• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. עידו
    ע
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 44
    • פוסטים 1099
    • הגבוה ביותר 214
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    עידו

    @עידו

    281
    מוניטין
    147
    צפיות בפרופיל
    1099
    פוסטים
    3
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    עידו הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עידו

    • RE: כיתוב שאני רצה להוריד

      @פיתה הכותרת לא לענין, צריך לכתוב כותרת ממצה מובנת ושתשמור על הרמה של הפורום.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: מה קרה לאחרונה בימות

      @ימות-המשיח מתלוננים על כך שלא מודיעים מראש, זה הכל.
      הקו בחינם זה לא משהו שדחקו את ימות המשיח לפינה בשביל לקבל אותו, זו הצעה שלכם ודרך שלכם למשוך לקוחות, א"א להגיד זה בחינם אז אתם לא יכולים להתלונן...
      כולם מודעים לכך שלימות המשיח אין הכנסה שוטפת מהקוים ומחפשים דרך אחרת להכנסה (הוט מובייל לא קשור לנושא כמובן), אבל יש קוים שהם עסקיים וכל השינויים האלו בהם גורמים רע מאוד לעסקים האלו (הטענה לא ידענו שזה לא עסקי לא עוזרת, כי אתם הרי יודעים שיש קוים שאתם לא מודעים שהם עסקיים והשינויים האלו עושים להם רע. וכן, אין ולא היתה שום דרישה לידע מה עסקי ומה לא, אף אחד לא חשב שזה מענין מישהו בשביל שיטרח לידע). וגם אם זה לא עסקי, הפרסומות לא תמיד מתאימות למגזר החרדי שאליהם אתם פונים.

      כל מה שביקשו זה שקיפות, אל תכניסו פרסומות בלי להודיע (תכניסו, אבל תודיעו), אל תעלו הודעות נגד חברה בלי להודיע. בקיצור אל תנהגו כלפינו הלקוחות כמו שלא היתם רוצים שינהגו כלפיכם אפילו אם אנחנו מקבלים שירות בחינם (למרות שזה לא קשור כיון שהפרסומות זה תשלום נפרד, וגם מי שמשלם על הקו סובל מהם).

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: קטגוריה לריסיילר ובוני מערכות

      @sumone לא מדובר על להסתיר מלקוחות שלך, אלא בכללי, שלא מחר יבוא מישהו יאמר רגע אבל בפורום כתוב...

      שת"פ לדוגמא, לקוח רוצה ממני מערכת מסוימת ואני יודע שצדיק תמים בנה בשביל זה סקריפט טוב, אני מבקש ממנו שיפעיל את הסקריפט בסכום מסוים וממשיך משם, למה הלקוח צריך לדעת מזה?

      עוד דוגמא, לקוח צריך api ואני לא חזק בתחום, אז אני מבקש ממשהו שיעזור בחלק הזה, מיותר שהלקוח ידע.

      אני מאמין שיש עוד דוגמאות אבל זה הרעיון.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידו
    • RE: האם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?

      @טנטפון כתב בהאם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?:

      @פנסאים בגוגל סקריפט יוצרים קודים ב GS וימות המשיח לא תומכים בשפת לקוח תחשוב לבד למה

      לא קשור, הבעיה אחרת לגמרי

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @שמואל-ש אולי מחכים שתהיה החלטה מה עושים הלאה. או שאולי בכלל לא יודעים עד כמה סוער כאן (מה אתה אומר @ivrפון ?)

      @isi @פלוס
      אני חושב שזה באמת לא בסדר כל הענין הזה, וזה הורס לי תוכניות והמון עבודה, ואני לגמרי נגד זה!
      אני מנסה עד עכשיו להגיד דברים וללכת סביב סביב, וזה לא הולך, לדעתי צריך רגע לשים את הדברים על השולחן, אני חושב שהנושא גם קצת יצא משליטה... הפורום בכמה מקומות קצת תוסס מידי...
      נהיו כאן 2 צדדים - המשתמשים וימות המשיח עם התלהמות חד צדדית (אמת, יש לימות המשיח מקום לענות והם בוחרים לשתוק ככל הנראה), צריך קצת להרגיע את הרוחות, כל אחד יסיק את מסקנותיו ויפעל על פיהם, אני חושב שמחינו מספיק, הסברנו את דעתנו ואת בקשותינו לעתיד (לא כולם מסכימים שיש כאן עתיד אני מבין), מכאן והלאה זה לטחון מים, אפשר אולי לארגן מייל משותף לשירות לקוחות, אבל מעבר לזה אני לא חושב שיש מה להמשיך בדיון הזה, למרות שאני חושב שהוא צודק ודי נעשה כאן עוול, אנשים בנו קריירות ועסקים ופתאום הכל מתערער, אבל הוא מוצה...
      כך לפחות דעתי בענין (כנ"ל לגבי הtts ואולי יש עוד דברים).

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: פקודה מהירה להעתקת כל המספרים מרשי"ת X לרשי"ת Y

      @צבי-ד-צ @זאביק טוב בקשה מgpt זה מה שיצא תכניס את זה לשרת שלך, כמובן על אחריותך בלבד...

      <?php
      $success = '';
      $error = '';
      $transferredCount = 0;
      
      if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] === 'POST') {
          $token = $_POST['token'];
          $sourceTemplateId = $_POST['source_template'];
          $targetTemplateId = $_POST['target_template'];
      
          function apiRequest($url, $data) {
              $curl = curl_init($url);
              curl_setopt_array($curl, [
                  CURLOPT_RETURNTRANSFER => true,
                  CURLOPT_POST => true,
                  CURLOPT_POSTFIELDS => http_build_query($data),
              ]);
              $response = curl_exec($curl);
              curl_close($curl);
              return json_decode($response, true);
          }
      
          // שליפת רשימת המספרים
          $getUrl = 'https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTemplateEntries';
          $getResponse = apiRequest($getUrl, [
              'token' => $token,
              'templateId' => $sourceTemplateId,
          ]);
      
          if (!isset($getResponse['entries'])) {
              $error = "שגיאה בקבלת רשימת המספרים";
          } else {
              // ניקוי הרשימה הקיימת
              $clearUrl = 'https://www.call2all.co.il/ym/api/ClearTemplateEntries';
              apiRequest($clearUrl, [
                  'token' => $token,
                  'templateId' => $targetTemplateId,
              ]);
      
              // הוספת המספרים החדשים
              $updateUrl = 'https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateTemplateEntry';
              foreach ($getResponse['entries'] as $entry) {
                  $res = apiRequest($updateUrl, [
                      'token' => $token,
                      'templateId' => $targetTemplateId,
                      'phone' => $entry['phone'],
                      'name' => $entry['name'] ?? '',
                      'moreinfo' => $entry['moreinfo'] ?? '',
                      'blocked' => $entry['blocked'] ? 1 : 0,
                  ]);
      
                  $transferredCount++;
              }
      
              $success = "בוצעה העברה של $transferredCount מספרים בהצלחה.";
          }
      }
      ?>
      
      <!DOCTYPE html>
      <html lang="he">
      <head>
          <meta charset="UTF-8">
          <title>העברת מספרים בין תבניות</title>
          <style>
              body { font-family: sans-serif; direction: rtl; padding: 20px; max-width: 600px; margin: auto; }
              label { display: block; margin-top: 10px; }
              input[type="text"], input[type="number"] { width: 100%; padding: 8px; margin-top: 5px; }
              button { margin-top: 20px; padding: 10px 20px; font-size: 16px; }
              .msg { margin-top: 20px; font-weight: bold; }
          </style>
      </head>
      <body>
      
      <h2>העברת מספרים בין רשימות תפוצה</h2>
      
      <form method="post">
          <label>Token:
              <input type="text" name="token" required>
          </label>
      
          <label>מזהה תבנית מקור:
              <input type="number" name="source_template" required>
          </label>
      
          <label>מזהה תבנית יעד:
              <input type="number" name="target_template" required>
          </label>
      
          <button type="submit">העבר מספרים</button>
      </form>
      
      <?php if (!empty($error)): ?>
          <div class="msg" style="color: red;"><?= htmlspecialchars($error) ?></div>
      <?php elseif (!empty($success)): ?>
          <div class="msg" style="color: green;"><?= htmlspecialchars($success) ?></div>
      <?php endif; ?>
      
      </body>
      </html>
      
      

      אתה יכול לקרוא על זה כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: תגובות: משתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום

      עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
      זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.

      פורסם בעל הפורום
      ע
      עידו
    • RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!

      @CUBASE @אביי-ורבא @אופיר @מתעניין וכו' שלחתי בקשה לנטפרי והם פתחו את זה דרך הקוסממוס של אביי ורבא.
      לכאורה כרגע זו האופציה היחידה בנטפרי.
      @אביי-ורבא יש לך כרגע בלעדיות, אתה יכול לקחת מחיר כפול 😉 רק אל תשכח את מי ששלח לנטפרי לפתוח 😜

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ע
      עידו
    • RE: קריאה לשרת

      @י-ע קודם כל, אני מבין את ההתרעמות על התשלום, אבל מצד שני אנשים כאן מתפרנסים מזה, אם זה לא חשוב לך כ"כ בשביל לשלם עליו, למה זה נראה לך מספיק חשוב כדי שאנשים יעבדו על זה בחינם? על חשבון זמן עבודה שלהם או על חשבון הזמן שהם בבית? אז בוא נוריד את התרעומת על הצעת התשלום.

      דבר שני, כמו שאמרתי לאורך כל הדרך, עם גוגל סקריפט זה לא ילך. אם אין לך בעיה לשלם קצת ויש לך כבר API מתפקד שאתה לא רוצה לשנות אותו, אני חושב שכדאי לך לשכור שרת, או לבקש טובה ממשהו שכל מטרתו תהיה כשרת מקשר בין ימות המשיח לגוגל סקריפט שלך, ככה תוכל להשתמש בקוד שלך.

      כל מה שכתבת כאן זה פשוט מאוד גם בלי קשר לAPI (בתנאי שהמידע של ההזדהות נשמר בקו ולא רק בשרת) תעבור על זה טוב ותראה בעצמך.

      מעבר לזה, כל עוד אתה עם גוגל סקריפט אין לך מה לעשות, השרת של ימות המשיח לא יודע איך לתקשר איתו. אפשר אולי לחשוב על קומבינות אבל בשביל זה צריך לדעת מה בדיוק אתה צריך לעשות.

      שוב לדעתי הצעד הנכון הוא להשתמש בשרת מקשר שפשוט יתווך בין גוגל לימות המשיח, משם הכל הרבה יותר קל.

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • RE: מחיקת הקו לאחר שידור חי אינטרנטי

      @שלמה-דזדזיץ יתכן וימות המשיח מחקו לך כי זה לא עומד בגדרי ההלכה, הכל תלוי באיזה רדיו ואתרים מדובר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עידו

    • RE: נחסם לי פורטל התוכן

      @CUBASE גם לא במיילים. אין הבדל בין פרסום כאן לשליחה נקודתית לכל דורש.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: רצו"ב לינק סטריימינג לשידור חי מהדרשה באידיש:

      @יעקב-קליין כתב ברצו"ב לינק סטריימינג לשידור חי מהדרשה באידיש::

      @עידו נו זה עשתי מה עכשיו

      זה הופך להיות מוזיקה בהמתנה, זה אמור להביא לך קוד מוכן לשלוחה תעתיק אל השלוחה המבוקשת.

      בינתיים בטח תשמע איזה מנגינה כי השידור עוד לא התחיל.

      אם השידור עוד לא התחיל יתכן ובכלל זה לא יתן כלום.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • וובהוק של מחיקה/שינוי ערך קיים בקבלת נתונים

      יש מישהו שיודע איך זה מגיע?

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • RE: רצו"ב לינק סטריימינג לשידור חי מהדרשה באידיש:

      @יעקב-קליין d4e09f77-1e2e-420d-b39b-47695b55d9f2-image.png
      983e685d-5427-4a3b-a0b6-ea982721e635-image.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: נחסם לי פורטל התוכן

      @CUBASE כתב בנחסם לי פורטל התוכן:

      @פיתה אמנם פורטל התוכן - אין, אבל יש לי מערכת שמקישים בה מספר מערכת לניתוב וזה עוקף את החסימה, יש גם ניתוביות עם שלוחות מוכנות לניתוב לקווים מסוימים (עדיין, לא בכמויות של פורטל התוכן), אם אתה רוצה תביא את המייל שלך ואשלח לך מספרים

      לכאורה זה לא רעיון טוב לפרסם את זה, הרי בשביל זה הם חסומים... וזה לא ועד הרבנים שכולם מתבכיינים שחוסמים סתם, זה חברה אחרים. ואם הם חוסמים אז...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: אימות לאחר סיסמה שגויה

      @נר-יצחק גם לא באתר הישן?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      עידו
    • RE: שתי קווים למערכת אחת

      @פלוס מנסיון שלי קשה לשנות את שלוחת כוכבית בגלל התיקיה בשלוחה הראשית שנקראת star או משהו כזה, צריך איך שהוא להפטר ממנה ורק אז אולי תוכל לעשות משהו עם תפריט כוכבית (ככה לפחות היה אצלי).

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: סליקה בקהילות API

      @לעזור-לכולם

      מעבר לסליקת אשראי - credit_card

      מומלץ לעבור על ההגדרות המופיעות בשרשור שלמודול credit_card

      דוגמה (ראה בהרחבה להלן)

      credit_card=pelecard,100,999,3,2,DebitPaymntsType

      הערכים הניתנים להגדרה (סליקת אשראי)

      שימו לב! ניתן להגדיר את הערכים גם בקובץ הגדרות השלוחה כפי שמופיע בשרשור של מודול סליקת אשראי.

      האפשרות שמובאת להלן מיועדת למקרים בהם תרצו שהמערכת תתנהג בצורה שונה אצל כל משתמש (סכום לתשלום, כמות תשלומים וכדומה)

      הערך הראשון (סליקת אשראי)

      credit_card_type

      סוג סליקה

      בערך זה יש לציין את שם החברה לסליקה (לדוגמה tranzila עבור טרנזילה או credit_guard עבור קרדיט גארד וכן הלאה)

      הערך השני (סליקת אשראי)

      billing_sum

      סכום לחיוב

      ברירת מחדל - המשתמש בוחר את הסכום לחיוב

      ניתן להגדיר סכום קבוע לתשלום (בדוגמה למעלה מופיע סכום לחיוב ע"ס 100)

      הערך השלישי (סליקת אשראי)

      credit_card_register_number

      מספר חנות/פרויקט

      בערך זה יש לרשום את מספר החנות/פרויקט (ישנם חברות שערך זה הינו חובה)

      בדוגמה למעלה מופיע שמספר החנות הוא 999

      הערך הרביעי (סליקת אשראי)

      credit_card_max_tashloumim

      כמות תשלומים

      בערך זה יש להגדיר את כמות התשלומים הרצויה

      ברירת המחדל היא שהמשתמש יכול לבחור את כמות התשלומים (עד 36 תשלומים)

      ניתן להגדיר כאן כמות תשלומים שונה (בדוגמה למעלה מופיע 3 תשלומים)

      הערך החמישי (סליקת אשראי)

      credit_card_currency

      סוג מטבע

      בערך זה יש לציין את סוג המטבע לתשלום

      ברירת המחדל היא 1 (שקל חדש).

      ניתן להגדיר מטבע אחר (בדוגמה למעלה מופיע 2 - דולר אמריקאי)

      הערך השישי (סליקת אשראי)

      credit_card_pelecard_type

      סוג סליקה פלאקארד

      ערך זה מיועד רק לסולקים דרך חברת פלאקארד,

      במידה ומוגדר יותר מתשלום אחד חובה להגדיר באיזה סוג רוצים לקבל תשלומים או קרדיט

      האפשרויות הם:

      DebitRegularType - תשלום אחד

      DebitCreditType - תשלום בקרדיט

      DebitPaymntsType - תשלום בתשלומים רגילים

      הערך השביעי (סליקת אשראי)

      credit_card_user_name

      שם משתמש בחברת הסליקה

      הערך השמיני (סליקת אשראי)

      credit_card_terminal_number

      מספר טרמינל

      הערך התשיעי (סליקת אשראי)

      credit_card_password

      סיסמה בחברת הסליקה

      הערך העשירי (סליקת אשראי)

      האם לשדר בחזרה את התשובה המלאה שמגיעה מחברת הסליקה

      ברירת מחדל: בכל חברות הסליקה נשלח לאחר הסליקה בתשובה CreditCard_CODE כלומר מה סטטוס העיסקה

      ברירת מחדל בסליקת פלאקארד: לאחר הסליקה נשלח התשובה בתוספת CreditCard_All עם הערכים החשובים

      בשאר חברות האשראי: אם ברצונכם לקבל את הערכים הנוספים יש להגדיר בערך העשירי all

      כל תשובה אחרת או ריק, לא ישדרו את הערכים הנוספים שמגיעים מחברות הסליקה

      הערה חשובה: מכיוון שבחלק מחברות הסליקה לא ניתן להחזיר את התשובה המלאה לכן יש לבדוק בהתאמה מול חברת הסליקה שלכם,

      בינתיים בדקנו תקינות מול סליקה ריווחית - icredit

      במידה ונתקלתם בבעיה בתשובה בעקבות הגדרת all אנא פנו לשרות הלקוחות על מנת שנוכל לבצע התאמה בין התשובה שמגיעה מחברות הסליקה, למה שנשדר אליכם בapi בחזרה.

      לאחר הסליקה בהצלחה

      ישלח אליכם שוב הAPI עם כל הפרטים שהיו לפני כן

      עם התוספת של המחרוזות הבאה

      &CreditCard_CODE=קוד התשובה

      וכן את התוספת הבאה בהתאם להגדרות בערך העשירי

      &CreditCard_All=הערכים החשובים מהתשובה המלאה

      הערכים החשובים מהתשובה המלאה

      קארדקום cardcom

      1)סטטוס אישור

      1. מספר אישור

      2. סכום העיסקה

      3. ארבע ספרות אחרונות של הכרטיס המחוייב

      הערכים יגיעו עם נקודה בין ערך לערך

      טרנזילה tranzila

      טוקן Token

      מספר אישור ConfirmationCode

      4 ספרות אחרונות ccno

      פג תוקף של הכרטיס expdate

      ריווחית - icredit

      משודרים 5 ערכים בהפרדה של # בין ערך לערך

      סטטוס עיסקה

      CustomerTransactionId

      3)Token

      4)ReceiptLink

      5)מספר אישור עיסקה של ריווחית

      פלאקארד:

      כאשר הסליקה היא דרך פלאקארד, מכיוון שלא ניתן להעביר אליכם את התשובה המלאה - מכיוון שמכילה תווים מיוחדים

      לכן ריכזנו את הדברים החשובים

      כאשר הערכים יגיעו עם הפרדה של נקודה

      לדוגמא

      0004580123412341234.1.1217.00000500.1.01.1.0000000.00000000.00000000.00

      מספר כרטיס

      מספר חברה סולקת 1 - ישראכרט 2 - ויזה 3 - דיינרס 4 - אמקס 6 - לאומי קארד

      תוקף

      סכום באגורות

      קוד חברת אשראי

      סוג עיסקה

      סוג מטבע

      מספר אישור

      סכום תשלום ראשון

      סכום קבוע

      מס' תשלומים קבועים (שימו לב שמדובר על יתרת התשלומים אחרי התשלום הראשון, ולכן אם מדובר על תשלום אחד תקבלו תשובה של 00, ואם הגדרתם 5 תשלומים אז תקבלו תשובה של 04)

      כמובן שהשרת שלכם יוכל לענות בכל אחד מהתשובות האפשרויות וכך תוכלו להודיע למשתמש שהעסקה בוצעה בהצלחה וכו'

      הערך האחד עשר (סליקת אשראי)

      credit_card_enter_phone

      שידור מספר טלפון

      הערך הניתן להגדרה הוא EnterPhone

      הסבר:

      ברירת מחדל בנדרים פלוס - מספר הטלפון שנשלח בערך Phone הינו מספר הטלפון ממנו המשתמש התקשר

      מכיוון שבנדרים פלוס ישנם חשבונות טלפון רבים, לכן הגדרנו שיהיה ניתן לתת תפריט למשתמש שיבחר איזה טלפון לשדר

