הלך לי כל השלוחה ואני לא מוצא אותו עזרא דחוף
י
מנותק
-
RE: דחוף דחוף דחוף- איך משחזרים...
-
RE: שלוחה 10 11
עשיתי 01 לא קלט מחקתי תשלוחה החדשה 01 והישארתי שלוחה 1 ועכוי הוא ריק מה עני עושה
הלך לי כל השלוחה ואני לא מוצא אותו עזרא דחוף
עשיתי 01 לא קלט מחקתי תשלוחה החדשה 01 והישארתי שלוחה 1 ועכוי הוא ריק מה עני עושה