השמעת קובץ שמע וניתוק כשאין מענה בהפניית שיחה
-
יש לנו בקו הפניית שיחות למספר טלפון שונים.
אנחנו רוצים שכאשר יש הפניית שיחה למספר מסויים לאחר כ-10 שניות ללא מענה יושמע קובץ שמע בסגנון של:
"תודה שהתקשרתם, נציגנו אינו זמין כעת, מספרכם נקלט במערכת ונשוב אליכם בהקדם. "
ולאחר מכן השיחה תתנתק.רצינו גם לדעת האם יש אפשרות לתכנת את המענה כך שבימים מסויימים בשעות מסויימות תושמע אותה הודעה ותתנתק השיחה אף ללא המתנה של מספר שניות.
-
@bmc-israel החלק הראשון לא מסובך, ניתן להאזין לדוגמא בטל' 077-3312018 שלוחה 7 (המספר שם אינו נקלט במערכת, אך מדוח שיחות נכנסות אתה יכול לדעת מי נכנס ולאן.
החלק השני, גם הוא אפשרי, כמו כל הפניית מערכת לפי ימים ושעות מענה. -
@הפקות-בע-מ-0
איך עושים את זה ? -
עוד לא קיבלנו עזרה.. יש מישהו שיודע איך עושים את מה שביקשנו?
-
- ניתן להגדיר במודול תור מעבר לשלוחה אחרת:
queue_timeout=1200 queue_end_timeout_goto=/9999
תפתח שלוחה 9999 ותגדיר אותה כניתוק השיחה.
type=hangup
בשלוחה 9999 תעלה הודעה "תודה שהתקשרתם, נציגנו אינו זמין כעת, מספרכם נקלט במערכת ונשוב אליכם בהקדם. " ותשנה את שם ההקלטה ל
M0000
.- תוכל להגדיר כניסה לשלוחה לפי זמנים, ואם השלוחה סגורה יעביר לשלוחה 9999.
ההגדרות כאן
תפתח שלוחה 9999 ותגדיר אותה כניתוק השיחה.type=hangup
בשלוחה 9999 תעלה הודעה "תודה שהתקשרתם, נציגנו אינו זמין כעת, מספרכם נקלט במערכת ונשוב אליכם בהקדם. " ותשנה את שם ההקלטה ל
M0000
.