      במקרה שהמשתמש בוחר את הזיהוי הטלפוני אז המערכת תשדר בנפרד את הטלפון שממנו המשתמש חייג,

      הערך ישודר בתוך הערך Avour ושם יופיע

      OriginalPhone-0771234567

      במידה והפעלתם את ההגדרה המערכת תשאל:

      M1589 "לשידור מספר הטלפון ממנו התקשרתם הקישו 1 וסולמית

      לשידור מספר טלפון אחר הקישו את מספר הטלפון וסולמית לסיום"

      הערך הזה בינתיים פעיל רק בנדרים פלוס, במידת הצורך בקשו משרות הלקוחות שנוסיף שאלה זו בחברות סליקה נוספות

      הערך השנים עשר (סליקת אשראי)

      credit_card_name_stt

      הקלטת שם ותמלול

      במידה ותכתבו בערך השנים עשר את המילה

      NameStt

      גורם לכך שהמערכת תשדר

      credit_card_name_stt=yes

      שמשמעותו להקליט את השם ולשלוח אותו לחברת הסליקה בתור שם בעל הכרטיס

      (עיין בהרחבה במודל סליקה)

      הערך השלושה עשר (סליקת אשראי)

      credit_card_name_stt_record_no_ask

      דילוג על תפריט אישור הקלטה של השם

      במידה ותכתבו בערך השלשה עשר את המילה

      NoAsk

      גורם לכל שהמערכת תשדר

      credit_card_name_stt_record_no_ask=yes

      שמשמעותו שבמידה ויש תוצאה של השם שנקלט, המערכת לא תבקש אישור על השם מהמשתמש אלא מיד תתקדם הלאה כאילו המשתמש שמע ואישר

      הערך הארבעה עשר (סליקת אשראי)

      credit_card_create_token

      יצירת טוקן

      במידה ותכתבו בערך הארבע עשר את המילה

      CreateToken

      גורם לכל שהמערכת תשדר

      credit_card_create_token=yes

      שמשמעותו שלאחר סליקה בהצלחה המערכת תבקש מחברת האשראי לייצר טוקן

      במידה ונוצר טוקן הוא יצטרף לערכים שחוזרים אליכם בAPI

      הערה 16/01/2020: נכון להיום ניתן לבקש לייצר טוקן ב Tranzila,

      חברת cardcom מייצרת טוקן גם ללא בקשה

      כל שאר החברות עדיין לא פותח נושא הטוקן

      לחילופין, ניתן להגדיר שהמערכת תיצור טוקן בלבד (ללא חיוב או תפיסת מסגרת)

      ההגדרה היא CreateTokenOnly

      (פעיל כרגע רק בטרנזילה)

      הערך החמישה עשר (סליקת אשראי)

      ברירת מחדל במידה ומשתמש מקיש כוכבית במהלך ההקשות ליציאה, המערכת מחזירה את המשתמש למודול API ששם כתוב שאם הסליקה לא הסתימה בהצלחה שיחזור שוב לגביית אשראי, בקיצור המערכת בלופ אשראי עד לגבייה בהצלחה

      ניתן להגדיר בערך

      GoBack

      במקרה כזה , במידה ומשתמש הקיש כוכבית ליציאה במהלך התפריטים המשתמש יחזור למודול API , והAPI ישדר לכם

      CreditCard_CODE=GoBack&CreditCard_All=GoBack

      ואז תוכלו לענות שוב בAPI שלכם לאן ברצונכם לשלוח את המשתמש

      (לדוגמא לגביה באמצעות נציג, לתפריט אפשרויות נוספות וכו')

      https://f2.freeivr.co.il/topic/56/מודול-api-תקשור-עם-מחשבים-וממשקי-נתונים-חיצוניים/4

      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      עידו
    • RE: מכירת מקומות לאירוע וחלוקת מספר

      @שרה-אברמוב 0772222770 וואצפון פשוט

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו
    • RE: המעבר לניהול חדר הועידה נחסם זמנית

      @שואל-שאלה תנסה להכנס למערכת דרך האתר הישן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      עידו