• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. shlomos
    S
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 2
    • פוסטים 5
    • הגבוה ביותר 2
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    shlomos

    @shlomos

    3
    מוניטין
    3
    צפיות בפרופיל
    5
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    shlomos הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי shlomos

    • הורדת קובץ שמע VOICE מתיקיית סל המחזור (Trash/ApiVoice) - ע"י בקשת HTTP/CURL

      שלום וברכה.

      הייתי צריך לבצע פעולה זה במערכת שבניתי ללקוח ולא ראיתי תיעוד מסודר וברור על סדר תהליך העבודה.

      לכן החלטתי לתעד גם לציבור החשוב כאן מה סדר הפעולות לקבלת הקובץ המקור שהומר במערכת.

      הבעיה המרכזית זה שגם לאחר קבלת הקובץ א"א להתאים את זה לנתוני השיחה בדיוק ולכן רק לאחר קבלת הקובץ אני בודק האם יש שם מספר טלפון.

      זה הקישור לדקומנטציה

      כדי לקבל רשימת קבצים אחרונה יש לשלוח בקשה בפורמט הבא.

      https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIVR2Dir?token=033777770:111111&path=/Trash/ApiVoice&filesLimit=5&orderBy=date&orderDir=desc
      

      כאן אני מקבל את ה5 קבצים האחרונים (החדשים) במערכת, ניתן כמובן לשנות את זה וגם להוסיף סינונים לפי הדקומנטציה

      לאחר קבלת המידע כאן אני לקוח את שם הקובץ ומפרק אותו -לקבלת מספר טלפון

      זה דוגמא לאיך שעושים את זה ב-make.com

      {{get(split(45.name; "-"); 5)}}
      

      וזה הבקשה הסופית לקבלת הקובץ

      https://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=03377770:111111&path={{45.what}}
      

      לאחר שקיבלתי את הקובץ וידוע לי מספר הלקוח - אני יכול לשייך את זה במערכות לטלפון המקורי.

      מקווה שהתיעוד הזה יחסוך לכם כאב ראש וזמן.

      בהצלחה

      נ.ב. זה דוגמא לסניריו
      bceaf3c4-d967-4b80-aff1-6bb43677aec8-image.png

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      S
      shlomos
    • RE: קמפיין הודעות אישיות בAPI | שליחת הנתונים בצורה רגילה ולא בשרשור

      @מוישי-שובקס הדרך לפתור את זה הוא להוסיף פונקציה encodeURL ולתוכן לשרשר את ה-JSON

      קודhttps://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&ttsMode=1&phones={{encodeURL('{"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה"}')}}
      
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      S
      shlomos

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי shlomos

    • הורדת קובץ שמע VOICE מתיקיית סל המחזור (Trash/ApiVoice) - ע"י בקשת HTTP/CURL

      שלום וברכה.

      הייתי צריך לבצע פעולה זה במערכת שבניתי ללקוח ולא ראיתי תיעוד מסודר וברור על סדר תהליך העבודה.

      לכן החלטתי לתעד גם לציבור החשוב כאן מה סדר הפעולות לקבלת הקובץ המקור שהומר במערכת.

      הבעיה המרכזית זה שגם לאחר קבלת הקובץ א"א להתאים את זה לנתוני השיחה בדיוק ולכן רק לאחר קבלת הקובץ אני בודק האם יש שם מספר טלפון.

      זה הקישור לדקומנטציה

      כדי לקבל רשימת קבצים אחרונה יש לשלוח בקשה בפורמט הבא.

      https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIVR2Dir?token=033777770:111111&path=/Trash/ApiVoice&filesLimit=5&orderBy=date&orderDir=desc
      

      כאן אני מקבל את ה5 קבצים האחרונים (החדשים) במערכת, ניתן כמובן לשנות את זה וגם להוסיף סינונים לפי הדקומנטציה

      לאחר קבלת המידע כאן אני לקוח את שם הקובץ ומפרק אותו -לקבלת מספר טלפון

      זה דוגמא לאיך שעושים את זה ב-make.com

      {{get(split(45.name; "-"); 5)}}
      

      וזה הבקשה הסופית לקבלת הקובץ

      https://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=03377770:111111&path={{45.what}}
      

      לאחר שקיבלתי את הקובץ וידוע לי מספר הלקוח - אני יכול לשייך את זה במערכות לטלפון המקורי.

      מקווה שהתיעוד הזה יחסוך לכם כאב ראש וזמן.

      בהצלחה

      נ.ב. זה דוגמא לסניריו
      bceaf3c4-d967-4b80-aff1-6bb43677aec8-image.png

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      S
      shlomos
    • RE: שגיאה בהקראה (ראשונית) של אימייל בפקודת READ

      @אלחנן1 אשמח לקבל פרטי מייל לשליחת הפניה, בנוסף מה הכוונה פרטי שיחה?

      פורסם בבאגים במערכת
      S
      shlomos
    • שגיאה בהקראה (ראשונית) של אימייל בפקודת READ

      שלום וברכה אני רוצה לתת למשתמש שישמע את האימייל שנקלט במערכת ולאשר אותו אני שולח את זה בפקודת READ

      לא משנה מה שעשיתי - בהקראה האשונית המערכת מקריאה בצורה שגויה כמה משפטים ואח"כ היא מקריאה בתצורה תקינה
      יש לציין בחזרה על ההודעה שוב ההודעה נשמעת בצורה תקינה (הבעיה היא בהתחלה בלבד)

      זה דוגמאות של התשובה שאני שולח

      read=t-המייל שנקלט אצלנו הוא.a-s0542830@.t-outlook נקודה com.s-001=emailesur,,1,1,7,Digits,yes,yes,,12,3,,,,no
      
      	read=f-002.a-s0542830@outlook.t-נקודה.a-com.s-001=emailesur,,1,1,7,Digits,yes,yes,,12,3,,,,no
      

      בלוג הכל נראה תקין
      אשמח לעזרת המומחים כאן

      פורסם בבאגים במערכת
      S
      shlomos
    • RE: קמפיין הודעות אישיות בAPI | שליחת הנתונים בצורה רגילה ולא בשרשור

      @מוישי-שובקס הדרך לפתור את זה הוא להוסיף פונקציה encodeURL ולתוכן לשרשר את ה-JSON

      קודhttps://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=091234567:1234&ttsMode=1&phones={{encodeURL('{"0533123456":"פנייה מספר 159 למוקד טופלה"}')}}
      
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      S
      shlomos
    • RE: זיהוי דיבור של אימייל

      @מתכנת-בעתיד האם יש לך עידכון לגבי זה?

      פורסם בפורום מפתחים API
      S
      shlomos