צלצול והעברה לשלוחה
-
האם ואיך אפשר דרך API לצלצל למספר מסויים ואחרי מענה להעביר אותו לשלוחה מסויימת?
אני יודע שאפשר להשמיע הודעה, אבל אני צריך העברה לשלוחה -
@ביבי-נתניהו אז לאיפה יעבור מי שחייג?
-
@נועם-חיון כתב בצלצול והעברה לשלוחה:
אז לאיפה יעבור מי שחייג?
אף אחד לא מחייג
בן אדם מקבל צינתוק (או צלצול), וכאשר הוא עונה, הוא מועבר לשלוחה מסויימת בתוך המערכת
אפשרי? -
@ביבי-נתניהו זה נקרא קמפיין פתוח
ואני לא חושב שאפשרי רק בAPI
רק אחרי שבשירות הלקוחות יאשרו. -
@ביבי-נתניהו כתב בצלצול והעברה לשלוחה:
@נועם-חיון כתב בצלצול והעברה לשלוחה:
אז לאיפה יעבור מי שחייג?
אף אחד לא מחייג
בן אדם מקבל צינתוק (או צלצול), וכאשר הוא עונה, הוא מועבר לשלוחה מסויימת בתוך המערכת
אפשרי?יש את זה לא בAPI
-
-
@ביבי-נתניהו אפשר להגדיר מספר משני שיעביר ישר לשלוחה. ולצלצל ממנו
-
@oror053 כתב בצלצול והעברה לשלוחה:
אפשר להגדיר מספר משני שיעביר ישר לשלוחה. ולצלצל ממנו
איך בדיוק?
השיחה הראשונה מתבצעת דרך המספר המשני? ומה קורה כשיש מענה?
אשמח מאוד אם תפרט -
@ביבי-נתניהו תצטרך להגדיר קמפיין פתוח דרך שירות לקוחות, ואחרי זה להגדיר שהמספר יפנה לשלוחה X
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות