -
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר במה זה ???:
@שמעון-לאופר
אגב מה שאני משתדל לעשות זה לבדוק למה זה סותר להגדרות הקודמות ולתקן לפי מה שאני מעדיף שישארזה אני פחות יודע לעשות...
-
@שמעון-לאופר
טבעי זה בא עם הזמן (ולמען האמת זה קצת עבודה, אבל לפעמים זה שווה את זה) -
בעקבות כל הנ"ל
אני פותח נושא חדש,
אשמח אם תעזרו לי גם שם. -
@שחר שלח קישור
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות