מודול לניתוב שיחה - קומבינות (שיחה בחדר ועידה)
-
תגובה: כמה שאלות על מודול לניתוב שיחה
הגדרתי את כל ההגדרות ולא עובד לי,
המערכת אומרת לי שגיאה וזה יוצא החוצה,
איך אפשר לבדוק מה הבעיה? -
@0775425841
תעלה את ההגדרות ששמת בשלוחות -
@אליהושש
בשלוחה 01/01
type=go_to_folder_count
go_to_folder_count=1
go_to_folder=01/06בשלוחה 01/06
type=tzintuk
list_tzintuk=1
tzintuk_end=01/07
tzintuk_admin=yes
run_tzintuk_automat=yesבשלוחה 01/07
type=confbridge
confbridge_live_no_goto=01/06
conf_bridge_type=speech
confbridge_end_goto=hangupבשלוחה 01/08
type=confbridge
conf_bridge_type=admin
conf_bridge_message_start_after_beep=no
conf_bridge_beep=noבשלוחה 01/09
type=tzintuk
list_tzintuk=1
tzintuk_admin=yesבשלוחה 01/10
type=tzintuk
list_tzintuk=1 -
@0775425841
איך מעלים את ההגדרות בצורה כזאת שיהיה אפשר להעתיק? -
@0775425841

ולוחצים על האיקון המסומן -
@אליהושש
בשלוחה 01/01type=go_to_folder_count go_to_folder_count=1 go_to_folder=01/06בשלוחה 01/06
type=tzintuk list_tzintuk=1 tzintuk_end=01/07 tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yesבשלוחה 01/07
type=confbridge confbridge_live_no_goto=01/06 conf_bridge_type=speech confbridge_end_goto=hangupבשלוחה 01/08
type=confbridge conf_bridge_type=admin conf_bridge_message_start_after_beep=no conf_bridge_beep=noבשלוחה 01/09
type=tzintuk list_tzintuk=1 tzintuk_admin=yesבשלוחה 01/10
type=tzintuk list_tzintuk=1אשמח לקבל תשובה בעניין
תודה -
@אליהושש
שיניתי מספר דברים שהיו שגויים,
ועכשיו זה אומר לי:
השלוחה אליה בקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות
אנא פנה למנהל המערכתמה אני יכול לעשות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות