החלפת סוג הקו
-
@קובי-י
תנסה להתוכך איתם שזה לא יהיה יותר מ25 זה מה שאני עשיתי -
@קובי-י גם אני נתקלתי בזה זה משתנה לפי הכריזמה של הנציג שענה לך אם אמרו לך עכשיו מאה תנסה מחר בשעה אחרת בתקווה שיענה לך נציג אחר
-
@קובי-י @מפעיל
יצא משהוא בקשר לזה ?
-
@אברהם-נ
לא קשור אליי
אני לא שאלתי רק עניתי -
@מפעיל כתב בהחלפת סוג הקו:
איךמחליפים את הקו מקבוצה משפחתית למערכת תכנים
אתה מדבר על הקבוצה החברתית החדשה או הישנה?
-
@963 כתב בהחלפת סוג הקו:
קודם כל שאלות אלו מיועדות לפורום עזרה הדדית ולא לבקשות לפיתוח
ואיפה @מפעיל שאל את זה ?
-
@אברהם-נ
בהתחלה בבקשות לפיתוח...
אח"כ מישהו העביר את זה לכאן -
פעם אחת שירות לקוחות נתנו לי את האופציה בחינם
צריך פשוט לפנות לשרות לקוחות -
פוסט זה נמחק! -
@מפעיל
למה אתה לא עונה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות