@זרח כן "sh0548534047" הסביר מעולה!
ש
מנותק
-
RE: האם אפשר להגביל את הכניסה למערכת לפי שעות וימים
-
RE: טיפ שלי | להפסיק עם הנושאים כגון "דחוף!!!!!!!!"
@שואל-שאלה
@יענקי-פולק
צודקים שאני אתחלתי בפורום (לפני כמה שנים) כתבתי "דחוףףףףףף!!!!!!" עד שהבנתי זה לא טוב והפסקתי ... -
RE: כיום אפשר לצנתק בחינם?
@שואל-שאלה מה?-"אני לא שמתי לך דייסליק - זה מישהו אחר"
מה זה "מודל צינתוקים"
בתודה גדולה
ש.פ. -
RE: האם אפשר להכניס דרך האתר טלפונים למערכת וואטצאפ פון
@שואל-שאלה אתה יכול במצ"ש
ממש תודה