• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. שמונו
    ש
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 2
    • פוסטים 7
    • הגבוה ביותר 5
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    שמונו

    @שמונו

    9
    מוניטין
    2
    צפיות בפרופיל
    7
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    שמונו הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שמונו

    • סיווג וצביעת הכפתורים באתר הניהול

      נמאס לי כל פעם לחפש את הכפתור שאני צריך (שזה בדרך כלל מערכת תוכן, ושיגור הודעות)
      כי כבר נהיה המון כפתורים וזה מבלבל ומעצבן

      לכן אני מציע:
      לעשות קבוצות של קטגוריות
      ולעשות צבע לכל קבוצה

      1. הגדרות משתמש, יחידות, אבטחה, שיחות נכנסות
      2. מערכת תוכן, ניהול קבלת נתונים, מרכזיה עסקית
      3. שיגור הודעות, שליחת פקס, מערכת סמס, משימות
      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שמונו
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      אפשר לחבר את המרכזיה לחשבון הרגיל?
      זאת אומרת למערכת קיימת, או רק למערכות חדשות?

      כפשוט שהבשורה הגדולה פה בין השורות זה לא רק ממשק ענק של ניהול מרכזיה, אלא גם של אפשרות לנציגים לענות דרך הדפדפן (עם אוזניות ומקרופון)
      ואת זה אני צריך במערכת הקיימת, ולאוו דווקא במערכת חדשה שתפתח כאן

      ועוד משהו:
      כדאי שלכל נציג תהיה אופציה להכנס מהקישור הראשי, ולשנות לעצמו את הססמא,
      שהוא לא יצטרך לשמור את הקישור והססמא שנשלח לו באימייל

      במילים אחרות שבמסך הכניסה תהיה אופציה להכנס עם האימייל והססמא לחשבון של הנציג ולא לחשבון הניהול

      דבר אחרון:
      צריך לדעתי כפתור שנותן לנציג לבחור אם הוא מקבל את השיחה בדפדפן או בפלאפון האישי

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שמונו
    • RE: כפתור ליצירת קובץ INI חדש

      @תוכן-ותמיכה אמר בכפתור ליצירת קובץ INI חדש:

      @שמונו שים לב שבאתר החדש האופציה כבר קיימת.

      פעם ראיתי את זה באתר החדש, היום אני כבר לא מוצא את זה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שמונו
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      דעתי אחרי חויית שימוש -
      כדאי שלכל נציג תהיה אופציה להכנס מהקישור הראשי, ולשנות לעצמו את הססמא,
      שהוא לא יצטרך לשמור את הקישור והססמא שנשלח לו באימייל

      במילים אחרות שבמסך הכניסה תהיה אופציה להכנס עם האימייל והססמא לחשבון של הנציג ולא לחשבון הניהול

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שמונו
    • כפתור ליצירת קובץ INI חדש

      אני ממליץ לעשות כפתור יצירת קובץ INI בתוך השלוחה, עם אופציה לקריאת שם כמובן, עבור כל הקבצים הנדרשים בשלוחות רבות, לדוגמא WhiteList.INI.

      לדעתי הכי מומלץ לשים כאן:
      a34eff9a-f966-4713-ab0a-6ff5ef2cb80b-image.png

      מה שאני עושה כיום, אני מעתיק מהשלוחה ראשית את הivr.ini לשלוחה הרלוונטית, ומשנה את השם

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שמונו

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שמונו

    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      דעתי אחרי חויית שימוש -
      כדאי שלכל נציג תהיה אופציה להכנס מהקישור הראשי, ולשנות לעצמו את הססמא,
      שהוא לא יצטרך לשמור את הקישור והססמא שנשלח לו באימייל

      במילים אחרות שבמסך הכניסה תהיה אופציה להכנס עם האימייל והססמא לחשבון של הנציג ולא לחשבון הניהול

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שמונו
    • RE: מרכזיה בענן? זה לא בשמים! המרכזיה החדשה מבית 'ימות המשיח' - נתב שיחות חכם למענה אנושי. המערכת שתיתן לכם מענה הולם לצרכי העסק

      אפשר לחבר את המרכזיה לחשבון הרגיל?
      זאת אומרת למערכת קיימת, או רק למערכות חדשות?

      כפשוט שהבשורה הגדולה פה בין השורות זה לא רק ממשק ענק של ניהול מרכזיה, אלא גם של אפשרות לנציגים לענות דרך הדפדפן (עם אוזניות ומקרופון)
      ואת זה אני צריך במערכת הקיימת, ולאוו דווקא במערכת חדשה שתפתח כאן

      ועוד משהו:
      כדאי שלכל נציג תהיה אופציה להכנס מהקישור הראשי, ולשנות לעצמו את הססמא,
      שהוא לא יצטרך לשמור את הקישור והססמא שנשלח לו באימייל

      במילים אחרות שבמסך הכניסה תהיה אופציה להכנס עם האימייל והססמא לחשבון של הנציג ולא לחשבון הניהול

      דבר אחרון:
      צריך לדעתי כפתור שנותן לנציג לבחור אם הוא מקבל את השיחה בדפדפן או בפלאפון האישי

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שמונו
    • RE: ב"ה, פרויקט דיגיקול עלה לאויר

      איך מעלים הקלטה של תשובה?
      בסוג שאלה רשימה נפתחת או בבחירה מרובה

      פורסם בחדש במערכת
      ש
      שמונו
    • סיווג וצביעת הכפתורים באתר הניהול

      נמאס לי כל פעם לחפש את הכפתור שאני צריך (שזה בדרך כלל מערכת תוכן, ושיגור הודעות)
      כי כבר נהיה המון כפתורים וזה מבלבל ומעצבן

      לכן אני מציע:
      לעשות קבוצות של קטגוריות
      ולעשות צבע לכל קבוצה

      1. הגדרות משתמש, יחידות, אבטחה, שיחות נכנסות
      2. מערכת תוכן, ניהול קבלת נתונים, מרכזיה עסקית
      3. שיגור הודעות, שליחת פקס, מערכת סמס, משימות
      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שמונו
    • RE: הקלדת קבצי TTS דרך הטלפון, לא מוצא באשף.

      גם במחשב לא, יכול להיות שביטלו את זה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שמונו
    • RE: כפתור ליצירת קובץ INI חדש

      @תוכן-ותמיכה אמר בכפתור ליצירת קובץ INI חדש:

      @שמונו שים לב שבאתר החדש האופציה כבר קיימת.

      פעם ראיתי את זה באתר החדש, היום אני כבר לא מוצא את זה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שמונו
    • כפתור ליצירת קובץ INI חדש

      אני ממליץ לעשות כפתור יצירת קובץ INI בתוך השלוחה, עם אופציה לקריאת שם כמובן, עבור כל הקבצים הנדרשים בשלוחות רבות, לדוגמא WhiteList.INI.

      לדעתי הכי מומלץ לשים כאן:
      a34eff9a-f966-4713-ab0a-6ff5ef2cb80b-image.png

      מה שאני עושה כיום, אני מעתיק מהשלוחה ראשית את הivr.ini לשלוחה הרלוונטית, ומשנה את השם

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ש
      שמונו