@יעקב139 אמר בAPI לשליחת קמפיין הודעות אישיות דרך אקסס:
@eliyahu הפונקצייה sendtts מקריא את הטקסט פעמיים, זה בדווקא ככה? והאם יש אפשרות לשנות את זה?
כן.
בערך repeatFile. זה מופיע בתיעוד.
@יעקב139 אמר בAPI לשליחת קמפיין הודעות אישיות דרך אקסס:
@eliyahu הפונקצייה sendtts מקריא את הטקסט פעמיים, זה בדווקא ככה? והאם יש אפשרות לשנות את זה?
כן.
בערך repeatFile. זה מופיע בתיעוד.
בשלוחה 11 מקבלים 10 יחידות. בשלוחה 3 לא מקבלים כלום.
זה כמובן לא חובה של ימות המשיח וזה יכול להתבטל.
בעבר בשלוחה 3 גם היו מקבלים אבל לקוחות ניצלו את זה לרעה וזה בוטל.
בכל מקרה רשימות ענקיות זה לא יעבוד כי הדפדפן לא יוכל להוריד/להעתיק כזו כמות. לכן הכי טוב להשתמש עם אשף הייבוא/ייצוא.
ב״ה
עודכן גם בשרשור המקורי
ניתן לחייג לכמה מספרי שלוחות. את מספרי השלוחות ניתן להגדיר לכל חשבון בלשונית ״מרכזיה עסקית״ באתר הניהול.
על מנת לחייג לכמה מספרי שלוחות יש להגדיר את הרשימה בהפרדה של פסיקים, למשל:
account_dial_extension=4652,496,111,65974,4848,4545,5454,45454,5851
יחייג לכל החשבונות יחד. ברגע שיהיה מענה באחד מהם השיחה תפסיק לצלצל בשאר.
במידה שלא יהיה מענה באף אחד מהשלוחות או שכולם לא זמניות אז החיוג יסתיים.
מעבר לשלוחה אחרת בסיום באם השיחה לא נענת:
ניתן להגדיר מעבר בסיום לשלוחה מסויים רק אם השיחה לא נענת:
sip_no_answer_goto=/0
או ניתוק למשל:
sip_no_answer_goto=hangup
ובכך להפריד את המעבר בסיום באם השיחה נענת או לא.
ניתן להוסיף רמת סינון לפי האם לא היה מענה כי היה דחיה/החשבון לא זמין לבין אם לא היה מענה כי זמן החיוג הסתיים:
sip_timeout_goto=/1
גם בזה ניתן להגדיר ניתוק.
בברכה,
@יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@שמואל ניסיתי זה מה שכותב, אולי בגלל שאני מרגיל לפרייווט?
DB Fatal Error, View Log from check error info
תבדוק, זה כן העלאה את הרשימות.
@יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@שמואל ניסיתי לעשות יבוא
הוא כותב לי
שגיאה בפניה לשרת
תנסה שוב.
@יענקלה-הכוכב אמר באיך מורידים למחשב רשימת תפוצה של 40 אלף מספרים:
@WIZNITZ זה לא נותן לי אפשרות לפתוח דרך אקסל
הקובץ שיורד שם מוצפן. הוא ניתן להעלאה רק דרך האתר במערכת אחרת.
@ד-ב אמר באיך אני מגדיר לקבל נתונים מהמשתמש במהלך הרצת הקוד?:
שים לב שבתיעוד API של זה יש טעות
לא רואה שם טעות.
בתגובה מקבלים reqId, שרוצים לאמת פונים עם reId.
זה ככה היה תמיד, הייתי משווה את זה, אבל לא רוצה לשבור דברים שכבר נבנו על זה, זה לא היה אמור להיות ככה, כבל ככה יצא.
@תן-חיוך-1 נכון להיות לא יוצאים צינתוקים על אזעקות בשבתות וחגים אבל הם נשמרות במערכת כך שניתן לחייג ולשמוע אותם בצאת השבת/החג.
@הרב אמר בהאם api עובד בשבת:
אני לא יודע מי זה ההוא שכותב את זה.
כמו שכתבתי,
בשבת אי אפשר לחייג למערכות ואי אפשר להפעיל את החייגן או את שרת הסמסים.
כל דבר אחר עובד.