• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. jinji
    J
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 18
    • פוסטים 41
    • הגבוה ביותר 8
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    jinji

    @jinji

    14
    מוניטין
    23
    צפיות בפרופיל
    41
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    jinji הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי jinji

    • RE: עזרה בתמחור

      @לעזור-לכולם לא לקחתי לפי 120 לשעה...
      לקחתי פחות
      ואדרבה אני לא רציתי לקחת את העבודה הזו כי אני מתחיל בתחום, ולא עובד בתחום, תביא את המספר שלך ואני אשלח אליך פעם הבאה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: קבלת פקס והעברה למייל

      @לעזור-לכולם מספר תומך פקס א"א לקנות דרך ימות המשיח (כך נאמר לי בשירות לקוחות) אלא רק דרך חברה חיצונית.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: עזרה בתמחור

      @לעזור-לכולם
      @מנסה כותב מחירים של 30-150 ש"ח לשלוחה.
      אני עבדתי על מערכת של שלוחה אחת בין 20 ל-30 שעות.
      רק בחירת תמלול להקלטות (אח"כ שיש יותר מ-20 הקלטות), הקלטה, הטמעה במערכת ואז לשמוע את ההערות (שלפעמים ארך להם יותר מ-24 שעות כדי להגיע), ואז שוב להקליט, ואז להכניס נתונים חדשים, ואז לקנות קו מבזק שיהיה דומה למספר של המשרד שגם לקח בערך שעה.
      כל זה לקח לי הרבה זמן...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: עזרה בתמחור

      @לעזור-לכולם
      לאחר כל הדיון פה החלטתי לפנות לקבל הצעת מחיר מימות, כמה הם היו לוקחים על דבר כזה?
      אז בסיכומו של דבר על בניית שלוחת קבלת נתונים בלבד של 25 נתונים וקריינות לשאלות:

      סה"כ ללא קריינות: 1755 ש"ח

      קריין רגיל: 850 ש"ח
      קריין פרימיום (יש שני סוגים): 1217 / 1133 ש"ח

      כך שהמחיר שאני ביקשתי ||2500|| הוא נשמע לי בהחלט סכום סביר, מה גם שהקריינות שאני עשיתי נשמעת יותר טוב מהקריינות ה"רגילה".

      בתודה לכל העוזרים.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: הגבלת כניסה לסקר פעם אחת

      @מאיר-האלוף אמר בהגבלת כניסה לסקר פעם אחת:

      @jinji נראה לי ככה זה אולך

      ?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      J
      jinji
    • מודול הקשות

      אני מעונין ליצור במערכת שלי מודול הקשות, כך שאני מבקש אנא הקש מספר ת.ז. ומהתקשר מקיש, ואח"כ למשל להקליט את השאלה בכמה מלפפונים הנך מעונין? ושהתשובה של המתקשר יהיה בהקשה ושזה יגיע בדו"ח מסודר למייל,
      האם יש אפשרות כזו?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • קבלת פקס והעברה למייל

      אני מעונין להגדיר במערכת שלי קבלת פקסים והעברתם למייל

      אני מבין שאם אני מגדיר בשלוחה הראשית אז בעצם אני מבטל את המערכת והופך אותה רק למערכת קבלת פקס ולכן אני מעונין להגדיר בשלוחה הפנימית, בהסבר כתוב שאם אני מגדיר בשלוחה פנימית אז צריך לכתוב בשליחת הפקס את מספר השלוחה, מה הכוונה?

      האם הכוונה פשוט להוסיף מספר נניח שאם מספר המערכת הוא 03-5123456 והשלוחה היא 2 אז צריך לכתוב 03-51234562 ? כי הפקס לא נותן לי לשלוח ככה.

      תודה מראש לעוזרים.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: עזרה בתמחור

      האמת שבסוף הלכתי למחיר לפי שעה,
      היה פה הרבה שינויים באמצע שהצריכו הקלטות מחדש, כך שקשה להתייחס לזה לפי עלות למערכת.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי jinji

    • RE: עזרה בתמחור

      @חוויה-טלפונית
      לא חושב שעשיתי פה איזה עוול לימות המשיח, זה לא איזה מידע סודי, כל מי שמתענין אצלם הם נותנים לו הצעת מחיר.

      אם מישהו חושב אחרת אשמח לקבל ביקורת.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: עזרה בתמחור

      @לעזור-לכולם
      לאחר כל הדיון פה החלטתי לפנות לקבל הצעת מחיר מימות, כמה הם היו לוקחים על דבר כזה?
      אז בסיכומו של דבר על בניית שלוחת קבלת נתונים בלבד של 25 נתונים וקריינות לשאלות:

      סה"כ ללא קריינות: 1755 ש"ח

      קריין רגיל: 850 ש"ח
      קריין פרימיום (יש שני סוגים): 1217 / 1133 ש"ח

      כך שהמחיר שאני ביקשתי ||2500|| הוא נשמע לי בהחלט סכום סביר, מה גם שהקריינות שאני עשיתי נשמעת יותר טוב מהקריינות ה"רגילה".

      בתודה לכל העוזרים.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: עזרה בתמחור

      @לעזור-לכולם לא לקחתי לפי 120 לשעה...
      לקחתי פחות
      ואדרבה אני לא רציתי לקחת את העבודה הזו כי אני מתחיל בתחום, ולא עובד בתחום, תביא את המספר שלך ואני אשלח אליך פעם הבאה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: עזרה בתמחור

      @לעזור-לכולם
      @מנסה כותב מחירים של 30-150 ש"ח לשלוחה.
      אני עבדתי על מערכת של שלוחה אחת בין 20 ל-30 שעות.
      רק בחירת תמלול להקלטות (אח"כ שיש יותר מ-20 הקלטות), הקלטה, הטמעה במערכת ואז לשמוע את ההערות (שלפעמים ארך להם יותר מ-24 שעות כדי להגיע), ואז שוב להקליט, ואז להכניס נתונים חדשים, ואז לקנות קו מבזק שיהיה דומה למספר של המשרד שגם לקח בערך שעה.
      כל זה לקח לי הרבה זמן...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: עזרה בתמחור

      האמת שבסוף הלכתי למחיר לפי שעה,
      היה פה הרבה שינויים באמצע שהצריכו הקלטות מחדש, כך שקשה להתייחס לזה לפי עלות למערכת.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • עזרה בתמחור

      כמה לקחת על מערכת קבלת נתונים שכוללת:
      19 שאלות (את הקריינות גם אני עשיתי).
      פתיחת קו טלפון עם מספר דומה לבית העסק (מבזק קידומת 03).
      פתיחת מייל עם מספר המערכת ושיוך המערכת אליו.

      המערכת מיועדת לבית עסק והיא תביא לו לחסכון משמעותי בכוח אדם.

      מה אתם אומרים?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: קובץ ApprovalOK

      @שמואל-ש
      תודה רבה!
      פתר את הבעיה!
      אם יש מישהו שיוכל לעדכן את זה באשכול של קבלת נתונים זה יהיה לתועלת הכלל.
      @אלחנן1 לטיפולך...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: חישוב ימים בין תאריכים

      @מנסה עניתי בתגובה הקודמת שעדיף לי בתוך הדוח בתא הבא או בלי לשמור אלא רק שיקריא למתקשר את סך הימים

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • קובץ ApprovalOK

      הגדרתי הגדרות בקובץ ApprovalOK.ini לעמודות ולנתונים (לפורמט HTML) ומשום מה זה לא מעודכן בקובץ שנשלח למייל
      וכשאני עושה הפקה ידנית של הדוח אז רק לאחר כרבע שעה מרגע ביצוע ההזמנה העמודות בקובץ מתעדכנות (לפני זה הוא מראה לי את הכלל לפי ברירת המחדל).

      מצד ההגדרות הכל נראה בסדר מכיון שהגדרתי אותו דבר בקובץ ApprovalALL ושם הקובץ שנשלח למייל הוא כבר לפי ההגדרות החדשות, וגם בגלל שלאחר רבע שעה הקובץ כן מתעדכן.

      אשמח לעזרה בענין ואם אתם חושבים שזה באג.

      תודה מראש

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji
    • RE: חישוב ימים בין תאריכים

      @לעזור-לכולם אם אפשר שזה יופיע בתוך נתון 052, ואם לא אז שרק יאמר למתקשר כמה ימים זה יוצא ||ואם נניח אני רוצה אופציה שאני מגדיר למערכת כמה העלות ליום והיא תחשב ותאמר למתקשר זה גם אפשרי?||.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      J
      jinji