@yonatan
דא עקא שאצלי, משום מה, זה לא עובד.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי משה ב.
-
RE: הגדרת ניתוביהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@yonatan
שים לב, הציטוט אומר שאם השעות של הראשון תואמות המערכת תעביר אליו את השיחות "ולא תמשיך לנציגים אחרים". מה קורה אם הראשון אינו עונה? אין לזה כל התייחסות! -
RE: הגדרת ניתוביהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@yonatan
type=routing_time
routing_time_1=0504160000.13:00-23:00.mon-sat
routing_time_2=0504161111.13:00-23:00.mon-sat -
RE: הגדרת ניתוביהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@yonatan
בדקתי כעת שוב. הכנסתי שני מספרים, המערכת חייגה למספר הראשון, ולאחר 30 שניות החיוג נפסק והתקבלה הודעה "השלוחה אליה ביקשתם להגיע איננה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות. אנא פנו למנהל המערכת".
נראה לי שבכדי שהשיחה תועבר למספר אחר צריך להגדיר משהו בסגנון של "routing_end_time", אבל לא ברור לי איך בדיוק עושים את זה. -
RE: הגדרת ניתוביהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@yonatan
הכנסתי שני מספרים, אולם אינני מעונין שהמערכת תחייג לשניהם בבת אחת, אלא שרק אם הראשון אינו עונה במשך כו"כ שניות תעבור השיחה לשני.
אני מודה לך על התייחסותך -
RE: הגדרת ניתוביהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@yonatan
אז איך אני מגדיר שאם המוקדן התורן אינו עונה (לאחר כך וכך שניות) תועבר השיחה למוקדן אחר? -
הגדרת ניתוביהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
אני מנסה לבנות ניתוביה
כתבתי את הקוד הבא:
type=routing_time
routing_time_1=1111.13:00-23:00.mon-sat
routing_end_time=10
routing_end_goto=2222המטרה היא שהשיחה תועבר לטלפון 1111, ובאם בתוך 10 שניות היא לא תענה היא תנותב אוטומטית לטלפון 2222.
אבל זה לא עובד. מדוע?