שלוחת ניהול - איך מגדירים תפריט שלוחות פנימי?
-
כשמתקשרים לקו ונכנסים לשלוחת הניהול, משמיע רק את ההגדרות ברירת מחדל ולא מאפשר גישה לשלוחות הפנימיות שהגדרתי.
אשמח לעזרתכם.
תודה -
@קו_תוכן_1 שומעים שם באופן די ברור שכדי להגיע לשלוחה פנימית צריך להקיש כוכבית בין שלוחה לשלוחה...
-
@613-0 תודה על המענה המהיר, אני דווקא הקשבתי כמה פעמים ולא שמעתי את זה.
האם הכוונה היא שע"מ לגשת לשלוחה פנימית 1, לאחר לחיצה על 0 צריך ללחוץ 1?
זה לא עובד. הוא מעביר לשלוחה 1 בתפריט הראשי.גם 1 לא עובד. -
@קו_תוכן_1 נגיד ואתה רוצה להיכנס לשלוחה 1/1 אז תקיש 1 * 1
-
@קו_תוכן_1 תקשיבו לתפריט ניהול
שם נאמר שכדי להקליט הודעה יש להקיש 1, לשינוי הגדרות מחיקה העברה או שיכפול יש להקיש 2.
אחרי ההקשה יש לבחור את השלוחה או התת שלוחה הרצויה על ידי הפרדה בין תת שלוחה על ידי מקש הכוכבית, למשל אם רוצים להגיע לשלוחה 1/2/10 יש להקיש 1 ואז כוכבית ואז 2 ושוב כוכבית ואז 10 וסולמית
בהצלחה. -
ק קו_תוכן_1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ק קו_תוכן_1 סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות