ביטול כניסה לפי מספר טלפון
-
אני הקמתי בזמן הקורונה מערכת שיעורים לתלמוד תורה שלנו.
אז הגדרתי שכל תלמיד יכנס ישר לכיתה שלו לפי מספר הטלפון שלו והמערכת מזהה אותו.
מאז הספקתי לשכוח את ההגדרות.
היום אני רוצה לבטל את זה ושכל אחד מכל מספר טלפון יוכל להתקשר למערכת ולכלל השלוחות. אשמח אם משהו יתן לי הדרכה מה אני צריך למחוק בשביל זה. -
@שמעון-הרמן פשוט תמחק את ההגדרות של כניסה לפי זיהוי
תעלה את ההגדרות שהכנסת בשלוחה הראשית ואוכל יותר לכוון אותך. -
@פישל כשמחקתי את הקובץ של enterID זה פשוט לא נותן לאף אחד להתקשר לקו
-
@שמעון-הרמן אז תחזיר את התיקיה הזאת.
וגם תעלה פה את ההגדרות של השלוחה, יהיה יותר קל להבין. -
@אט תודה רבה!!
מה שעשיתי שבכל שלוחה פנימית ביטלתי את ההגדרה של ID וזה עזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות