ניסתי לאמן GPT על ההגדרות של מודול אקסס פילטר
-
-
@מ-ל-ל
נראה שכן
אבל חסר לו מעט דברים
למשל בקבלת נתונים הוא צריך לסדר את התוספת האטומטית של 1 לטור השני ב"אול אינפורמיישן", וכן עוד כמה נקודות דומותאבל זה יפה מאוד
-
@מ-ל-ל איך אימנת אותו?
-
@שמואל-ש כתב בניסתי לאמן GPT על ההגדרות של מודול אקסס פילטר:
@מ-ל-ל איך אימנת אותו?
השתמשתי בקלאוד שלחתי לו קבצים של הגדרות שילמד עליהם
-
@מ-ל-ל כתב בניסתי לאמן GPT על ההגדרות של מודול אקסס פילטר:
השתמשתי בקלאוד שלחתי לו קבצים של הגדרות שילמד עליהם
איפה שולחים לו ומה כותבים לו?
-
@שמואל-ש תנסה לשאול אותו על מערכות ימות המשיח
-
@מ-ל-ל אם כבר לאמן אותו
למה לא לאמן אותו על API ??
ואז להגיד לו תייצר לי על מערכת 077313770 סיסמה 1234
עשר שלוחות השלוחה הראשונה X השניה כך וכך והשלישית כך וכך
בשלוחה הראשונה תעשה לי תפריט שבתוכו קבלת נתונים וכניסה בתאריכים..
את הקבצי שמע של הקבלת נתונים תעשה ב TTS עם הקול של גלעד..וכו..
-
@מ-ל-ל כתב בניסתי לאמן GPT על ההגדרות של מודול אקסס פילטר:
@שמואל-ש כתב בניסתי לאמן GPT על ההגדרות של מודול אקסס פילטר:
@מ-ל-ל איך אימנת אותו?
השתמשתי בקלאוד שלחתי לו קבצים של הגדרות שילמד עליהם
איך עושים את זה אשמח אם תפרט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות