דחוף! רוצה לתת לתלמידות שלי להקליט הודעות ושההקלטה תועבר מיד לשלוחה אחרת. בפועל כל הקלטה נשמרת בצורה YMGR
-
@מרכזי
לא מוגדר פה לאן להעביר את ההקלטות -
@תן-חיוך-1
נכון.
אבל אפילו להקליט ולהשאיר באותה שלוחה הוא לא נותן אלא משאיר קובץ בסיומת ששמתי למעלה-לא קובץ הקלטה כלל... -
@מרכזי
זה מוזר מאוד
ימות המשיח בימים אלו חווים המון תקלות ובעיות מעומסים
תנסו שוב להקליט ולאות האם הבעיה חוזרת על עצמה -
@תן-חיוך-1
ניסיתי.
לא עוזר.
חבר'ה מישהו יודע איך לעזור דחוף? מה ההגדרה הרגילה אפילו של שלוחת הקלטות?? -
@מרכזי
לי זה עובד מצויןtype=record title=הקלטה
-
@תן-חיוך-1
איזה מוזר!! מה עושים? יש פה מישהו מהתמיכה של ימות המשיח? -
@מרכזי
הדרך הכי טובה עכשיו היא לשלוח להם מייל -
@תן-חיוך-1
על דבר אחר שלחתי להם כבר 7 מיילים ולא נעיתי ב-3 ימים האחרונים.
יש לכם כתובת מייל פעילה וזמינה שלהם? -
@מרכזי אחרי כל הקלטה עולה קובץ נוסף עם הסיומת הנ"ל? או שזה רק מתעדכן ?
-
@הלי
זה הסיומת של הקובץ שעולה. לא עולה הקלטה רגילה. -
@מרכזי הבנתי אבל אני שואל שוב האם אחרי כל הקלטה עולה עוד קובץ עם מספור אוטומטי וכולי ורק הסיומת (סוג הקובץ) בעייתית או שלא עולה קובץ חדש?
-
@מרכזי אולחי יש איזה הגדרה בקובץ IVR
-
@הלי אחרי כל הקלטה עולה - כמו שכתבת
-
@מתעניין
איפה בודקים את זה? -
@מרכזי בשלוחה הראשית תחפש קובץ בשם ivr.ini ותעתיק מה שכתוב שם לפה
-
@הלי
log_playback_play_stop=yes -
@מרכזי זה לא אמור לקלקל אבל תנסו למחוק את זה ולהקליט הודעה ואז להעלות צילום מסך של שלוחת ההקלטות
-
-
@מרכזי חוץ מזה אין שם כלום?
-
@הלי תנסו למחוק את השלוחה ולפתוח מחדש, לי זה עזר לתקלה אחרת