• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. גבאי
    ג
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 4
    • נושאים 15
    • פוסטים 289
    • הגבוה ביותר 89
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    גבאי

    @גבאי

    180
    מוניטין
    112
    צפיות בפרופיל
    289
    פוסטים
    4
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    גבאי הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי גבאי

    • עדכון על הודעה חדשה שעדיין לא נשמעה פעם אחת בשיחה עד שנכנס לשלוחת ההודעות

      עריכה י"ב אב תשפ"א
      אחרי השידרוג של ימות המשיח שאפשר לעשות השמעת הודעת קמפיין לפי רשי"ת מסוימת. כל הרעיון הזה אפשר לקצר אותו בקלות....

      עשיתי רעיון איך שיהיה לכל אחד שנכנס למערכת יקבל הודעה על כך שיש לו הודעה שעדין לא שמע אותה.
      תחילה את כל השלבים
      ובסוף אביא את ההגדרות בפועל
      שלב 1

      הפניה לפי מחויג
      פעם אחת בלבד לשיחה
      אני מפנה אותו לשלוחה שבה יש הודעה על כך שיש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים
      כדי שישמע את ההודעה ומיד יחזור לשלוחה ראשית עשיתי את השלוחה הנ"ל תחת שלוחה ראשית ובסיום שמיעת ההודעה הוא חוזר שלב אחד אחורה דהיינו שלוחה ראשית.
      שלוחת השמעת קבצים (קובץ 000 - "יש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים")
      (כמובן את ה"ביפ" ואת "סוף הודעות" עשיתי שקט)
      ובשלוחה זו אני עושה פילטר לפי רשימת תפוצה שמי שמופיע כבר ברשימ"ת (שעוד מעט נראה איזה) יחזור לשלוחה ראשית ולא יכנס לשלוחה.
      עד כאן שלב 1
      שלב 2
      *לפני שנכנס לשלוחת העדכונים עובר בשלוחה "הוספת מספר לרשימת תפוצה" (בצורה שקטה כמובן)
      ובכך שנרשם ברשימת התפוצה המערכת תזהה שהמספר הזה בעצם "שמע" את ההודעה החדשה.
      שלב 3
      מאפסים את רשימת התפוצה ע"י השלוחה של @איש-ימיני (שלוחת איפוס רשימת תפוצה) והמנהל אחרי שמקליט הודעה חדשה עובר בשלוחת api הזו ומאפס את הרשימת תפוצה.
      להלן ההגדרות
      שלב 1
      בשלוחה ראשית להוסיף

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      
      
      1. הפניה לפי מחויג
      2. פעם אחת בלבד בכל שיחה
        להכניס בשלוחה ראשית קובץ בשם
      Did_Go_To.ini
      

      ובתוכו לרשום

      07731307770=/100
      

      (לשנות את המספר לפי המספר של המערכת שלכם כמובן)
      לפתוח שלוחה חדשה בשם 100 תחת שלוחה ראשית (בדווקא ולא בתת שלוחה כדי שבסיום שמיעת ההודעה יעבור אוטומטי לשלוחה ראשית)
      לשנות את קובץ M1006 (ביפ) וקובץ M1005 (סוף הודעות) לשניה שקט
      שניה.rar
      להכניס קובץ 000 ובו הודעה "יש הודעה חדשה בשלוחה 1" (אפשר קובץ TTS)
      להוסיף בשלוחה זו פילטר לפי רשימת תפוצה (שבהמשך נדבר עליה) נניח מספר 4

      check_template_filter=4
      מי שמופיע ברשימה (סימן שכבר שמע את ההודעה בשלוחת העידכונים) עובר לשלוחה ראשית.
      check_template_filter_active_go_to=/
      מי שלא שמע את ההודעה נכנס לשלוחה
      check_template_filter_none_enter=yes
      

      שלב 2
      בשלוחה שבה נמצאים ההודעות החדשות יש לעשות שלפני שנכנס לשלוחה עובר דרך שלוחת הוספת לרשימת תפוצה ומשם עובר לשלוחת ההודעות.
      שלוחת הוספה לרשימת תפוצה

      type=template_add_number
      לבחור מספר קמפיין 
      template_to_add=2
      לאחר סיום ההשמעה לעבור לשלוחת העדכונים נניח שלוחה /1/1
      end_goto=/1/1
      להוספה שקטה
      template_add_ok_no_say_number=yes
      
      

      לשנות את קובץ M1418 לקובץ שקט כנ"ל
      שלב 3
      איפוס הרשימה כל פעם שמקליטים הודעה חדשה
      לעשות בשלוחת ההקלטות מעבר לשלוחה כזו
      ואז כל פעם שמוקלטת הודעה חדשה מתאפס הרשימת תפוצה וכל מי שלא מופיע שומע שיש לו הודעה שעדין לא נשמעה.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ג
      גבאי
    • RE: הוספה שקטה לרשימת תפוצה

      @brochabar אתה עושה שלוחה של "הוספה לרשימת תפוצה"

      type=template_add_number
      

      מגדיר איזה קמפין

      template_to_add=2
      

      מגדיר לאיפה יעבור אחרי ההוספה

      end_goto=/8
      

      מגדיר שיודיע הודעת "הוספתם בהצלחה וכו'"

      template_add_ok_no_say_number=yes
      

      ומחליף את הודעה M1418 לשניה שקט בקובץ שהביאו פה בפוסט הקודם

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש

      @shlomo1315 אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @מוטלה אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      ממש מסובך יצירת הקובץ ListAllInformation.ini, בשמירה של הקובץ באקסל כסוג csv בטלפונים הספרה 0 בהתחלה נשמטת. מה עושים?

      מגדירים לפני זה את האקסל כ'טקסט'

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @33064325 אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      @קו-בית-יעקב אמר בכניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש:

      בטלפונים

      תעלי לכאן את האקסל לרגע אני יעשה את זה או במייל ivr84840381@gmail.com

      תכתוב כאן. שיעזור לעוד אנשים...
      איזה סוג csv צריך? יש שם 3 סוגים?

      csv, utf-8

      לא הולך. אחרי ששומרים בסוג csv זה מוחק את ה0.

      אני יראה לך, בקלי קלות!
      דבר ראשון אתה מסמן את העמודה של הטלפונים,
      86d30383-09b2-432f-9fdd-52b1aa84cd23-image.png
      ואז אתה עושה קליק ימני על העמודה ולוחץ על עיצוב תאים
      3177dd58-efc9-433f-b2fe-6c8dd3c6a704-image.png

      ואז במספר אתה מסמן למטה מותאם אישית, כך:
      7de93a87-5bd6-4419-940e-e11307f89c2b-image.png

      לאחר מכן אתה הולך בצד שמאל איפה שכתוב General
      f1fcf9e3-d80c-4144-9906-977ab635eaee-image.png
      מסמן את כל המילה ואתה פשוט מקליק שם 10 אפסים!
      3311e807-5eb9-44a5-a3a5-9b26e0999999-image.png
      שים לב שכבר בדוגמא למעלה זה כבר מופיע עם 0
      536c2d85-1a26-4791-82c2-a23b0cbd2d57-image.png

      ואז אתה עושה אישור ו...
      הנס הגדול קרה!
      כולם הפכו בן רגע עם 0 בהתחלה.

      שים לב למשהו חשוב, זה לא באמת מוסיף 0 לכל תא, אלא בתצוגה זה נראה עם 0, ולכן יש פונקציות מסוימות שזה לא יעזור, (כל מיני חישובים באקסל וכו')
      אבל בשביל הפנקס רשימות זה עוזר מצוין!
      תבדוק ותעדכן עם הצלחת
      בהצלחה.

      יש פיתרון יותר מוצלח שעוזר גם למספרי טלפון של ניח וניד (9 ספרות או 10 ספרות)
      במקום לעשות "מותאם אישית" אפשר לעשות "מיוחד" ושם לבחור בשפה "הולנדית (הולנד)" ובאופציה השניה או החמישית זה יוצא מעולה
      להלן דוגמא
      debd1ca2-a7b9-447f-b4dc-be4a0aae67a9-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: תגובות מימות המשיח

      מה שאני לא מבין
      בשביל שההודעות בפורום יגיעו למייל של ימות המשיח אפשר פשוט להגדיר בפרופיל שלהם שיקבלו מייל על פוסט חדש בפורום.
      כל המעלה של הפורום שזה יחסוך להם הרבה הרבה כאבי ראש והטרדות כי כל אחד רואה על איזה באג דווח כבר ולא ידווח שוב. ואם כל אחד יפנה במייל הם יוצפו במיילים שחוזרים על עצמם. וכמו שהם כותבים ש75 אחוז מהדברים זה לא באג אלא טעות, לכן עדיף שיכתבו בפורום ואז הציבור כבר ידע לתקן את הטועה.
      ממילא שלא הבנתי בשביל מה הא מעונינם שיפנו במייל ולא פה בפורום, לתועלת כולם.

      פורסם בעל הפורום
      ג
      גבאי
    • עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה בכניסה למערכת - לא מושלם

      עשיתי רעיון איך שיהיה לכל אחד שנכנס למערכת יקבל הודעה על כך שיש לו הודעה שעדין לא שמע אותה. (הרעיון עדין צריך שיפוץ קטן כדי שכולם יוכלו להשתמש בו.) עריכה ביום י"ג סיון
      עריכה נוספת!
      @ערוץ-הסקרים עשה אפשרות אחרת יותר מוצלחת כפי שהביא פה בסוף
      עיינו כאן
      (יש הבדל משמעותי בתוצאה! ברעיון שלי רק מי שנכנס לשלוחת הההודעה /שיעור החדש הוא מפסיק לקבל את ההודעה "יש הודעה חדשה..." וברעיון שלו כל אחד שומע פעם אחת את ההודעה שיש הודעה חדשה וגם אם הוא לא הקשיב עכשיו בפועל להודעה הזו הוא לא ישמע בפעם הבאה על כך.)
      אז ככה
      שלב 1

      • הפניה לפי מחויג

      • פעם אחת בלבד לשיחה
        אני מפנה אותו לשלוחה שבה יש הודעה על כך שיש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים
        כדי שישמע את ההודעה ומיד יחזור לשלוחה ראשית עשיתי כך

      • שלוחת השמעת קבצים (קובץ 000 - "יש הודעה חדשה בשלוחת העדכונים")
        *את השלוחה הזו הכנסתי מתחת לשלוחה "מעבר לשלוחה אחרת" כדי שברגע שתיגמר ההודעה הוא יעבור לשלוחה שמעליו. (כמובן את ה"ביפ" ואת "סוף הודעות" עשיתי שקט)
        *בשלוחה "מעבר לשלוחה אחרת" הגדרתי שיעבור לשלוחה ראשית.
        עד כאן שלב 1
        שלב 2
        *לפני שנכנס לשלוחת העדכונים עובר בשלוחה "הוספת מספר לרשימת תפוצה" (בצורה שקטה כמובן)
        ובכך שנרשם ברשימת התפוצה המערכת תזהה שהמספר הזה בעצם "שמע" את ההודעה החדשה.
        שלב 3
        הפניה לפי רשימת תפוצה
        *אני עושה בשלוחת השמעת הקבצים שעשיתי בשלב 1 הפניה לפי רשימת תפוצה שמי שמופיע ברשימת התפוצה שהגדרתי בשלב 2 (דהיינו שכבר נכנס לשלוחת העדכונים) יחזור לשלוחה ראשית ורק מי שלא מופיע שם הוא ישמע את ההודעה הנ"ל.
        שלב 4
        ופה טמון העיקר. ואולי בעזרת הציבור נוכל לשפר את זה.
        בשביל שכל פעם שתהיה הודעה חדשה בשלוחת העדכונים צריך למחוק את כל המספרים ברשימת התפוצה. כדי שכולם ישמעו שיש הודעה חדשה. ולהיכנס כל פעם לאתר ולמחוק את המספרים זה לא תכל'ס.
        לכן השתמשתי בקוד 1111.php שהביא @איש-ימיני
        וכך כשהמנהל מקליט הודעה חדשה הוא אח"כ עובר בשלוחת api שבה הקישור לאתר עם הקוד הנ"ל
        כמובן שדרך זו היא קצת מורכבת ולא מספיק יעילה (לא כל אחד פה יכניס קוד לאתר ויעשה שלוחה שמאפסת את הרשימת תפוצה)
        לכן אני מציע לציבור אולי מישהו יעשה קוד ויעלה אותו לאתר שלו לתועלת כולם שבו כל אחד יכתוב לעצמו בשלוחה מספר מערכת, סיסמא, ומזהה רשימת התפוצה. וכך יוכלו בצורה פשוטה יותר לאפס את הרשימת תפוצה.

      ואולי בכלל יש למישהו פיתרון יותר מוצלח איך לאפס את הרשימה - אדרבה מחכה לפיתרונות
      מי שמעונין להעלות קוד לאתר יכול לפתוח חשבון באתר הזה ולהעלות לשם את הקובץ הנ"ל (לשנות בתוך הקובץ את מספר המערכת והסיסמא וכן את המזהה קמפין)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ג
      גבאי
    • רעיון לשיפור האינדקס

      @שמואל היקר שמשקיע כ"כ הרבה למען כולנו
      לדעתי היה כדאי לכתוב באינדקס כל ההגדרות מספור רץ לכל מודול כדי שאנשים יתרגלו לדעת כל מודול איפה הוא. למשל אם אני מחפש את "מודל קבלת פקסים" אני צריך לדפדף בלי סוף וכל פעם מחדש לנסות להיזכר לפני מה /אחרי מה זה היה. אם היה מספרים זה היה מיקל על הבעיה מאוד. (ואם כבר אז אפשר גם להוסיף בהתחלה קטע אחד רצוף שבו כל המודולים שיוכלו להגיע אליהם בקלות.)
      דבר נוסף (אני לא יודע אם שייך לעשות את זה בכלל) כל אחד מאיתנו יש לו איזשהם הגדרות שהוא מאוד הרבה משתמש בהם לעצמו והם טובות לו. אבל כל פעם הוא צריך לחפש אותם בנפרד ולהיזכר בכל הפרטים. אולי שיך שיהיה "איזור אישי" שבו כל אחד יכול לכתוב לעצמו פוטסים ש"רק" הוא בלבד רואה אותם. כדי שיוכל לרשום לעצמו את ההגדרות שהוא אוהב.
      אם יש פה עוד כאלו שמתחברים לרעיון אשמח שיגיבו!

      פורסם בעל הפורום
      ג
      גבאי
    • RE: חדש! - תזמון משימות קבוע במערכת

      @שמואל סוף הדרך
      אחד הפיתוחים הגדולים ביותר שהיו חסרים ב"ימות המשיח"
      אם אפשר לבקש........
      א. שתהיה אפשרות גם לפי תאריך עברי
      ב. לקדם את זה על עוד כל מיני פעולות במערכת כמו איפוס רשי"ת מחיקת קובץ וכו' כל סוגי הפעולות שיכולות להתבצע ע"י שלוחות (מודלים)
      זה יהפוך את הכל למשוכלל פי מיליון ללא צורך בהתערבות של מנהל הקו

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי
    • RE: לעשות שמאזין יבחר באיזה שעה יקבל צינתוק

      @קופת-הקהל באתר הזה אתה כותב איזה לינק אתה מעונין שיפעיל באופן קבוע בשעה מסוימת
      אתה מכניס את הלינק שהוא הביא פה למעלה (משנה את המספרים למספר המערכת שלך סיסמא ומזהה קמפיין) ובשעה היעודה הוא מפעיל לך צינתוק

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: אתר ניהול חדש! ממשק מתקדם לניהול המערכת מבית טלטק!

      מטורף!!!!!!!
      פשוט ממשק מדהים
      נוח
      קל ומושך את העין.
      כמו כן אף פעם לא ידעתי על האפשרות המדהימה והנוחה הזו לפתוח קו תוכן. (אגב אפשר לשכפל מערכת גם שמגיעה ממשוק אחר? כי יתכן שאני ירצה להעביר את המערכת שיש לי ממשוק אחר למערכת שלכם, אחרי כזה ממשק מדהים)
      הערה קטנה
      אחרי כל השידרוגים אולי כדאי להוסיף גם את השידרוג הכל כך מבוקש שלכל משתמש (כתובת מייל) תהיה אפשרות להיכנס לכמה מערכות, ולא כל פעם לבחור מספר מערכת וסיסמא)
      כמו כן אם כבר הרמתם את הכפפה להפוך את אתר הניהול למשהו נורמלי ומוצלח
      אז הכי קריטי זה הסיפור של הגדרות מתקדמות. היו פה כמה רעיונות בפורום, כמו למשל שאחרי שמגדירים את סוג השלוחה יפתח בצד חלונית שמקושרת לפורום ובלחיצה על ההגדרה הנצרכת זה יועתק ויודבק לחלונית ההגדרות. (ביחד עם שורת ההסבר שיש מעל.)
      ואולי בכלל מיותר שאני ממליץ איך לשדרג כי זה נראה שאתם יודעים יותר טוב ממני מה ואיך לעשות שיהיה מוצלח..........
      תודה רבה רבה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ג
      גבאי
    • RE: חדש! התראה על הודעות בשלוחות במערכת

      @יעקב מדהים
      א. כשיש יותר ממאה הודעות הוא אומר בצורת ספרות במקום מספר (אחת אחת 2 במקום 112)
      ב. מתי הוא מפסיק לקרוא לזה הודעה חדשה? התחלתי לשמוע הודעות ועדין נשאר לי אותו מספר הודעות חדשות שלא שמעת.

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי גבאי

    • RE: עזרה בהקמת מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      @הרב למעשה הצלחתי להיכנס לפורטל הניהול רק ע"י שלפני הIP כתבתי https
      כפי שראיתי פה

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      ג
      גבאי
    • RE: עזרה בהקמת מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      @הרב תודה רבה רבה
      אני יבדוק את זה
      רק תוכל להסביר לי ג"כ מה זה ה"ניהול מוצרי הלינק" באתר של ימות?
      צריך להגדיר שם את המכשיר שלי? או שזה לא חובה.
      כמו כן מספיק שיש שלוחה בטלפון של SIP ? או שצריך להעביר את המערכת כולה למערכת SIP?
      תודה רבה

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      ג
      גבאי
    • RE: עזרה בהקמת מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      @הרב אני מנסה להקים כזו מרכזיה
      קניתי את הטלפון שהמלצת עליו
      אבל אני לא מצליח לחבר את הטלפון
      א. בשביל לחבר את הטלפון צריך שכל המערכת הטלפונית שלי תהיה SIP? או שמספיק להגדיר שלוחה ספציפית?
      ב. לא הצלחתי לגשת לפאנל הניהול באתר. אפי' שקיבלתי כתובת IP בטלפון
      ג. מה זה ה"ניהול מוצרי הלינק" צריך להגדיר את הטלפון במערכת של ימות בלחצן הזה? כי ניסיתי ועשה לי שגיאה. ועד שפעם אחת הצלחתי אבל לא הציג את המכשיר ואח"כ ניסיתי כמה פעמים ללא הצלחה.
      בקיצור
      תוכל להחכים אותי בהדרכה מעשית איך מחברים את הטלפון למרכזיה של ימות?
      תודה רבה רבה
      מאוד עזרת עם ההדרכה המורחבת שלך בנוגע להסבר מה זה מערכות SIP

      פורסם בטלפונים ומערכות SIP
      ג
      גבאי
    • RE: בעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      @מ-מ-פליישער איפה קונים כזה דבר?
      מודולים הכוונה חברות של מכשירים?

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי
    • RE: בעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      מישהו יכול לכוון אותי איזה מכשיר טלפון אני צריך בשביל לחבר אותו לקבלת והוצאת שיחות?
      צריך מכשיר טלפון תואם? או מה?

      פורסם בחדש במערכת
      ג
      גבאי
    • RE: קובץ queue משלוחה אחרת

      @איל-משולש https://f2.freeivr.co.il/topic/6076/מודול-תור-מענה-אנושי/11?_=1731968412227

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ג
      גבאי
    • RE: מחיקת הודעת קמפיין ע"י קוד

      @ivrפון תודה.
      לגופו של ענין אם אני רוצה להריץ 15 פקודות כאלו ע"י שרת (יש לי שרת)
      צריך בשביל זה כתיבת קוד מיוחדת או פשוט לכתוב 15 שורות בקובץ .php
      אני ממש בור בנושאים האלו.
      רק שיש לי הרבה קודים שהביאו לי שאני משתמש איתם בשרת שלי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ג
      גבאי
    • RE: מחיקת הודעת קמפיין ע"י קוד

      @ivrפון תודה רבה רבה
      עזרת לי מאוד מאוד
      (ההבדל בין הקודים הוא רק בסימון של הדולר לפני המזהה?)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ג
      גבאי
    • RE: מחיקת הודעת קמפיין ע"י קוד

      @ivrפון {"responseStatus":"EXCEPTION","exceptionClass":"NumberFormatException","exceptionMessage":"For input string: "$13187"","nestedException":null,"yemotAPIVersion":6}

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ג
      גבאי
    • RE: מחיקת הודעת קמפיין ע"י קוד

      @CUBASE df38a427-9a71-4fb5-b4c8-d2c27f59be19-image.png
      קיבלתי את השגיאה הזו מה זה אומר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ג
      גבאי