• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. 963
    9
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 31
    • פוסטים 195
    • הגבוה ביותר 78
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    963

    @963

    105
    מוניטין
    87
    צפיות בפרופיל
    195
    פוסטים
    2
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    963 הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי 963

    • RE: איך מסירים מכלל השלוחות את השמעת האורך?

      @קו-המכלול

      say_length=no
      

      תכניס את זה בקובץ ivr.ini בשלוחה הראשית

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: אשף ההגדרות

      @פיסטוק-פרווה כתב באשף ההגדרות:

      @אאד
      כמעט אף אחד לא מכיר אותו...
      צריך להנגיש אותו יותר, לפחות לשנות לו את השם...
      אפשר נגיד לסמן אותו ולכתוב "הונגש יותר" וכדו'

      ממש לא נכון!!

      אני משתמש עם זה המון, ומכיר עוד אנשים שמשתמשים עם זה, [וגם כל לקוח שרוצה ממני כל מיני הגדרות אחרי שכבר סיימתי להקים לו את הקו שלו, אני שולח אותו להשתמש עם זה, במקום שהוא יתסתבך עם ההגדרות המתקדמות שהוא לא מכיר,]
      כבר הרבה זמן שאני חושב ש"רק חבל שלא מעדכנים את זה יותר"
      גם אני שאני רגיל עם ההגדרות המתקדמות - משתמש עם זה הרבה כדי 'לקצר את הדרך' לכל השלוחות הרגילות עד כמה שיש שם,
      ומי שלא מכיר את זה אז כדאי שיכיר את זה, תוכלו לחסוך לכם הרבה זמן עם זה.

      רק כדאי שבמקום השם המקצועי והתקני הזה: "אשף הגדרות", יכתבו משהו בסגנון "הגדרות בקליק" או "הגדרות מהירות" או אולי "הגדרות למתחילים".

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • בקשה להוספת קישור לכניסה למערכת

      אם אפשר להוסיף בפורום לחצן קישור לכניסה למערכת
      https://www.call2all.co.il/ym/login.php
      https://www.call2all.co.il/yemot-admin-g1/#/login

      במיוחד שהדומיין של הפורום שונה ממה שהיה פעם יש יותר צורך בזה

      פורסם בעל הפורום
      9
      963
    • RE: דחוף! דחוף! המערכת הפסיקה לעבוד לגמרי כבר כמה שעות

      @רבי-יצחק
      @שלמה-צובל
      לא יודע מה הייתה הבעיה
      בכל אופן ימות סידרו את זה במהירות גם בשעה כזאת

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: פתיחת שלוחת קבצי שמע עם שלוחה שיש בפנים שלוחה של רצף השמעות

      @אברהם-נ כתב בפתיחת שלוחת קבצי שמע עם שלוחה שיש בפנים שלוחה של רצף השמעות:

      @ivrפון
      לא הבנתי בדיוק מה שאמרת
      ומה לא טוב במה שאמרתי ?
      ובפרט שזה הכי לא מסובך למתחיל
      כך נראה לי

      מה ש @ivrפון כתב כאן יותר טוב כי לא צריך לפתוח שלוחות מרובות,
      ובעיקר כי אם רוצים להוסיף שיר חדש יוכלו להעלות את זה רגיל במיקום אחד, ולא יצטרכו לפתוח על זה כל פעם שלוחה חדשה - ולשכפל לשלוחה של השמעת הכל,

      ואגב @0799412020 ברוך הבא לפורום!, זה שהתגובות בעניין הכותרת היו קצת יותר מידי חריפות, כי בדיוק
      "נפלת" פה בזמן שיש התמרמרות על הנושא הזה בפורום, עיין כאן הודעה רק מלפני שבועיים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: תא קולי במודול תור

      @פיסטוק-פרווה כתב בתא קולי במודול תור:

      @השפן-הקטן
      תגדיר שמשך זמן החיוג לנציגים יהיה רק 25 שניות בכל פעם כדי שזה לא יעבור לתא קולי אחרי 30 שניות

      ואם אחד מהנציגים אין לו קליטה אז לא יעזור, וכולם יגיעו לתא הקולי שלו.
      אני חושב שיותר טוב להשתמש עם תפריט לנציג לפני שעונה לשיחה, אז אין סיכוי שמישהו יגיע לתא הקולי.
      להלן ההגדרה:

      אפשרות תפריט בחירה של נציג האם לקבל את השיחה

      שימו לב כי מענה תפריט על ידי נציג הינה בחיוב של חצי יחידה, כלומר ברגע שנציג ענה ושומע את תפריט הבחירה, המערכת מבצעת חיוב של חצי יחידה, במקרה שהנציג דוחה את השיחה - זה החיוב היחיד עבור השיחה, במקרה שהשיחה נענית , יש בנוסף את החיוב בהתאמה לשיחה שנענית לפי יחידות.

