הפניה לפי מספר מחויג
-
@מוטלה

אני עכשיו שינתי לאותיות גדולות ולא עובד! -
@גבאי
בטוח במיליון אחוז -
@S050411 אמר בהפניה לפי מספר מחויג:
@מוטלה

אני עכשיו שינתי לאותיות גדולות ולא עובד!יש לך טעות, רק חלק מהאותיות צריכים להיות אותיות גדולות תעתיק את זה
Did_Go_To.ini -
תעשה צילום מסך של השלוחה הראשית שלך!
אולי יש שם עוד הגדרות?
וכן תעשה צילום מסך של לשונית מערכת תוכן שנוכל לראות מה יש לך. -
@מוטלה אמר בהפניה לפי מספר מחויג:

לא עובד
אלו ההגדרות בשלוחה
type=menu
check_did_and_go_to_folder=yesובקובץ מופיע
0555595535=/4
9485355344=/5 -
@S050411 לא יודע.. אם זה הפניה לשלוחה בתפריט הראשי תנסה בלי הסלש
-
פוסט זה נמחק! -
@S050411 תגיד לי 2 המספרים שאתה רוצה לעשות להם הפניה הם מספרים שהוגדרו עבורך כמספר מישני?
-
פוסט זה נמחק! -
אם יש לי בשלוחה פילטר לפי רשימת תפוצה זה יעבוד לי?
-
פוסט זה נמחק! -
@מוטלה אמר בהפניה לפי מספר מחויג:
Did_Go_To
אני לא הסתדרתי ועשיתי את הרעיון של אותיות גדולות והצלחתי בס"ד
-
@גבאי עוד שאלה
האם ניתן להגדיר שכשמתקשרים יעבור לשלוחה הפנימית רק פעם א' כל שיחה
ואח"כ ב # יחזור לתפריט הראשי ? -
יש אפשרות של הפניה פעם אחת בכל שיחה
עיין בהגדרות
לא הבנתי מה השאלה עם הסולמית. -
פוסט זה נמחק! -
מה ההגדרות של הפניה לפי מספר מחייג?
חיפשתי בכל הפורום ולא מצאתי
תודה רבה -
-
אני הצלחתי
-
פוסט זה נמחק! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות