מישהו נתקל פעם ב'הלשנה' לועדת הרבנים?? עלילה שקרית!
-
פוסט זה נמחק! -
@בראנד יש להם אתר ?
-
פוסט זה נמחק! -
@בראנד אז איך אפשר להתקשר איתם
-
@עתיקין זה מה ששאלתי
-
@רבי-יצחק
אני לא יודע
המייל עם הכתבה + החוברת המפלילה
שוכנת במייל שלי מהבוקר
(נודע לי על קיומה אתמול)ואני חושב למה אף אחד לא מדבר על זה
הגעתי למסקנה שעדיף לשתוק וזהו
יתכן וימות המשיח לא מעוניינים שזה יטחן פה. -
@sbb0799 מכבד מאוד את המסקנה שלך - אני כלקוח של ימות הגעתי למסקנא הפוכה.
אם ימות רוצים יש פה את שמואל היקר יכול למחוק כל מה שליבו חפץ. -
@עתיקין כתגובה לטענת עו"ד של ימות המשיח שטענו שזה צורך בסיסי של החברה בכלל (והחרדית בפרט) במהלך המשפט, טענו "וועדת הרבנים" שיש חברות כשרות דוגמת קליקול ועוד חברה שאיני זוכר את שמה, אבל תשמע לי, עברתי ארבעה חברות ופשוט אין על ימות המשיח!!
לא ממליץ לנסות אפי' חברה אחרת, כולם מעתיקים מימות את החידושים...
אני אומר את זה מניסיון. -
@רבי-יצחק
עשיתי בירור קצר
ואכן יש לכאורה בעיה חוקית להפיץ את החוברת
אבל את הכתבה אין בעיה להפיץ -
@sbb0799 אמר במישהו נתקל פעם ב'הלשנה' לועדת הרבנים?? עלילה שקרית!:
@רבי-יצחק
אני לא יודע
המייל עם הכתבה + החוברת המפלילה
שוכנת במייל שלי מהבוקר
(נודע לי על קיומה אתמול)תוכל לשלוח לי את זה למייל: lehagdil19@gmail.com?
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות