תא קולי
-
@hischazkus כן נכון!
 -
@יהונתן-כץ תודה
הם הולכים להחזיר הדרך הישנה? זה פשוט יותר קל, אתה יכול לשמוע ההודעות בהטלפון -
@hischazkus לא יודע
-
@hischazkus גם ככה אפשר לשמוע את ההודעות בטלפון, דרך שלוחת ניהול אפשר לשמוע הודעות בכל שלוחה...
-
@dudu אולי תשאל את @ימות-המשיח אם הם יכולים להחזיר את האפשרות הזאת.
-
@dudu אנחנו מדברים מהודעות ששומעים מעבירים להמערכת בהתא הקולי, וזה לא עובד, ולא יכולים לשמוע דרך שלוחת הניהול
-
@hischazkus הבעיה היא ששלוחה מסוג
type=voice_mailלא עובדת, אתה יכול להגדיר שלוחה מסוג אחר
type=recordאו
type=voicemail_emailוהכל על מקומו יבוא בשלום...
-
@dudu זה למייל הוא רוצה לשמוע בפאלפון.
-
@יהונתן-כץ
א. נתתי 2 אפשרויות
ב. בשתי האפשרויות אפשר גם לשמוע בטלפון וגם לשלוח למייל, אם לא מגדירים שיישלח למייל לא נשלח... -
אם אני רוצה שאת ההודעה שנשלחת למייל אוכל לשמוע גם דרך הטלפון, אפשרי?
-
@הלאה-תמיכה-בילודה
אתה מגדיר את שלוחת כוכבית 2 או כל שלוחה אחרת שהייתה עד היום התא הקולי
לשלוחת הקלטות
ומגדיר שההקלטות יעברו לשלוחה אחרת,
לדוגמאtype=record title= emeil_send=yes email_address=*******@gmail.com email_name= email_title= folder_move=/1/9 say_record_number=noובשלוחה 1/9 אתה מגדיר או רשימה לבנה או סיסמה וכך אתה יכול לשמוע את כל ההקלטות
בהצלחה -
-
תא קולי השולח העתק לדוא"ל -voicemail_email[link text
מצאתי את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות