@צבי-ד-צ הפיתוחים שווים כסף רב, ולכן כסף צריך להביא כסף, ולכן מעניין אותם מה הלקוחות של השירות לקוחות מבקשים ולא מה הלקוחות שלך מבקשים. יאמר לשבחם של ימות המשיח שהם כנראה החברה היחידה שנותנת גישה למפתחים ולבנות דברים בסיסיים ובעצם נותנים להרבה אנשים לעקוף את השירות הלקוחות, אם כי גם בזה יש כמין רעיון עסקי שמעודד הפעלת מוחות להביא רעיונות חדשים.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי הפקות בע"מ 0
-
RE: רעיון נפלא לחידושים במערכות!!פורסם בבקשות לפיתוח
-
RE: דרוש בונה מערכת טלפונית למיזם חדש!פורסם בפורום מפתחים API
@מיזם-חדש אתה יודע מה אתה רוצה, או שצריך שגם יבנו את התוכנית כיצד היא תעבוד?
לדוגמא איך נרשמים גם התורם וגם האברך, מתי מזינים פרטי אשראי וכו'. מעקב דוחות והתקדמות לימוד. -
RE: שליחת צינתוק רק למנהלפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יוסי-זנגי זה לא מסובך כלל, אתה פותח קבוצת צינתוק רק שלך, ואתה עושה אופציה לצינתוק בסוף ההודעה כמו שהתבאר כאן כמה פעמים, אבל רק לקבוצה שלך דהיינו שמכיל רק את מספר המנהל
-
RE: שמירת טוקנים וסליקה עם טוקנים בנדרים פלוספורסם בחדש במערכת
@davd מי יודע להסביר למה המערכת מודיעה שלא הצליחה לשמור את פרטי הכרטיס?
-
RE: לא מצליחה להתקשר מבזקפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@ירושלמית10 כמוקדן בימים אלו בימות המשיח עם גישה למערכת, אפשר לשלוח פרטים נוספים במייל
X5895890@GMAIL.COM -
RE: מה יהיה הסוף לקווי הנייעס ולצינתוקיהם בכל מספר ימיםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@שמואל בא ניקח לדוגמא את האלו שלא מפסיקים לצנתק בענייני החיסונים לדוגמא, האם זה לא אותו אדם שמצנתק כל יום ממספר אחר, אין אפשרות לחסום את פותח הקווים. והשאלה היותר קשה האם הוא אכן משלם על הצינתוקים או שהוא משיג את זה בחינם בדרך כל שהיא [שהרי לא מסתבר שהוא משלם כ"כ הרבה כסף, לאנשים שבאמת הוא לא משכנע אותם אלא רק מטריד אותם]. הרי ברור שאם הוא היה מסית נגד ימות המשיח בצורה כזאת או אחרת, הם היו יודעים לטפל בו לכאורה.
הציבור מצפה שימות המשיח יקבע כללים, בענין קווי נייעס בצורה מוגדרת, וכן לגבי הצינתוקים. בצורה ברורה וחדה, ושיהיה כתובת להתלונן. [יכול להיות שיש את זה כבר, וא"כ כדאי לפרסם זאת בצורה ברורה].
שמואל, אולי תזכה לעזור לציבור גדול ולהעביר את הדברים למקומות הנכונים. -
RE: הודעה זמנית עם צינתוק לפי זמניםפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@1800 תפרט יותר, האם כוונתך, שביום שישי תקליט הודעה ותשלח צינתוק מיד, או שהמערכת תעלה לבד את ההודעה הזמנית, לפי תאריך וכדומה, וגם תשלח צינתוק?
-
RE: טיפול במערכת שנמצאת אצל משווקפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@תפארת1 הפניית שיחות בתוך מערכות של ימה"מ לא עולה כסף, אם ההפניה תקינה, אז הכל בסדר. תעשה הפניה למערכת החילופית.
-
RE: בדיקת שיחות נכנסות לשלוחה פנימיתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@יום-זה-מכובד כנס באתר הישן לשיחות נכנסות, יש שם אפשרות לבחור תאריכים ואח"כ לסמן את השלוחה, ללחוץ על חשב סטסיטיקה. בו"ה.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי הפקות בע"מ 0
-
RE: עזרה ובקשת עצה בפתיחת קו מסויים לארגוןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@קובי-י תעשה לכל מקוה שלוחה נפרדת, או לפי ימים באותה שלוחה דהיינו מי שרוצה מקוה ויז'ניץ תודיע שיבחר ביום א' ומי שרוצה מקוה כסא רחמים שיבחר ביום ב' וכן הלאה.
-
RE: הסתרת הודעת טכנולוגיה זאת מבית IVR תקשורת...פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@Ppgishonim זה בשליטה של ימות המשיח, תנסה לשכנע אותם בשירות הלקוחות. תעדכן אם הצלחת
-
RE: מספר לא עובד מטלפון כשרפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@chana לבד כנראה שלא, ודרך שירות לקוחות הכל יכול להיות
-
RE: מספר לא עובד מטלפון כשרפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@chana זוהי בעיה ישנה, שאין לה פתרון, צריך דרך שירות לקוחות אולי יתנו מספר פתוח לכשרים, כנראה בתשלום נוסף.
-
RE: עזרה בעריכת תזכורת מותאמת אישית. לתפילה על חולה.פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@צבי-ד-צ גם אני לא זכיתי להבין מה זה משנה אם כותבים מייל ושם כותבים את מס' הטלפון, לאם כותבים על המערכת עצמה, ואין לומר שזה משיקולי ביזנעס, כי הרבה מציעים כאן שירות בתשלום ואין פוצה ומצפצף, וצע"ג.
-
RE: עזרה בעריכת תזכורת מותאמת אישית. לתפילה על חולה.פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@צבי-ד-צ כי זה כללי המערכת, מי שמפרסם מספר טלפון שלו, אפילו כדי לעזור לאחרים, מקבל הרחקה מהמערכת ליום, ואני מדבר מנסיון...
דרך אגב עושים את זה כך, לוחצים על ה3 נקודות שבצד שמאל לייד הלייקים, ולכותב התוכן יש אפשרות לעשות עריכה מחדש. -
RE: עזרה בעריכת תזכורת מותאמת אישית. לתפילה על חולה.פורסם בשאלות ועזרה הדדית
@חד-בדרא ממליץ לך למחוק את המספר טלפון שלך, לפני שירחיקו אותך ליום מהמערכת.
ב. היה מי שפרסם שיש לו כזה מערכת ב200 ש"ח לצרכי מצוה.