צודק.
מה דעתך על הרעיון הבא?
להגדיר בשלוחת הניהול 'כניסה ללא קוד ניהול'
admin_login_no_password=yes
ולהוסיף קוד בכניסה לשלוחה כמו בכל שלוחה עם קוד
password=1234
לכאו' זה אמור לעבוד, אתה יכול לדרוש קוד אחר, ולשנות את ההקלטה "אנא הקישו את הסיסמה"
להקלטה "אנא הקישו קוד ניהול".
בגדול זה נשמע רעיון טוב, לבדיקתך.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מתכנת בעתיד
-
RE: שתי סיסמאות ניהול
-
RE: מעבר בסיום השלוחה מהיכן שהגיעו, שייך.
@פישל
אם שלוחה 3 היא השמעת קבצים יש פתרון פשוט,
אתה פותח עוד שלוחה לדוג' 4 שהיא השמעת קבצים, ומגדיר שתשמיע קבצים משלוחה 3.
שלוחה 1 מפנה לשלוחה 3 וחוזר בסיום לשלוחה 1,
שלוחה 2 מפנה לשלוחה 4 וחוזר בסיום לשלוחה 2. -
RE: מודל תור
@מוטי-לוין
אולי במקום לעקוף את הבעיה תפתור אותה מהשורש.
אני בניתי (עם API) מערכת אוטומטית שבודקת את כל המערכות שבניתי כל X דקות,
במידה וצריך למלא את המערכת עם יחידות המערכת מבצעת רכישה אוטומטית.
אם זה מעניין אותך אתה יכול לפנות באימייל 4120664@gmail.com .
השימוש בפיתוח זה הוא ללא תשלום, (מלבד עלות היחידות כמובן). -
RE: מודול קניית יחידות אוטומטי
@צדיק-תמים כתב במודול קניית יחידות אוטומטי:
@מתכנת-בעתיד לא מבין איך בדפדפן אפשר לראות מה קורה בצד השרת שלך
אתן לך דוגמא, איך אפשר 'לעבוד' עלי דרך הדפדפן.
אני מגדיר ב'מספר היחידות שניתן לרכוש' שיהיה אפשר להקיש רק עד 4 ספרות, דרך הטלפון אין לך דרך לעקוף את זה, בשונה מהדפדפן שאין לי שליטה (במהלך הפנייה) מה הלקוח יקיש.
(רק לאחר שאני מקבל חזרה מימות את תגובת הלקוח יש לי אפשרות לבדוק מה הוא הקיש).בכל מקרה מה שעלה בדעתי הוא הקומבינה הבאה:
הAPI שאפרסם הוא רק ניתוב למערכת בימות, שם אכתוב את כל ההגדרות של הAPI.
כך לקוח שיריץ דרך הדפדפן יראה רק את פקודת הניתוב, ולא את כל הפקודות שהלקוח מזין. -
RE: איך אפשר לעשות שמי שלא רשום לצינטוקים יושמע בפתיח הקו אופציה של הרשמה?
@פרארי
בכניסה לקו תעשה פילטר הפניה לפי רשימת תפוצה.
לפני הרשמה לצינתוק אתה מוסיף לרשימת התפוצה. -
RE: כיצד בודקים האם יש פרמטר ב-url שמכיל ערך ספציפי
@לעזור-לכולם אמר בכיצד בודקים האם יש פרמטר ב-url שמכיל ערך ספציפי:
in_array('*',$_GET) ? echo "go_to_folder=/" : '';
יפה מאוד, רק תשנה את הסינטקס את המילה echo שים לפני הפונק'.
אין עליך -
הקראת מספר שלילי בread
אני צריך להקריא מספר שלילי לפני קבלת תשובה מלקוח read,
זה מה שמודפס בדפדפן -
read=n--1.f-001=menu
אך המערכת לא מזהה את המספר השלילי, כנראה מפני שהתוצאה המודפסת בדפדפן היא n--1 , והיא לא 'קולטת' שזה מספר שלילי. ניסיתי להכנס את המספר לתוך סוגריים וגם לא הועיל.האם יש פתרון לזה?
