איך מגדירים שכל מספר שיתקשר למערכת יכנס?
-
@בתי-אמזל דחוףףףף!
רוצה לפתוח מערכת עד ראש חודש כיסלו! -
בלשונית "שיגור הודעות"
"הגדרות קאמפיין"
ולהגדיר: "כל אחד יכול להאזין" -
@מה אני משום מה לא הצלחתי, אבל תודה-הגדרתי סיסמה.
-
@מה זה לא עובד לי, תוכל בבקשה לפרט?
-
תוכל גם בניהול הטלפוני בשלוחה 6
-
@זעליג מה זה אומר בניהול הטלפוני?
-
פוסט זה נמחק! -
@בתי-אמזל
בלשונית "שיגור הודעות"
"הגדרות קאמפיין"
ולהגדיר: "כל אחד יכול להאזין"
-
@בתי-אמזל בשלוח 0/6/
-
@מה הגדרתי אבל הוא עדיין לא נותן.
בטלפון הוא אומר ''הוט מובייל שלום, המנוי חסום לחיוג ליעד המבוקש.'' -
@מוישה-כהן אני לא יודע למה, משום מה הוא לא נותן לי להתקשר לקו הזה אפילו מהטלפון שאיתו הקמתי את המערכת(!), אבל אני יכול להיכנס רק דרך האתר.
-
@בתי-אמזל כי וועדת התקשורת חסמו את הקו
-
@מה
אצלי מוגדר כבר ש'כל אחד יכול להאזין' ועדיין רק אני יכול ליכנס למערכת [אני רשום ברשי"ת 10] וכל השאר [רשומים ברשי"ת 9] לא יכולים ליכנס למערכת, איך פוטרים את הבעיה?
בשלוחה הראשית מוגדר כדלהלן:type=template_filter check_template_filter=6,7,10,9 check_template_filter_10_active_go_to=/000 check_template_filter_6_active_go_to=/200 check_template_filter_6_blocked_go_to=/0 check_template_filter_7_active_go_to=/100 check_template_filter_7_blocked_go_to=/0 check_template_filter_9_active_go_to=/301 check_template_filter_9_blocked_go_to=/301 check_template_filter_error_phone_go_to=/0 check_template_filter_none_go_to=/0
תוכל בבקשה להסביר לי מדוע יש אפליה בין המחייגים?