הקשה תוך כדי שמיעת קובץ
-
האם באפשרות הזו אפשר להגדיר גם שני מספרים?
או האם אפשר לעשות שרק מנהל או מס' מורשה יוכל לגשת לזה?
(חבל שאין אפשרויות הקשה לאחר *0 [כניסה כמנהל].)
תודה רבה -
@אלע ???
-
@אלע שני דברים
- נראה לי לפי מיטב ידיעתי *0 זה לא רק כניסה כמנהל כי לכל אחד עולה שם משהו ולמנהל יותר אופציות.
- אם מדובר בהשמעת הקלטות אתה יכול לעשות שישמיע בשתי שלוחות ורק באחת מהם תכניס את ההגדרות שאתה רוצה ולשלוחה שלשם תכניס את ההגדרות תאפשר כניסה לפי רשימה או לפי סיסמה.
מקווה שעזרתי במשהו.
חג שמח
-
@הלי עשיתי את זה פעם, ולא עבד
-
-
@הלי הוא לא אמר את כמות האזנות האמיתית.
-
-
@הלי כמה האזנות היו לקובץ
-
א אלע סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אלע סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות