@בוס
לי זה גם הראה את השגיאה, אבל בפועל היגיע למייל שלי מספר מערכת.
אולי תבדוק בספאם.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מה
-
RE: פתיחת מערכת IVR ללמידה מרחוק או לכל מטרה באופן עצמאי בתהליך פשוט ומהיר
-
RE: כניסה למערכת באתר הניהול.
@נתנאל-הקטן
אפשר להשתמש עם המקש Tab
שנמצא בצד שמאל של הלוח מקשים -
RE: חדש! תמיכה בתאריך - חודש ושנה (MM/YYYY) | מודול קבלת נתונים
@אלחנן1
תודה.
ותודה גם על העיצוב החדש שמנגיש יותר את הערכים. -
RE: בדיקה על מספר אם פתוח בקומה הכשרה
@תפארת-יעקבב כתב בבדיקה על מספר אם פתוח בקומה הכשרה:
ובדר"כ אם זה פתוח בחברה אחת אז זה פתוח בכל שאר החברות וכן ההפך ואי"צ לבדוק בכל חברות הטלפונים
זה לא נכון, כי בדר"כ כשמספר חסום בחברה אחת, זה לא אמור להיות שחסום בכל החברות.
אבל זה כן שבדר"כ כשחוסמים מספר זה נחסם בראשונה אצל סלקום, אז אפשר לבדוק בסלקום, ואם זה פתוח אצלם סביר מאוד שפתוח אצל כולם. -
RE: חידוש יחידות במספר וירטואלי
@בוס כתב בחידוש יחידות במספר וירטואלי:
יש אפשרות לקנות יחידה בודדת בסכום של 3 ש"ח.
נכו זה מקש 9 בתפריט קניית יחידות.
הוא אומר שהתוקף מתארך ל 90 ימים אבל בפועל זה מתארך ב 365 ימיםמצווה לפרסם !!!
-
RE: מדריך | עדכון רשימת טלפונים לקמפיין בצורה אוטומטית
@מנצפכ
אני עושה הפעלה ראשונית 5 דקות הוא מריץ את הסקריפט ואח"ז מודיעעריכה: סודר
הבעיה היה כי חשבתי שאני צריך לעדכן ידני את מספר המערכת בגליון הגדרות, -
RE: סקר למקימי מערכות, איך אתם מקימים מערכות מרובות שלוחות והגדרות
@פישל כתב בסקר למקימי מערכות, איך אתם מקימים מערכות מרובות שלוחות והגדרות:
@מה ברור את זה עשיתי, השאלה מה אחרי זה.
עכשיו אתה נכנס לאתר הניהול של המערכת דרך הכרום שלך.
ובהגדרות מתקדמות כשאתה לוחץ אנטר זה עולה. -
RE: מדריך | עדכון רשימת טלפונים לקמפיין בצורה אוטומטית
@מנצפכ
נכון! לא שמתי לב.
הפיתוח מאוד יעיל בשבילי .
אגב: עד שתגיע למדריך המיוחל, תוסיף שורה בפוסט הראשון, שאחרי שמייצרים עותק פשוט לעשות "הפעלה ראשונית" -
מודול חלוקת שעות רצופות
במודול חלוקת שעות רצופות הזה receive_type=continuous_hours
האם אפשר לעשות הגבלה כמה שיכולים בפעם אחד ?
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מה
-
RE: חדש! יצירה מהירה של רשימת הודעות לפי קטגוריות מחולקות לתפריטים
@אביי-ורבא
זה מה שעשיתי עד היום...
אבל חשבתי שעם מערכת בסגנון שהעלית יכול להקל באופן ממשי, כשמדובר מ 35 תחנות, והרשימות כבר מוכנות בטבלה. -
RE: חדש! יצירה מהירה של רשימת הודעות לפי קטגוריות מחולקות לתפריטים
@אביי-ורבא
לשם דוגמה:
יש לי חלוקה ב 3 תחנות,
ויש לי רשימה של 100 אנשים שצריכים לבוא לקחת כל אחד בתחנה אחרת,
ואני רוצה שכל אחד יוכל לשמוע לאיזה תחנה הוא שייך.נכון שזה לא קשור כ"כ למערכת שבנית, אבל אמרתי שאולי יגיע זמן, וגם זה יצא לאור. -
RE: חדש! יצירה מהירה של רשימת הודעות לפי קטגוריות מחולקות לתפריטים
- קודם כל תודה, זה נראה שימושי מאוד, ויקל על העבודה בצורה משמעותית,
- במסכל ראשון חשבתי שמדובר במערכת שישמיע לכל אחד באיזה מקום הוא צריך לאסוף את החלוקה שלו, לפי המספר שהתקשר שיקריא הודעה מסויימת מהקובץ (לדוגמה עמודה A זה מספר הטלפון, ומעמודה B ואילך זה ההודעות שכל אחד ישמע ההודעה ששייך לטלפון שלו,)
אולי זה עדין יקרה....
בכ"א תודה על הכל.. -
RE: הגדרות הקלטה ושליחה למייל בשליחת "מספר אישי" "type=private_did"
@אA כתב בהגדרות הקלטה ושליחה למייל בשליחת "מספר אישי" "type=private_did":
אתה מתכוון להוצאת וקבלת שיחות
כן.
-
הגדרות הקלטה ושליחה למייל בשליחת "מספר אישי" "type=private_did"
ב"ה
הגדרתי שלוחת מס' אישי type=private_did
ואני רוצה שההקלטות ישמרו בשלוחה אחרת ולא ישלחו למייל וכן להגדיר שהשיחה יוקלט תמיד, בלי לשאול לפני השיחה,
נשמח מאוד אם מישהו יודע להגיד משהו בענין. -
RE: אם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!
@שמואל-ש כתב באם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!:
כתוב מאוד ברור מה השגיאה
במקום path צריך להיות whatיפה מאוד ! זה עובד !!
@eliyahu
אבל למה באמת בהדרכה בפורום כתוב path ?
-
RE: אם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!
@CUBASE
זה התשובה שאני מקבל !"responseStatus": "EXCEPTION", "exceptionClass": "IllegalArgumentException", "exceptionMessage": "what is required", "nestedException": null, "yemotAPIVersion": 6
-
RE: מה מספר הודעת מערכת " השלוחה אליה הזנתם לאחרונה נמחקה"
@צבי-ד-צ כתב במה מספר הודעת מערכת " השלוחה אליה הזנתם לאחרונה נמחקה":
ואם לא מוצאים אז כדאי לבדוק כאן https://f2.freeivr.co.il/post/121131
בקישור המצורף זה לא היה מעודכן עד עכשיו, אני עדכנתי את זה היום.
-
מה מספר הודעת מערכת " השלוחה אליה הזנתם לאחרונה נמחקה"
מה מספר הודעת מערכת " השלוחה אליה הזנתם לאחרונה נמחקה"
%D7%A0%D7%9E%D7%97%D7%A7%D7%94.mp3 -
RE: אם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!
@צבי-ד-צ
ממש געוואלדיג!!!
ניסיתי את עצמי וכמעט כבר חשבתי שאני יודע, אבל ניסיתי עוד דבר ו... לא עובדhttps://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=********:*****&path=ivr2:8/4/IdListMessage.ini&contents=יעקב
אולי א"א לשנות דברים בקובץ אחר חוץ מ ext.ini ?