שלוחה סולמית
-
איך אפשר להגדיר במערכת את שלוחה סולמית (#) ?
-
הגדרת # או * כשלוחה בפני עצמה בתפריט
בשביל להגדיר את # כשלוחה בפני עצמה יש להוסיף שלוחה בשם Hash (עם H גדולה)
בקובץ ext.ini של התפריט שבו רוצים את שלוחת # יש להוסיף את השורה:hash_extension=yesעריכה
בשביל להגדיר את * כשלוחה בפני עצמה יש להוסיף שלוחה בשם Star (עם S גדולה)
בקובץext.iniשל התפריט שבו רוצים את שלוחת * יש להוסיף את השורה:star_extension=yes -
@נר-יצחק שלוחה כוכבית יש לי, עכשיו הגדרתי את סולמית.
איפה אני אמור לראות את זה? -
@0796069755 פרט. נמק. באר.
-
@נר-יצחק אמר בשלוחה סולמית:
@0796069755 פרט. נמק. באר.
יש לי בקו בשלוחה הראשית תפריט
אני רוצה שבזמן שאני לוחץ על # בטלפון יהיה שלוחה אמיתית ושלא יגיד לי "השלוחה אליה...אינה ניתנת להפעלה...אנא פנה למנהל המערכת"
לכן אשמח לדעת איך מגדירים שהשלוחה הנל תהיה למשל השמעת קבצים. -
@0796069755 תוסיף הגדרה בשלוחה הראשית
hash_extension=yesותיצור בשלוחה הראשית שלוחה בשם Hash (עם H גדולה)
-
תודה רבה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות