@פיתה הכותרת לא לענין, צריך לכתוב כותרת ממצה מובנת ושתשמור על הרמה של הפורום.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עידו
-
RE: כיתוב שאני רצה להוריד
-
RE: מה קרה לאחרונה בימות
@ימות-המשיח מתלוננים על כך שלא מודיעים מראש, זה הכל.
הקו בחינם זה לא משהו שדחקו את ימות המשיח לפינה בשביל לקבל אותו, זו הצעה שלכם ודרך שלכם למשוך לקוחות, א"א להגיד זה בחינם אז אתם לא יכולים להתלונן...
כולם מודעים לכך שלימות המשיח אין הכנסה שוטפת מהקוים ומחפשים דרך אחרת להכנסה (הוט מובייל לא קשור לנושא כמובן), אבל יש קוים שהם עסקיים וכל השינויים האלו בהם גורמים רע מאוד לעסקים האלו (הטענה לא ידענו שזה לא עסקי לא עוזרת, כי אתם הרי יודעים שיש קוים שאתם לא מודעים שהם עסקיים והשינויים האלו עושים להם רע. וכן, אין ולא היתה שום דרישה לידע מה עסקי ומה לא, אף אחד לא חשב שזה מענין מישהו בשביל שיטרח לידע). וגם אם זה לא עסקי, הפרסומות לא תמיד מתאימות למגזר החרדי שאליהם אתם פונים.כל מה שביקשו זה שקיפות, אל תכניסו פרסומות בלי להודיע (תכניסו, אבל תודיעו), אל תעלו הודעות נגד חברה בלי להודיע. בקיצור אל תנהגו כלפינו הלקוחות כמו שלא היתם רוצים שינהגו כלפיכם אפילו אם אנחנו מקבלים שירות בחינם (למרות שזה לא קשור כיון שהפרסומות זה תשלום נפרד, וגם מי שמשלם על הקו סובל מהם).
-
RE: האם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?
@טנטפון כתב בהאם ימות המשיח תומכים בשרת API של גוגל סקריפט?:
@פנסאים בגוגל סקריפט יוצרים קודים ב GS וימות המשיח לא תומכים בשפת לקוח תחשוב לבד למה
לא קשור, הבעיה אחרת לגמרי -
RE: קטגוריה לריסיילר ובוני מערכות
@sumone לא מדובר על להסתיר מלקוחות שלך, אלא בכללי, שלא מחר יבוא מישהו יאמר רגע אבל בפורום כתוב...
שת"פ לדוגמא, לקוח רוצה ממני מערכת מסוימת ואני יודע שצדיק תמים בנה בשביל זה סקריפט טוב, אני מבקש ממנו שיפעיל את הסקריפט בסכום מסוים וממשיך משם, למה הלקוח צריך לדעת מזה?
עוד דוגמא, לקוח צריך api ואני לא חזק בתחום, אז אני מבקש ממשהו שיעזור בחלק הזה, מיותר שהלקוח ידע.
אני מאמין שיש עוד דוגמאות אבל זה הרעיון.
-
RE: פקודה מהירה להעתקת כל המספרים מרשי"ת X לרשי"ת Y
@צבי-ד-צ @זאביק טוב בקשה מgpt זה מה שיצא תכניס את זה לשרת שלך, כמובן על אחריותך בלבד...
<?php $success = ''; $error = ''; $transferredCount = 0; if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] === 'POST') { $token = $_POST['token']; $sourceTemplateId = $_POST['source_template']; $targetTemplateId = $_POST['target_template']; function apiRequest($url, $data) { $curl = curl_init($url); curl_setopt_array($curl, [ CURLOPT_RETURNTRANSFER => true, CURLOPT_POST => true, CURLOPT_POSTFIELDS => http_build_query($data), ]); $response = curl_exec($curl); curl_close($curl); return json_decode($response, true); } // שליפת רשימת המספרים $getUrl = 'https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTemplateEntries'; $getResponse = apiRequest($getUrl, [ 'token' => $token, 'templateId' => $sourceTemplateId, ]); if (!isset($getResponse['entries'])) { $error = "שגיאה בקבלת רשימת המספרים"; } else { // ניקוי הרשימה הקיימת $clearUrl = 'https://www.call2all.co.il/ym/api/ClearTemplateEntries'; apiRequest($clearUrl, [ 'token' => $token, 'templateId' => $targetTemplateId, ]); // הוספת המספרים החדשים $updateUrl = 'https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateTemplateEntry'; foreach ($getResponse['entries'] as $entry) { $res = apiRequest($updateUrl, [ 'token' => $token, 'templateId' => $targetTemplateId, 'phone' => $entry['phone'], 'name' => $entry['name'] ?? '', 'moreinfo' => $entry['moreinfo'] ?? '', 'blocked' => $entry['blocked'] ? 1 : 0, ]); $transferredCount++; } $success = "בוצעה העברה של $transferredCount מספרים בהצלחה."; } } ?> <!DOCTYPE html> <html lang="he"> <head> <meta charset="UTF-8"> <title>העברת מספרים בין תבניות</title> <style> body { font-family: sans-serif; direction: rtl; padding: 20px; max-width: 600px; margin: auto; } label { display: block; margin-top: 10px; } input[type="text"], input[type="number"] { width: 100%; padding: 8px; margin-top: 5px; } button { margin-top: 20px; padding: 10px 20px; font-size: 16px; } .msg { margin-top: 20px; font-weight: bold; } </style> </head> <body> <h2>העברת מספרים בין רשימות תפוצה</h2> <form method="post"> <label>Token: <input type="text" name="token" required> </label> <label>מזהה תבנית מקור: <input type="number" name="source_template" required> </label> <label>מזהה תבנית יעד: <input type="number" name="target_template" required> </label> <button type="submit">העבר מספרים</button> </form> <?php if (!empty($error)): ?> <div class="msg" style="color: red;"><?= htmlspecialchars($error) ?></div> <?php elseif (!empty($success)): ?> <div class="msg" style="color: green;"><?= htmlspecialchars($success) ?></div> <?php endif; ?> </body> </html>
-
הארה לכל המבקשים/צריכים שירות בניית API/מודול
חשוב מאוד (אם לא הכי חשוב) לכתוב מה בדיוק צריך להיות שם, שום פרט הוא לא מובן מאליו ושום פרט הוא לא זניח, כל פרט יכול לשנות לגמרי את הקוד ולהקפיץ את המחיר(!), במיוחד אם נזכרתם בפרט השולי הזה רק אחרי שהקוד כבר כמעט מוכן.
מומלץ לכתוב תסריט שיחה מפורט, מה הלקוח ישמע מה הוא יתבקש להקיש ומה ההשלכות.
יצא לי להיתקל בזה לא מעט פעמים וגם אחרי שוידאתי עם הלקוח שהכל ברור וזה בדיוק מה שצריך להיות.
בהצלחה.
-
RE: תגובות: משתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית. -
RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻
בקיצור נשמח לחשיבה מחודשת על זה... @שמואל
זה הולך להיות כאב ראש רציני ואני בטוח ב100% שיהיו מערכות שיושבתו בגלל זה, כי הבעלים לא מבינים כלום בקוד ויצטרכו למצוא מישהו שיעשה להם טובה ויסדר מה שצריך. מה שלא בטוח יקרה. -
RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!
@CUBASE @אביי-ורבא @אופיר @מתעניין וכו' שלחתי בקשה לנטפרי והם פתחו את זה דרך הקוסממוס של אביי ורבא.
לכאורה כרגע זו האופציה היחידה בנטפרי.
