האם יש אפשרות לשלוח צינתוק מתוזמן כמו באתר בלשונית צינתוקים?
-
באתר יש שתי אפשרויות לשלוח צינתוק מתוזמן
א. בלשונית משימות
ב. בלשונית צינתוקים בוחרים בהפעלת צינתוק ויש אפשרות לבחור צינתוק מתוזמן
האם יש אפשרות לעשות את זה בapi -
@קו-כשר-מערכות-טל למערכת המשימות יש API https://f2.freeivr.co.il/post/78443
-
Api למערכת המשימות יש לי אבל אני שאלתי על האופציה השניה כי במערכת המשימות יש מגבלה על כמות המשימות
-
@קו-כשר-מערכות-טל תגדיר תזמון באופן אחר עם הAPI של הפעלת צינתוק...
אתה יכול להשתמש באפס סקריפט או בmake -
@אביי-ורבא אגב אם אתה יכול להסביר מלמעלה איך משתמשים בmake לתזמון משימות בימות המשיח
אני לא הבנתי מה אני צריך לעשות כלומר הרי ימות לא מסונכרנים איתם
תודה רבה -
@הרב
אתה מתזמן קריאה לשרת שלך, שם אתה מבצע שליחת צינתוק עם api של ימות. -
@מתכנת-בעתיד כתב בהאם יש אפשרות לשלוח צינתוק מתוזמן כמו באתר בלשונית צינתוקים?:
@הרב
אתה מתזמן קריאה לשרת שלך, שם אתה מבצע שליחת צינתוק עם api של ימות.אפשר לתזמן ישירות להפעלת צינתוק בימות, לא?
-
@שמואל-ש
יש הגבלה לכמות התזמונים, ראה למעלה@קו-כשר-מערכות-טל כתב בהאם יש אפשרות לשלוח צינתוק מתוזמן כמו באתר בלשונית צינתוקים?:
Api למערכת המשימות יש לי אבל אני שאלתי על האופציה השניה כי במערכת המשימות יש מגבלה על כמות המשימות
-
@מתכנת-בעתיד מה הקשר? התיזמון הוא כבר שם, ומשם אתה צריך רק להפעיל את הצינתוק!
-
@שמואל-ש
לדוג' אם אתה רוצה לצנתק כל יום בשעה אחרת, או לכל קבוצה בשעה אחרת - אתה מוגבל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות