• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    צינתוקים לא עובד

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    19 פוסטים 3 כותבים 877 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      איש יהודי טוב @משה שובקס
      נערך לאחרונה על ידי

      @משה-שובקס אמר בצינתוקים לא עובד:

      בשלוחה להפעלה תגדיר את זה:

      type=tzintuk
      list_tzintuk="מס' הרשימה"
      tzintuk_end=/
      tzintuk_admin=yes
      title=שליחת צינתוק
      

      בהצלחה!

      מה זה השורה עם המקף?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • מ מנותק
        משה שובקס
        נערך לאחרונה על ידי משה שובקס

        @איש-יהודי-טוב אם התכוונת לשורה 2 אז הכוונה למספר רשימת הצינתוקים, כלומר, אפשר לעשות כמה רשימות.
        אם התכוונת לשורה 3 אז הכוונה לשלוחה שבו עוברים אחרי שליחת הצינתוק בדוגמא שלנו עוברים לשלוחה ראשית

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • א מנותק
          איש יהודי טוב
          נערך לאחרונה על ידי

          אבל אני צריך הפעלת צינתוק בלבד וזה לא עובד

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • מ מנותק
            משה שובקס @איש יהודי טוב
            נערך לאחרונה על ידי משה שובקס

            @איש-יהודי-טוב לי יש שלוחה שהגדרתי את ההגדרות שכתבתי לעיל בדיוק וזה עובד-כלומר שומעים מיד "להפעלת צינתוק וכו'".
            תגדיר מחדש, עם ההגדרות לעיל-(בלי שורות נוספות...), תשמור, ותעדכן אותי עם זה עובד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • א מנותק
              איש יהודי טוב
              נערך לאחרונה על ידי

              אבל אני רוצה הפעלת צינתוק בלבד לא ניהול צינתוקים
              (זה למאזינים למאזינים)

              מ D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
              • מ מנותק
                משה שובקס @איש יהודי טוב
                נערך לאחרונה על ידי

                @איש-יהודי-טוב אה, הבנתי..
                יש על זה משהו אני בודק ואני אכתוב כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • D מנותק
                  dudu @איש יהודי טוב
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @איש-יהודי-טוב אז תכתוב ככה:

                  type=tzintuk
                  list_tzintuk="מס' הרשימה"
                  tzintuk_end=/
                  tzintuk_admin=yes
                  run_tzintuk_automat=yes
                  

                  וכך יפעיל את הצינתוק אוטומטי.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • מ מנותק
                    משה שובקס @dudu
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dudu אמר בצינתוקים לא עובד:

                    @איש-יהודי-טוב אז תכתוב ככה:

                    type=tzintuk
                    list_tzintuk="מס' הרשימה"
                    tzintuk_end=/
                    tzintuk_admin=yes
                    run_tzintuk_automat=yes
                    

                    וכך יפעיל את הצינתוק אוטומטי.

                    את זה הוא הגדיר והוא אומר שזה לא עובד

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א מנותק
                      איש יהודי טוב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      לא זה הגדרה אחרת שכן עובדת

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • א מנותק
                        איש יהודי טוב
                        נערך לאחרונה על ידי

                        תודה רבה לכל אלה שעזרו במיוחד ל@משה-שובקס

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • מ מנותק
                          משה שובקס @איש יהודי טוב
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @איש-יהודי-טוב אמר בצינתוקים לא עובד:

                          לא זה הגדרה אחרת שכן עובדת

                          @איש-יהודי-טוב אמר בצינתוקים לא עובד:

                          run_tzintuk_automat=yes

                          אחרת???

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מ מנותק
                            משה שובקס @איש יהודי טוב
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @איש-יהודי-טוב אמר בצינתוקים לא עובד:

                            תודה רבה לכל אלה שעזרו במיוחד ל@משה-שובקס

                            בבקשה (ותודה על הלייקים..☺ ☺ )

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • א מנותק
                              איש יהודי טוב
                              נערך לאחרונה על ידי

                              מקודם הוא הביא את זה

                              @משה-שובקס אמר בצינתוקים לא עובד:

                              בשלוחה להפעלה תגדיר את זה:

                              type=tzintuk
                              list_tzintuk="מס' הרשימה"
                              tzintuk_end=/
                              tzintuk_admin=yes
                              title=שליחת צינתוק
                              

                              בהצלחה!

                              ואחרי זה את זה

                              @dudu אמר בצינתוקים לא עובד:

                              @איש-יהודי-טוב אז תכתוב ככה:

                              type=tzintuk
                              list_tzintuk="מס' הרשימה"
                              tzintuk_end=/
                              tzintuk_admin=yes
                              run_tzintuk_automat=yes
                              

                              וכך יפעיל את הצינתוק אוטומטי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • D מנותק
                                dudu @משה שובקס
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @משה-שובקס הוא כנראה הגדיר רק את השורה:

                                run_tzintuk_automat=yes
                                

                                בלי כל השאר...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • א מנותק
                                  איש יהודי טוב
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  לא
                                  הגדרתי עם כל השאר אבל רק עכשיו עבד
                                  ותודה רבה לכל העוזרים במלאכה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון