צודק.
מה דעתך על הרעיון הבא?
להגדיר בשלוחת הניהול 'כניסה ללא קוד ניהול'
admin_login_no_password=yes
ולהוסיף קוד בכניסה לשלוחה כמו בכל שלוחה עם קוד
password=1234
לכאו' זה אמור לעבוד, אתה יכול לדרוש קוד אחר, ולשנות את ההקלטה "אנא הקישו את הסיסמה"
להקלטה "אנא הקישו קוד ניהול".
בגדול זה נשמע רעיון טוב, לבדיקתך.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מתכנת בעתיד
-
RE: שתי סיסמאות ניהולפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
-
RE: מעבר בסיום השלוחה מהיכן שהגיעו, שייך.פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פישל
אם שלוחה 3 היא השמעת קבצים יש פתרון פשוט,
אתה פותח עוד שלוחה לדוג' 4 שהיא השמעת קבצים, ומגדיר שתשמיע קבצים משלוחה 3.
שלוחה 1 מפנה לשלוחה 3 וחוזר בסיום לשלוחה 1,
שלוחה 2 מפנה לשלוחה 4 וחוזר בסיום לשלוחה 2. -
RE: מודל תורפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@מוטי-לוין
אולי במקום לעקוף את הבעיה תפתור אותה מהשורש.
אני בניתי (עם API) מערכת אוטומטית שבודקת את כל המערכות שבניתי כל X דקות,
במידה וצריך למלא את המערכת עם יחידות המערכת מבצעת רכישה אוטומטית.
אם זה מעניין אותך אתה יכול לפנות באימייל 4120664@gmail.com .
השימוש בפיתוח זה הוא ללא תשלום, (מלבד עלות היחידות כמובן). -
RE: מודול קניית יחידות אוטומטיפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@צדיק-תמים כתב במודול קניית יחידות אוטומטי:
@מתכנת-בעתיד לא מבין איך בדפדפן אפשר לראות מה קורה בצד השרת שלך
אתן לך דוגמא, איך אפשר 'לעבוד' עלי דרך הדפדפן.
אני מגדיר ב'מספר היחידות שניתן לרכוש' שיהיה אפשר להקיש רק עד 4 ספרות, דרך הטלפון אין לך דרך לעקוף את זה, בשונה מהדפדפן שאין לי שליטה (במהלך הפנייה) מה הלקוח יקיש.
(רק לאחר שאני מקבל חזרה מימות את תגובת הלקוח יש לי אפשרות לבדוק מה הוא הקיש).בכל מקרה מה שעלה בדעתי הוא הקומבינה הבאה:
הAPI שאפרסם הוא רק ניתוב למערכת בימות, שם אכתוב את כל ההגדרות של הAPI.
כך לקוח שיריץ דרך הדפדפן יראה רק את פקודת הניתוב, ולא את כל הפקודות שהלקוח מזין. -
RE: איך אפשר לעשות שמי שלא רשום לצינטוקים יושמע בפתיח הקו אופציה של הרשמה?פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פרארי
בכניסה לקו תעשה פילטר הפניה לפי רשימת תפוצה.
לפני הרשמה לצינתוק אתה מוסיף לרשימת התפוצה. -
RE: כיצד בודקים האם יש פרמטר ב-url שמכיל ערך ספציפיפורסם בפורום PHP
@לעזור-לכולם אמר בכיצד בודקים האם יש פרמטר ב-url שמכיל ערך ספציפי:
in_array('*',$_GET) ? echo "go_to_folder=/" : '';
יפה מאוד, רק תשנה את הסינטקס את המילה echo שים לפני הפונק'.
אין עליך -
הקראת מספר שלילי בreadפורסם בפורום מפתחים API
אני צריך להקריא מספר שלילי לפני קבלת תשובה מלקוח read,
זה מה שמודפס בדפדפן -
read=n--1.f-001=menu
אך המערכת לא מזהה את המספר השלילי, כנראה מפני שהתוצאה המודפסת בדפדפן היא n--1 , והיא לא 'קולטת' שזה מספר שלילי. ניסיתי להכנס את המספר לתוך סוגריים וגם לא הועיל.האם יש פתרון לזה?
תודה רבה. -
RE: שתי סיסמאות ניהולפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@הרב-החשוב אמר בשתי סיסמאות ניהול:
האם יש אפשרות לעשות שסיסמת הניהול בטלפון תהיה שונה מהסיסמה באתר?
מה המטרה שלך? אם המטרה שמנהל הקו בטלפון לא יוכל לשנות את הממשק באתר אתה יכול לעשות קומבינה, תפתח שתי מערכות תוכן (להלן מספר 1 ומספר 2),
מספר 1 מוגדרת כהפניה למספר 2, וכל ההגדרות באתר בנויות במספר 2 באתר.
כל המחייגים למערכת מחייגים דרך מספר 1 (כולל גם מי שמנהל דרך הטלפון).
כך, המנהל דרך הטלפון לא יכול להיכנס דרך האתר, כי מספר המערכת שהוא מקיש בכניסה לאתר יש לו קוד אחר מהקוד של מספר 1.
מקווה שהובנתי.
נ.ב.
כמובן שזה מועיל רק למערכות תוכן שאין בהם צינתוקים, כי אם המנהל בטלפון יקבל צינתוק של מספר 2 לא הועלת כלום.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מתכנת בעתיד
-
RE: ביצוע שיחת גישור במחיר מוזלפורסם בפורום מפתחים API
@מנסה
תודה.
נשאר לי רק השאלה האם ההקלטה נשמרת במקום מסוים? -
RE: מיקום שמירת ההקלטהפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@בשכמל-ו
כתבתי:
כשאני מפעיל קמפיין עם מעבר למענה אנושי בהקשה 1זה זה לא מודל תור אלא מודל מובנה של ימות בהפעלת קמפיין.
-
RE: מיקום שמירת ההקלטהפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@בשכמל-ו
שלחת קישור למערכת תור, זה הגדרות אחרות לגמרי. לא? -
RE: ביצוע שיחת גישור במחיר מוזלפורסם בפורום מפתחים API
@בשכמל-ו
לא הבנתי. שלחת לי קישור לשליחת צינתוק עם api. אבל את הפעלת השיחת ועידה במקרה שלך צריך לחייג פיזית לטלפון. אני רוצה ששתי הלקוחות יקבלו חיוג מהמערכת בלי שיצטרכו לחזור למערכת.
זה אפשרי? -
RE: ביצוע שיחת גישור במחיר מוזלפורסם בפורום מפתחים API
@בשכמל-ו
איך אני יכול לעשות זאת באמצעות api?
אני לא עושה זאת עם מערכת טלפונית אלא באמצעות לחיצה על כפתור חייגם באתר שלי. -
RE: מיקום שמירת ההקלטהפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@בשכמל-ו כתב במיקום שמירת ההקלטה:
queue_record_duplicate_link
זה עובד גם עבור מודלים אחרים שאינם תור? זה עובד גם עבור ניתוביה?
-
ביצוע שיחת גישור במחיר מוזלפורסם בפורום מפתחים API
בהמשך להוזלה החדשה של ימות המשיח: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות
אני רוצה לבצע שיחת גישור דרך אתר שירות הלקוחות שלי. הנציג לוחץ על כפתור החייגן בכרטיס הלקוח, הנציג + הלקוח מקבלים שיחה קולית ומשוחחים ביניהם. עד היום המחיר היה יחידות כפי אורך השיחה * 2, אחד עבור הניתוב ללקוח ואחד עבור הניתוב לנציג.
אני רוצה לשנות את זה, לחיצה על הכפתור תפעיל קמפיין עם api הנציג יקבל טלפון ויקיש 1 למעבר למענה אנושי.
את פרטי הלקוח אשנה בכל שיחה באמצעות api.לכאו' יש כאן דרך לביצוע שיחות גישור בעלות של 2 יחידות לשיחה.
השאלה היחידה שיש לי כרגע זה איפה מאוחסן לי השיחה לאחר מכן שאוכל לשמור אותה בכרטיס הלקוח?
תודה רבה. -
מיקום שמירת ההקלטהפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
כשאני מפעיל קמפיין עם מעבר למענה אנושי בהקשה 1
- איפה מאוחסן ההקלטה של המענה אנושי?
- איפה יש לי מידע איזה לקוחות הקישו 1 ואיזה לא?
- אני צריך לדעת את המיקום באתר, ולא בסיכום שאני מקבל במייל
תודה רבה.