• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. מתכנת בעתיד
    מ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 45
    • פוסטים 210
    • הגבוה ביותר 52
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    מתכנת בעתיד

    @מתכנת בעתיד

    66
    מוניטין
    111
    צפיות בפרופיל
    210
    פוסטים
    3
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום מרכז

    מתכנת בעתיד הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מתכנת בעתיד

    • RE: שתי סיסמאות ניהול

      צודק.
      מה דעתך על הרעיון הבא?
      להגדיר בשלוחת הניהול 'כניסה ללא קוד ניהול'
      admin_login_no_password=yes
      ולהוסיף קוד בכניסה לשלוחה כמו בכל שלוחה עם קוד
      password=1234
      לכאו' זה אמור לעבוד, אתה יכול לדרוש קוד אחר, ולשנות את ההקלטה "אנא הקישו את הסיסמה"
      להקלטה "אנא הקישו קוד ניהול".
      בגדול זה נשמע רעיון טוב, לבדיקתך.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: חזרה לתפריט הקודם

      @613-0 אמר בחזרה לתפריט הקודם:

      root=#

      תודה רבה, ירבו כמותך

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: איך עושים במקלדת טלפונית הקלדה רציפה ללא צורך בסולמית אחרי כל אות (כמו שיש בכמה מודולי API)?

      @121244 כתב באיך עושים במקלדת טלפונית הקלדה רציפה ללא צורך בסולמית אחרי כל אות (כמו שיש בכמה מודולי API)?:

      @מתכנת-בעתיד גם הוא לא עבד

      בדקת את הקוד של @לעזור-לכולם ?

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: מעבר בסיום השלוחה מהיכן שהגיעו, שייך.

      @פישל
      אם שלוחה 3 היא השמעת קבצים יש פתרון פשוט,
      אתה פותח עוד שלוחה לדוג' 4 שהיא השמעת קבצים, ומגדיר שתשמיע קבצים משלוחה 3.
      שלוחה 1 מפנה לשלוחה 3 וחוזר בסיום לשלוחה 1,
      שלוחה 2 מפנה לשלוחה 4 וחוזר בסיום לשלוחה 2.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: מודל תור

      @מוטי-לוין
      אולי במקום לעקוף את הבעיה תפתור אותה מהשורש.
      אני בניתי (עם API) מערכת אוטומטית שבודקת את כל המערכות שבניתי כל X דקות,
      במידה וצריך למלא את המערכת עם יחידות המערכת מבצעת רכישה אוטומטית.
      אם זה מעניין אותך אתה יכול לפנות באימייל 4120664@gmail.com .
      השימוש בפיתוח זה הוא ללא תשלום, (מלבד עלות היחידות כמובן).

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: מודול קניית יחידות אוטומטי

      @צדיק-תמים כתב במודול קניית יחידות אוטומטי:

      @מתכנת-בעתיד לא מבין איך בדפדפן אפשר לראות מה קורה בצד השרת שלך

      אתן לך דוגמא, איך אפשר 'לעבוד' עלי דרך הדפדפן.
      אני מגדיר ב'מספר היחידות שניתן לרכוש' שיהיה אפשר להקיש רק עד 4 ספרות, דרך הטלפון אין לך דרך לעקוף את זה, בשונה מהדפדפן שאין לי שליטה (במהלך הפנייה) מה הלקוח יקיש.
      (רק לאחר שאני מקבל חזרה מימות את תגובת הלקוח יש לי אפשרות לבדוק מה הוא הקיש).

      בכל מקרה מה שעלה בדעתי הוא הקומבינה הבאה:
      הAPI שאפרסם הוא רק ניתוב למערכת בימות, שם אכתוב את כל ההגדרות של הAPI.
      כך לקוח שיריץ דרך הדפדפן יראה רק את פקודת הניתוב, ולא את כל הפקודות שהלקוח מזין.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: איך אפשר לעשות שמי שלא רשום לצינטוקים יושמע בפתיח הקו אופציה של הרשמה?

      @פרארי
      בכניסה לקו תעשה פילטר הפניה לפי רשימת תפוצה.
      לפני הרשמה לצינתוק אתה מוסיף לרשימת התפוצה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: כיצד בודקים האם יש פרמטר ב-url שמכיל ערך ספציפי

      @לעזור-לכולם אמר בכיצד בודקים האם יש פרמטר ב-url שמכיל ערך ספציפי:

      in_array('*',$_GET) ? echo "go_to_folder=/" : '';

      יפה מאוד, רק תשנה את הסינטקס את המילה echo שים לפני הפונק'.
      אין עליך

      פורסם בפורום PHP
      מ
      מתכנת בעתיד
    • הקראת מספר שלילי בread

      אני צריך להקריא מספר שלילי לפני קבלת תשובה מלקוח read,
      זה מה שמודפס בדפדפן -
      read=n--1.f-001=menu
      אך המערכת לא מזהה את המספר השלילי, כנראה מפני שהתוצאה המודפסת בדפדפן היא n--1 , והיא לא 'קולטת' שזה מספר שלילי. ניסיתי להכנס את המספר לתוך סוגריים וגם לא הועיל.

      האם יש פתרון לזה?
      תודה רבה.

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: שתי סיסמאות ניהול

      @הרב-החשוב

      @הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:

      האם יש אפשרות לעשות שסיסמת הניהול בטלפון תהיה שונה מהסיסמה באתר?

      מה המטרה שלך? אם המטרה שמנהל הקו בטלפון לא יוכל לשנות את הממשק באתר אתה יכול לעשות קומבינה, תפתח שתי מערכות תוכן (להלן מספר 1 ומספר 2),
      מספר 1 מוגדרת כהפניה למספר 2, וכל ההגדרות באתר בנויות במספר 2 באתר.
      כל המחייגים למערכת מחייגים דרך מספר 1 (כולל גם מי שמנהל דרך הטלפון).
      כך, המנהל דרך הטלפון לא יכול להיכנס דרך האתר, כי מספר המערכת שהוא מקיש בכניסה לאתר יש לו קוד אחר מהקוד של מספר 1.
      מקווה שהובנתי.
      נ.ב.
      כמובן שזה מועיל רק למערכות תוכן שאין בהם צינתוקים, כי אם המנהל בטלפון יקבל צינתוק של מספר 2 לא הועלת כלום.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מתכנת בעתיד

    • RE: ביצוע שיחת גישור במחיר מוזל

      @מנסה
      תודה.
      נשאר לי רק השאלה האם ההקלטה נשמרת במקום מסוים?

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: מיקום שמירת ההקלטה

      @בשכמל-ו
      כתבתי:
      כשאני מפעיל קמפיין עם מעבר למענה אנושי בהקשה 1

      זה זה לא מודל תור אלא מודל מובנה של ימות בהפעלת קמפיין.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: מיקום שמירת ההקלטה

      @בשכמל-ו
      שלחת קישור למערכת תור, זה הגדרות אחרות לגמרי. לא?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: מיקום שמירת ההקלטה

      @בשכמל-ו
      ובמענה אנושי לאחר קמפיין?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: ביצוע שיחת גישור במחיר מוזל

      @בשכמל-ו
      לא הבנתי. שלחת לי קישור לשליחת צינתוק עם api. אבל את הפעלת השיחת ועידה במקרה שלך צריך לחייג פיזית לטלפון. אני רוצה ששתי הלקוחות יקבלו חיוג מהמערכת בלי שיצטרכו לחזור למערכת.
      זה אפשרי?

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: ביצוע שיחת גישור במחיר מוזל

      @בשכמל-ו
      איך אני יכול לעשות זאת באמצעות api?
      אני לא עושה זאת עם מערכת טלפונית אלא באמצעות לחיצה על כפתור חייגם באתר שלי.

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: מיקום שמירת ההקלטה

      @בשכמל-ו כתב במיקום שמירת ההקלטה:

      queue_record_duplicate_link

      זה עובד גם עבור מודלים אחרים שאינם תור? זה עובד גם עבור ניתוביה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • ביצוע שיחת גישור במחיר מוזל

      בהמשך להוזלה החדשה של ימות המשיח: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      אני רוצה לבצע שיחת גישור דרך אתר שירות הלקוחות שלי. הנציג לוחץ על כפתור החייגן בכרטיס הלקוח, הנציג + הלקוח מקבלים שיחה קולית ומשוחחים ביניהם. עד היום המחיר היה יחידות כפי אורך השיחה * 2, אחד עבור הניתוב ללקוח ואחד עבור הניתוב לנציג.

      אני רוצה לשנות את זה, לחיצה על הכפתור תפעיל קמפיין עם api הנציג יקבל טלפון ויקיש 1 למעבר למענה אנושי.
      את פרטי הלקוח אשנה בכל שיחה באמצעות api.

      לכאו' יש כאן דרך לביצוע שיחות גישור בעלות של 2 יחידות לשיחה.

      השאלה היחידה שיש לי כרגע זה איפה מאוחסן לי השיחה לאחר מכן שאוכל לשמור אותה בכרטיס הלקוח?
      תודה רבה.

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מתכנת בעתיד
    • מיקום שמירת ההקלטה

      כשאני מפעיל קמפיין עם מעבר למענה אנושי בהקשה 1

      1. איפה מאוחסן ההקלטה של המענה אנושי?
      2. איפה יש לי מידע איזה לקוחות הקישו 1 ואיזה לא?
      • אני צריך לדעת את המיקום באתר, ולא בסיכום שאני מקבל במייל
        תודה רבה.
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      מ
      מתכנת בעתיד
    • RE: צינתוק זיהוי אחר

      אתה יכול ליצור קשר 4120664@gmail.com

      פורסם בפורום מפתחים API
      מ
      מתכנת בעתיד