צינתוקים לא עובד
-
@איש-יהודי-טוב מה הגדרת בשלוחה להפעלה?
-
run_tzintuk_automat=yes
-
בשלוחה להפעלה תגדיר את זה:
type=tzintuk list_tzintuk="מס' הרשימה" tzintuk_end=/ tzintuk_admin=yes title=שליחת צינתוקבהצלחה!
-
@משה-שובקס אמר בצינתוקים לא עובד:
בשלוחה להפעלה תגדיר את זה:
type=tzintuk list_tzintuk="מס' הרשימה" tzintuk_end=/ tzintuk_admin=yes title=שליחת צינתוקבהצלחה!
מה זה השורה עם המקף?
-
@איש-יהודי-טוב אם התכוונת לשורה 2 אז הכוונה למספר רשימת הצינתוקים, כלומר, אפשר לעשות כמה רשימות.
אם התכוונת לשורה 3 אז הכוונה לשלוחה שבו עוברים אחרי שליחת הצינתוק בדוגמא שלנו עוברים לשלוחה ראשית -
אבל אני צריך הפעלת צינתוק בלבד וזה לא עובד
-
@איש-יהודי-טוב לי יש שלוחה שהגדרתי את ההגדרות שכתבתי לעיל בדיוק וזה עובד-כלומר שומעים מיד "להפעלת צינתוק וכו'".
תגדיר מחדש, עם ההגדרות לעיל-(בלי שורות נוספות...), תשמור, ותעדכן אותי עם זה עובד. -
אבל אני רוצה הפעלת צינתוק בלבד לא ניהול צינתוקים
(זה למאזינים למאזינים) -
@איש-יהודי-טוב אה, הבנתי..
יש על זה משהו אני בודק ואני אכתוב כאן -
@איש-יהודי-טוב אז תכתוב ככה:
type=tzintuk list_tzintuk="מס' הרשימה" tzintuk_end=/ tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yesוכך יפעיל את הצינתוק אוטומטי.
-
@dudu אמר בצינתוקים לא עובד:
@איש-יהודי-טוב אז תכתוב ככה:
type=tzintuk list_tzintuk="מס' הרשימה" tzintuk_end=/ tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yesוכך יפעיל את הצינתוק אוטומטי.
את זה הוא הגדיר והוא אומר שזה לא עובד
-
לא זה הגדרה אחרת שכן עובדת
-
תודה רבה לכל אלה שעזרו במיוחד ל@משה-שובקס
-
@איש-יהודי-טוב אמר בצינתוקים לא עובד:
לא זה הגדרה אחרת שכן עובדת
@איש-יהודי-טוב אמר בצינתוקים לא עובד:
run_tzintuk_automat=yes
אחרת???
-
@איש-יהודי-טוב אמר בצינתוקים לא עובד:
תודה רבה לכל אלה שעזרו במיוחד ל@משה-שובקס
בבקשה (ותודה על הלייקים..
) -
מקודם הוא הביא את זה
@משה-שובקס אמר בצינתוקים לא עובד:
בשלוחה להפעלה תגדיר את זה:
type=tzintuk list_tzintuk="מס' הרשימה" tzintuk_end=/ tzintuk_admin=yes title=שליחת צינתוקבהצלחה!
ואחרי זה את זה
@dudu אמר בצינתוקים לא עובד:
@איש-יהודי-טוב אז תכתוב ככה:
type=tzintuk list_tzintuk="מס' הרשימה" tzintuk_end=/ tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yesוכך יפעיל את הצינתוק אוטומטי.
-
-
לא
הגדרתי עם כל השאר אבל רק עכשיו עבד
ותודה רבה לכל העוזרים במלאכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות