-
RE: מחיקת זיהוי ספיישל
@מתחילל כלקוח אין אפשרות לבצע דבר כזה,
מעניין אותי מה הסיבה לאפשר דבר כזה, למי זה מפריע? -
RE: שגיאת קמפיין Campaign setup is invalid
@miro כתב בשגיאת קמפיין Campaign setup is invalid:
RunCampaign
זה לא מה ששאלתי.
תביא את הקריאה המלאה.
השגיאה אומרת שהקמפיין לא מוכן. צריך להיות הודעה בקמפיין, ומספרים, וכל ההגדרות. -
RE: שגיאת קמפיין Campaign setup is invalid
@miro בדקת שיש הודעה, מספרים לחיוג, הכל?
איזה קמפיין אתה מפעיל בדיוק?
מה הקריאה? -
סגירת אתר YEMOT
לקוחות יקרים,
לאחר כמעט שנתיים שמערכות באתר yemot לא יכלו לקבל שיחות ו/או לבצע פעולות, מלבד העברת המערכת לאתר אחר, היום - ה 18/02/2025 אתר yemot יצא מכלל שימוש באופן סופי.
מערכות שהיו באתר yemot ולא הועברו, אין אפשרות לגשת אליהם, לשחזר אותם או להשתמש בהם.
בברכה,
-
RE: שינוי הווירטואל פלוס
@צצ היא מושמעת רק בשעות הפעילות, בין 8 בבוקר ל8 בערב.
-
RE: למה אין את האפשרות שהיה כתובת מייל על הפרופיל?
@אשמח-לעזור הפורום מיועד לעזרה הדדית בין משתמשי הפורום על גבי הפורום, ולא ליצירת קשר אישי בין המשתמשים ו/או פרסום שירותים כאלה ואחרים.
-
RE: שדרוג ווירטואל פלוס, האם מבטלת האפשרות של קבלת SMS
@א-גוטן כתב בשדרוג ווירטואל פלוס, האם מבטלת האפשרות של קבלת SMS:
האם זה מבטל האפשרות של קבלת SMS?
כן, זה נאמר מפורש בתהליך.
-
RE: שירותי API - אימות וקבלת רשימת הזיהויים (CallerID) המאושרים לשימוש במערכת
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בשירותי API - אימות וקבלת רשימת הזיהויים (CallerID) המאושרים לשימוש במערכת:
לדעתי חשוב גם להוסיף את הפג תוקף של האישור
השירות מיועד להציג מידע עדכני על המספרים שניתן להוציא איתם שיחה בזמן הקריאה.
תפוגה של CallerIds כזכור לי קיימת ב GetCustomerData, בשירות הזה היא לא תיכנס.