תודה רבה. -
RE: שתי סיסמאות ניהול
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
האם יש אפשרות לעשות שסיסמת הניהול בטלפון תהיה שונה מהסיסמה באתר?
מה המטרה שלך? אם המטרה שמנהל הקו בטלפון לא יוכל לשנות את הממשק באתר אתה יכול לעשות קומבינה, תפתח שתי מערכות תוכן (להלן מספר 1 ומספר 2),
מספר 1 מוגדרת כהפניה למספר 2, וכל ההגדרות באתר בנויות במספר 2 באתר.
כל המחייגים למערכת מחייגים דרך מספר 1 (כולל גם מי שמנהל דרך הטלפון).
כך, המנהל דרך הטלפון לא יכול להיכנס דרך האתר, כי מספר המערכת שהוא מקיש בכניסה לאתר יש לו קוד אחר מהקוד של מספר 1.
מקווה שהובנתי.
נ.ב.
כמובן שזה מועיל רק למערכות תוכן שאין בהם צינתוקים, כי אם המנהל בטלפון יקבל צינתוק של מספר 2 לא הועלת כלום.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מתכנת בעתיד
-
RE: זיהוי דיבור של אימייל
@לעזור-לכולם @avrham
נכון מאוד. אני רוצה לקלוט כתובת מייל. האם יש אפשרות?
תודה. -
זיהוי דיבור של אימייל
אני רוצה לקבל מהלקוח כתובת אימייל ע"י זיהוי דיבור:
echo 'read=t-הקלט בקול ברור את כתובת האימייל=Email,,voice,en-US,no,,no,6,60,';
האם יש אפשרות שהשפה לא תהיה מילים באנגלית אלא ספרות ואותיות באנגלית בלבד?
תודה. -
כפתור לשיחות יוצאות מהמערכת
בניתי אתר לניהול לקוחות. אני רוצה להוסיף כפתור לכל לקוח, שבעת לחיצה על הכפתור אוכל לחייג ישירות ללקוח דרך האתר.
כמו"כ אני צריך אפשרות לקבלת שיחות נכנסות לאתר, והמערכת תנתב את השיחה לפי הגדרות שאני רוצה, לדוג' לפי שעות או לפי שם משתמש של נציג באתר.
אשמח לקבל כיוון, האם מישהו התנסה בזה או יכול לעזור לי בפיתוח? (בתשלום כמובן), תודה.
-
RE: חסימת לקוח מצינתוקים
@שמחה-זו-הסיסמא
זה עוזר גם לצינתוקים ששולחים לא דרך המערכת, אלא דרך pai חיצוני?
תודה רבה -
RE: חסימת לקוח מצינתוקים
@ע-ג
עניתי לך שהלקוח טוען שאין לו כזה מספר.
הדרך היחידה לוודא את זה, זה לחסום את המספר אצלי בעת השליחה, ולבדוק. אם הוא עדיין מקבל צינתוקים זה אומר שזה דרך מספר מפנה (וירטואלי או אחר). -
RE: חסימת לקוח מצינתוקים
@ע-ג
צודק. גם לי כבר היה בעבר כזה מקרה.במקרה זה הלקוח טוען שאין לו מספר וירטואלי.
בכל מקרה הצינתוקים שאני שולח זה דרך api. הגדרתי כעת בקוד שלא ישלח למספר זה, כעת נראה האם הוא עדיין מקבל צינתוקים.
אם כן, אפנה לימות לשירות לקוחות לבירור יותר עמוק.תודה רבה.
-
חסימת לקוח מצינתוקים
האם יש אפשרות לחסום לקוח מסוים שלא יקבל צינתוקים מהמערכת בשום צורה.
יש לי לקוח שהיה רשום בעבר וננמחק מרשימת צינתוקים, הוא טוען שעדיין מקבל צינתוקים. ייתכן שהוא מקבל צינתוקים מרשימת תפוצה לא נכונה או בצורה שונה, אולי api.
האם יש לי אפשרות לחסום אותו באופן גלובאלי שלקוח מסוים לא יקבל צינתוקים מהמערכת?
תודה רבה.