@רק-טוב
הוא התכוון לזה, הכותרת שם היא - חזרה למיקום האחרון אליו האזינו - לכל שלוחה בנפרד!
מהתיאור שלך זו האופציה המושלמת לך, אם זה לא מה שחיפשת, יתכן ואתה צריך להסביר יותר טוב מה אתה צריך, ככה יוכלו יותר לעזור לך.
@רק-טוב
הוא התכוון לזה, הכותרת שם היא - חזרה למיקום האחרון אליו האזינו - לכל שלוחה בנפרד!
מהתיאור שלך זו האופציה המושלמת לך, אם זה לא מה שחיפשת, יתכן ואתה צריך להסביר יותר טוב מה אתה צריך, ככה יוכלו יותר לעזור לך.
@MGM-IVR @אביי-ורבא כתב ביצירת תיקיה בAPI:
@MGM-IVR כתב ביצירת תיקיה בAPI:
על איזה תגובה אתה מדבר?
הוא מדבר על משהו כמו זה, (רק בנג'ניקס..) שעכשיו כולם יודעם שאני משתמש באפאצ'י 2.4.52 על שרת אובנטו..
לא יפה לצחוק על אנשים.
במיוחד שלפי הדיבור שלך (למרות שתה מתכנת בחסד ומוערך כאן בפורום) אני לא סגור על זה שאתה עמוק באבטחת מידע.
לדוגמא עכשיו כל סקריפט קיד יוכל להשתמש עם זה על השרת שלך, ויש עוד.
לא סתם כולם חוסמים את עמודי שגיאה שמגיעים עם השרת ויש הגדרות מיוחדות לשרת כדי שלא ישלח פרטים עליו.... זה הרי הצעד הראשון לפני פריצה ויש כלים מיוחדים בשביל לברר את הפרטים האלו. ואתה פשוט מפרסם אותם כאן בגלוי...
אני מרגיש קצת עוינות, חבל... בואו נשאר ידידים, בכל זאת המטרה של כולם כאן זה לעזור אחד לשני...
הכנתי מודול ליצירת מערכות בי"ס/ת"ת
צריך להכניס מספר וסיסמת מערכת, מספר של מתפעל הקו ושם המוסד והמודול מכין מערכת במבנה הבא:
0 - הודעות הנהלה
1 - הודעות כיתות (מחולק ל1-8, כיתה א זה 1, ב 2 וכן הלאה)
2 - רישום לצינתוק (מחולק ל0-8, 0 זה הנהלה, כיתה א זה 1, ב 2 וכן הלאה)
3 - הקלטת הודעות (מחולק ל0-8, 0 זה הנהלה, כיתה א זה 1, ב 2 וכן הלאה)
4 - הוספת / הסרת מספרים לגישה להקלטות ולהודעות (מחולק ל0-8, 0 זה הנהלה, כיתה א זה 1, ב 2 וכן הלאה, ובתוך כל שלוחה חלוקה של 1 הוספת מספר ו2הסרת מספר)
5 - שלוחת הניהול הרגילה
הסיסמא והמספרים מן הסתם נשמרים בלוגים של האתר אז לכל החוששים כדאי לשנות סיסמא לפני ו/או אחרי השימוש.
כרגע בחינם, לא יודע מה יהיה בהמשך.
הפעלת המודול ע"י הכנסת הקוד הבא :
type=api
api_link=https://stamandsefer.co.il/schoolivr.php
api_call_id_send=no
api_phone_send=no
api_did_send=no
api_extension_send=no
api_enter_id_send=no
api_enter_id_name_send=no
api_time_send=no
api_000=number,,10,9,7,Phone,yes,yes,,,3,,,InsertLettersTypeChangeNo
api_001=pass,,1,,7,DigitsKeyboard,yes,yes,,,3,,,InsertLettersTypeChangeNo
api_002=mngrnum,,10,9,7,Phone,yes,yes,,,3,,,InsertLettersTypeChangeNo
api_003=mosad,,,2,7,HebrewKeyboard,yes,,,,3,,,InsertLettersTypeChangeNo,
api_wait_answer_music_on_hold=yes
api_wait_answer_music_on_hold_different=ztomao
say_api_answer=yes
api_hangup_send=no
צריך להוסיף 4 קבצי tts
000 נא הכניסו את מספר המערכת
001 נא הכניסו את סיסמת המערכת
002 נא הכניסו את מספר הטלפון של מנהל המערכת
003 נא הכניסו את שם המוסד
או במספר 0733640540 שלוחה 7
אשמח לחוות דעתכם.
כרגע יש תקלה לא ברורה בהחזרת התגובה מהשרת, אבל המערכת נוצרת כרגיל.
@שמואל-ש כתב בחוות דעת על SIP:
@ivrפון כתב בחוות דעת על SIP:
@עידו בשתי מלים
לסיפ צריך קליטה מאאאד טובה אולי אפילו סיביםלא יודע ממה מדובר
אני משתמש עם סיפ עם סטיק וזה עובד טוב מאוד גם בשעות עומס שהאינטרנט קצת איטי
תודה
אני מניח שאתה משתמש עם תוכנה במחשב ולא עם פלאפון/טלפון נכון?
@צבי-ד-צ טוב, זה כבר בעיה אחרת... אבל חבל שבגלל זה חוסמים את גוגל סקריפט, זה מאוד שימושי.
מעניין מה שאתם אומרים
ארצה לפתוח את זה אחרי החג בעז"ה
תודה
@שמואל-ש
תודה (משגע אותי שא"א פשוט ללחוץ על תודה בצד)
עם איזה מכשיר יש לך ניסיון?
ובאיזה תוכנה אתה משתמש?
וכמובן, עם סינון של נטפרי?
@ivrפון @צבי-ד-צ לדעתי עם קצת מאמץ ימות המשיח יכולים לשנות את זה.
לי יש שרת אז זה לא כ"כ משפיע עלי, אבל אפשר בקלות לעשות מהלך שישבית את כל הסקריפטים הישנים, ברגע שזה יקרה יהיה קל לאכוף נוהל עבודה נכון, כגון שימוש בסיסמה נכונה ומספר מערכת וביטול אוטומציה של פרקי זמן קצרים מידי (אם זה מכביד על ימות המשיח).
@קובי-י אני חדש בתחום ולכן אני לא ממש יכול לכתוב לך קוד שלם, אבל אני חושב שעם המודל של הזמנת שיחה חוזרת אפשר לעשות את זה, קצת קומבינה, אבל זה מה יש...
בקצרה, תרשם בשמו לשיחה חוזרת ואז זה יחייג אליו כשאתה הנציג.
תעשה שלוחה של תור עם ההגדרה הבאה
context=IVR2_QueueCallBack1
ואז כשנכנסים לתור הזה לוחצים 1 ועוברים להשארת בקשה לשיחה חוזרת.
תוסיף את זה
queue_callback_option=call_back_to_another_number
כדי שתוכל לבחור לאיזה מספר לחזור, כמובן בזמן אמת תכתוב את המספר אליו לחייג.
את יתר ההגדרות כמו שעות שזה פעיל, תוך כמה זמן לחייג ואיך לא להשמיע לו את התפריט של שיחה חוזרת תוכל לראות כאן (מסיבה מסויימת זה מפנה כמעט למיקום הנכון, אצלי צריך לגלול טיפה למטה ואז רואים את ההודעה הנכונה).
זה עולה כמדומני 0.1 יחידה להוצאת שיחה ועוד יחידה לדקה.
תצטרך כמובן להיות זמין כי המערכת תחייג אליך וחבל שהוא ימתין על הקו
@קווים
בדקת את מה שהצעתי?
function doGet(e) {
var phone = e.parameter["ApiPhone"];
var ss = SpreadsheetApp.getActiveSpreadsheet();
const tF = ss.getRange("B:B").createTextFinder(phone);
const find = tF.findNext();
if (!find)
{
var indexOfNullCell = findNullIndex(ss.getRange("B:B").getValues())
if(indexOfNullCell>0 && ss.getRange(indexOfNullCell,1).getValue())
{
ss.getRange(indexOfNullCell,2).setValue(phone);
var message = buildMessage(ss);
message = encodeURIComponent(message);
UrlFetchApp.fetch(`https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=073****:****&what=ivr2:IdListMessage.ini&contents=${message}`);
}
}
}
function findNullIndex(rangeValues)
{
var index = -1;
for(var i =0; i<rangeValues.length; i++)
{
if (!rangeValues[i])
{
index = i+1;
break;
}
}
return index;
}
function buildMessage(ss) {
var data = ss.getRange("A:B").getValues();
var message = "";
for (var i = 0; i < data.length; i++) {
var cellA = data[i][0];
var cellB = data[i][1];
if (cellA && cellB) {
message += cellA + "=" + cellB + "/n";
}
else
if(!cellA)
{
break;
}
}
message+= "default=לא הוקצה שם עבור מספר זה";
return message;
}
בכניסה לעשות שלוחה שתתבדוק כניסה לפי API, שמוגדרת שכשאין מענה תעביר לשלוחה להשמעת נתונים אישיים שמשמיעה נתונים מהשלוחה הראשית.
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@עידו
100000 יחידות
קיבלתי הצעה מהשירות לקוחות - יחידה ב6-7 אגורות בקניית 500,000 יחידות...
כנראה אתה VIP רציני שם...
@צדיק-תמים כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:
הוא צריך מרכזיה ואם השיחות לא יהיו זולות אין לו טעם להיות איתם.
אם מרכזיה מאוד פשוטה מספיקה לו, זה נכון
גם לאברך אין צורך במחשב גיימינג, הוא צריך מחשב לוורד ואם הוא לא יהיה זול אין לו טעם לקנות. זה אומר שאין מקום למחשבים יקרים וחזקים? לא
צודק מאה אחוז, פשוט ימות המשיח פרסמו את עצמם כמרכזית ענן, ואני לתומי חשבתי שיש עם מה לעבוד בהקשר הזה, אבל אם היחידות כ"כ יקרות, אז פחות רלוונטי, למרות שמצד שני העלות לכל קו הן החודשית (חינם כמובן ) והן חד פעמית מאוד זולה כך שאם לא צריכים כ"כ שיחות יוצאות יש על מה לנסות להתחרות.
אז אם מרכזיה פשוטה זה לא הצד החזק של ימות המשיח, למה בד"כ משתמשים בשירותיהם (חוץ מקווי נייעס ממינים ממינים שונים ושאר מרעין בישין)?
@ד-סופר-0 כתב בלינק לפי מחייג:
@עידו זה ראיון טוב כשיש לך שתי רבנים אבל כשיש לך 36 (לצורך הדוגמא) רבנים זה בעיה חשבתי על ניתוב לפי מספר מחויג שכולם נכנסים לאותו שלוחה ועוברים לשלוחת הקלטה שונה אבל גם זה יותר מדי מסורבל
בכל זאת תודה הניסיון!
לא חושב שזה מסורבל בכלל גם עם 100 רבנים.
למה אתה מעביר אותם ידנית אחד אחד? הכל אוטומטית, לדעתי אין שום בעיה.
תראה את קול הלשון אלפי רבנים
@ד-סופר-0 אולי שכל אחד יקליט משלוחה אחרת? לדעתי זה יוכל לעבוד.
@משרדי כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@עידו
אתה אמור לעשות שיקול של מכלול הנתונים.
אני יכול לתת לך זוית נוספת, והיא הכלים שימות נותנים ואחרים לא
אני הייתי צריך להרים פרויקט ללקוח עם דד ליין, האם אלך כעת להקים מרכזיה לבד?
לא עסקתי בתחום מעודי, ועם ימות המשיח כל מה שנותר לי זה להתמקד בצד שרת ולבצע אותו כמו שצריך.
אז נכון, זה אולי יותר יקר לעיתים, אבל זה עם המון מעלות אחרות.
אין ספק שלימות המשיח יש מערכת מטורפת (למראות שאני לא מכיר את השאר), אבל תכלס את הלקוח זה לא מענין, הוא צריך מרכזיה ואם השיחות לא יהיו זולות אין לו טעם להיות איתם.
מצד שני נשמע שכן יש כאן מרכזיות, אז לא ברור לי הענין.
@MGM-IVR כן אבל למרכזיה צריכים בעיקר שיחות יוצאות...
@ivrפון וואוו
המון, למה משתלם לאנשים לקנות ככה?
לדוגמא אינרנט אתרוג יש לךמרכזיה ב12 אג' ואם קונים קצת יותר אז זה מגיע ל7 אגורות.
לקוח פוטנציאלי (עם מחיר כזה כנראה כבר לא...) קיבל הצעה של עוד פחות מזה (מחברה אחרת).
@MGM-IVR כתב ביצירת תיקיה בAPI:
בדיוק היום שמעתי פרק בפודקאסט סייברסייבר על הנושא
https://cybercyber.co.il/?p=2694
הנושא של הפרק הוא הכותרות שהשרת מחזיר למי שמנסה לגשת אליו, וחלק מהפרק דיברו גם על גירסת שרת וכו.זה באמת חשוב, כדי לא לחשוף לתוקף ידע, שעלול לעזור לו "לדוג" אותך ספציפי, כי עליך יש לו יותר פרטים, למשל גירסת NGINX שהיא ישנה ופגיעה, וכן על זה הדרך
אגב, מי שמעניין אותו הנושא יש את זה ובכללי האתר הזה מאוד מעניין ומאוד מלמד בתחום האבטחת מידע יש שם חומר מקצועי מאוד, ובעברית.