@אביי-ורבא יש לך כרגע בלעדיות, אתה יכול לקחת מחיר כפולרק אל תשכח את מי ששלח לנטפרי לפתוח
-
RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳
@שמואל-ש אולי מחכים שתהיה החלטה מה עושים הלאה. או שאולי בכלל לא יודעים עד כמה סוער כאן (מה אתה אומר @ivrפון ?)
@isi @פלוס
אני חושב שזה באמת לא בסדר כל הענין הזה, וזה הורס לי תוכניות והמון עבודה, ואני לגמרי נגד זה!
אני מנסה עד עכשיו להגיד דברים וללכת סביב סביב, וזה לא הולך, לדעתי צריך רגע לשים את הדברים על השולחן, אני חושב שהנושא גם קצת יצא משליטה... הפורום בכמה מקומות קצת תוסס מידי...
נהיו כאן 2 צדדים - המשתמשים וימות המשיח עם התלהמות חד צדדית (אמת, יש לימות המשיח מקום לענות והם בוחרים לשתוק ככל הנראה), צריך קצת להרגיע את הרוחות, כל אחד יסיק את מסקנותיו ויפעל על פיהם, אני חושב שמחינו מספיק, הסברנו את דעתנו ואת בקשותינו לעתיד (לא כולם מסכימים שיש כאן עתיד אני מבין), מכאן והלאה זה לטחון מים, אפשר אולי לארגן מייל משותף לשירות לקוחות, אבל מעבר לזה אני לא חושב שיש מה להמשיך בדיון הזה, למרות שאני חושב שהוא צודק ודי נעשה כאן עוול, אנשים בנו קריירות ועסקים ופתאום הכל מתערער, אבל הוא מוצה...
כך לפחות דעתי בענין (כנ"ל לגבי הtts ואולי יש עוד דברים).
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עידו
-
RE: עדכון פריסה בגוגל סקריפט
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בעדכון פריסה בגוגל סקריפט:
@עידו כתב בעדכון פריסה בגוגל סקריפט:
ניצלתי את הנושא להתקדם הלאה, לפתרון,
הפיתרון שאתה הבאת קשור באופן ספציפי לפלטפורמה אחרת ובצורה איך משתמשים בה בלי שום קשר לימות
הנושא הוא נושא עקרוני, חלקו תלונות, וחלקו הצעת שינויים ושיפורים בפלטפורמה של ימות המשיח בעצמה.נכון, אבל אם תראה כמה הודעות אחורה תראה שכתבתי שצריך פתרון, זה בעצם המשך של ההודעה היא, אצטט:
טוב, כמו שאני רואה את הדברים, להתבכיין לא יעזור גם להתעצבן לא, סביר להניח שאנחנו לא נצא לרחובות להפגין (יש מספיק על מה לעשות את זה גם בלי זה), כדאי להתמקד בהלאה, למצוא כלים שיקלו עלינו את המעבר.
האימות דו שלבי באתר לא מענין אותי, זה תקין ומי שיש לו בעיה בפרטי יצירת קשר זה הזמן לרוץ ולשנות (ו @שמואל יש פתרון לכל החברות שפתחו קוים ונעלמו?), מה שמשנה זה שיטת ההזדהות בAPI, אני מניח שיש כלים שיודעים לסרוק את הקבצים של הקוד מקור, מי שיש לו גישה ממש לשרת בSSH אני מניח שיוכל להריץ משהו על לינוקס כדי למצוא את המקומות הנכונים ושם לשנות, נכון שזה יקח זמן אבל זה יקל יל הענין. מי שאין לו כזו גישה, טוב, זה כבר הרבה יותר בעיה, אולי זה המקום להציע פתרונות...
בהזדמנות, נבקש לשחרר את התיעוד של התקן החדש שהולך להיות כמה שיותר מהר כדי שנוכל להיערך גם לזה ואולי גם לזה למצוא פתרון.
-
RE: עדכון פריסה בגוגל סקריפט
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בעדכון פריסה בגוגל סקריפט:
@עידו הנושא הזה הוא נכתב כמה פוסטים בתוך נושא אחר
נא לשמור על הכללים ולא לסטות מהנושא שבכותרת
@עידו @צצנכון לעכשיו הנושא הוא תלונות ותלונות, שבנינו, סביר להניח שלא ישנה כלום, ניצלתי את הנושא להתקדם הלאה, לפתרון, בגדול זה מתאים לכאן. ויותר יעיל מאשר להתלונן, לבכות ולנסות להסביר למה זה מהלך גרוע מאוד. ואני מצפה משאר חברי הפורום להתגייס ולמצוא פתרונות איך לעבור את השינוי הזה כמה שיותר בקלות.
-
RE: סליקה בנדרים פלוס - קטגוריה
@יעקב-קליין לא צריך לשייך את זה לקטגוריה קיימת?
-
RE: עדכון פריסה בגוגל סקריפט
@צצ כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪
:
@עידו כתב באבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪
:
וזה אומר גם להביא ללקוחות לינק חדש
???
למה אתה אומר שצריך לינק חדש?
מספיק לעדכן את הפריסה, לא צריך לעשות פריסה חדשה.לי זה מעולם לא עבד, כל פעם הייתי צריך לפרוס מחדש.
ניסית פעם לעדכן פריסה? כמה שידוע לי זה רק לגבי ההגדרות של מי יכול להכנס ובתור מי. -
עדכון פריסה בגוגל סקריפט
שימו לב, שבגוגל סקריפט, אם מישהו השתמש בפריסה, הוא יצטרך לפרוס מחדש עם השינויים, לא מספיק לשנות, וזה אומר גם להביא ללקוחות לינק חדש במקרה הצורך.
-
RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻
@שמואל אם באמת יהיה APIKEY שיהיה אפשר לרוץ איתו בלי לשנות כל חודש (הוא עוקף את האימות דו שלבי, נכון?), זה כבר קצת נחמה. אבל עדיין אני לא יודע מה זה הMFA אבל נשמע שזה כבר לא פשוט לשנות מספר:סיסמא לטוקן, זה כבר קצת יותר מורכב, אתה מסכים איתי, גם אם אתה מתכנת סופר מסודר וכל הקוד שלך מסודר ומתוייק במקום ואתה יודע מה יש ואיפה, ועוד יותר בעייתי - לאנשים שקנו קוד לא תהיה דרך לעשות את זה.
טוב, כמו שאני רואה את הדברים, להתבכיין לא יעזור גם להתעצבן לא, סביר להניח שאנחנו לא נצא לרחובות להפגין (יש מספיק על מה לעשות את זה גם בלי זה), כדאי להתמקד בהלאה, למצוא כלים שיקלו עלינו את המעבר.
האימות דו שלבי באתר לא מענין אותי, זה תקין ומי שיש לו בעיה בפרטי יצירת קשר זה הזמן לרוץ ולשנות (ו @שמואל יש פתרון לכל החברות שפתחו קוים ונעלמו?), מה שמשנה זה שיטת ההזדהות בAPI, אני מניח שיש כלים שיודעים לסרוק את הקבצים של הקוד מקור, מי שיש לו גישה ממש לשרת בSSH אני מניח שיוכל להריץ משהו על לינוקס כדי למצוא את המקומות הנכונים ושם לשנות, נכון שזה יקח זמן אבל זה יקל יל הענין. מי שאין לו כזו גישה, טוב, זה כבר הרבה יותר בעיה, אולי זה המקום להציע פתרונות...בהזדמנות, נבקש לשחרר את התיעוד של התקן החדש שהולך להיות כמה שיותר מהר כדי שנוכל להיערך גם לזה ואולי גם לזה למצוא פתרון.
-
RE: אבטחה - באימות דו שלבי / דעתכם... 🪪💂🏻
כמובן, גם אני מצטרף להנ"ל.