      להפעלת התפריט לנציגים

      queue_answer_tfr=yes
      

      במקרה כזה כאשר הנציג עונה לשיחה הוא ישמע את התפריט

      M3791 שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1. להחזרת המתקשר להמתנה לנציג הבא שיתפנה הקישו 2. להוצאת המתקשר מהתור הקישו 3.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: הגדרות שישפיעו על כל השלוחות שתחת שלוחה זו

      @בסייעתא-דשמיא-0 כתב בהגדרות שישפיעו על כל השלוחות שתחת שלוחה זו:

      זה דבר מסובך מאוד, תחשוב שכשאדם נכנס לשלוחת השמעת קבצים שהיא תחת 5 שלוחות אז המערכת תצטרך לבדוק כל ההגדרות של 5 קבצי ה- IVR שבכל השלוחות שחוצה לה...

      אני חושב שלא לא כ"כ מסובך, ניתן לעשות שהמערכת תטען את ההגדרות מהקובץ וזה ימשיך לרוץ במערכת, וכל עוד שזה לא "נפגש" באותה הגדרה בשלוחה אחרת ימשיך להתייחס להגדרה הנ"ל,
      לא צריך לעשות שבכל כניסה לשלוחה חדשה יבדוק מחדש את הקובץ [רק בדומה לכניסת ID ש"זוכר" את זה אח"כ],
      או לחילופין, שהמערכת תשמור את הנתון של נתיב השלוחה ששם יש את הקובץ הזה, ותמשיך לבדוק משם, עד שיפגוש בשלוחה אחרת שוב קובץ כזה, אז יעדכן אצלו את הנתיב ויבדוק משם,

      פורסם בבקשות לפיתוח
      9
      963
    • RE: בקשת פרסום מודול האזנה לקובץ

      @עמוד-הימני-פטיש-החזק
      הנה

        %D7%A9%D7%A7%D7%98.wav

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: יש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?

      @אביי-ורבא כתב ביש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?:

      @מה כתב ביש פתרון לאיפוס רשימת תפוצה בצורה שקטה ?:

      [ובאם לא אז חוב קדוש לפתח הגדרה כ"כ נחוצה]

      תוכל בינתיים להשתמש בזה:

      type=api
      api_link=https://bata.abaye.co/yemot/resetListTemplate.php
      api_add_0=password=סיסמת המערכת
      api_add_1=templateId=איידי רשימה
      

      זה זמני, ולא מתבצעת בדיקה האם האיפוס באמת בוצע בהצלחה.
      בעז"ה אולי בהמשך אני אעלה גירסה משודרגת..

      באופן זה, שזה ללא בדיקה אם בוצעה בהצלחה, ניתן גם להשתמש בקישור ישיר לAPI של ימות

      type=api
      api_link=https://call2all.co.il/ym/api/ClearTemplateEntries
      ;מספר המערכת וסיסמה
      api_add_0=token=0773137770:123456
      ;איידי רשימת תפוצה
      api_add_1=templateId=111111
      
      

      יש לאפס את הודעת "אין מענה בשרת API"

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • בקבלת נתונים בערך הרביעי, צריך לכתוב: "SayFile" או: "File"

      בערך הרביעי ניתן להשמיע את הבחירה מתוך קובץ שמע, שצריך להיות בתוך תיקייה מקבילה לשם השאלה,
      כאן בפורום כתוב שההגדרה לזה היא File
      ואילו בקוים ישנים שבניתי וגם בחיפוש בפורום במקומות שונים מופיע SayFile
      וגם כאן בפורום מופיע כך.

      האם אפשר לכתוב את שניהם או שזה כן משנה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי 963

    • RE: באג בשינוי סיסמה אישית | דווח פעם בפורום, האם זה נפתר?

      @אופיר

      @אופיר כתב בבאג בשינוי סיסמה אישית | דווח פעם בפורום, האם זה נפתר?:

      @963 כלומר שבשביל לשנות סיסמה המשתמש מקיש שוב את כל הפרטים או שזה אוטומטי?

      כן, הוא מקיש את כל הפרטים מחדש.

      פורסם בבאגים במערכת
      9
      963
    • RE: באג בשינוי סיסמה אישית | דווח פעם בפורום, האם זה נפתר?

      @אופיר כנראה שלא נפתרה הבעיה, כי הרי ניסת עכשיו, ועדיין יש את הבעיה.
      אני עשיתי בסוף שלוחת קבלת נתונים שלוקח מחדש את כל הפרטים [שם ומשפחה וסיסמה וכו'] ומעדכן בlistallinformation

      הכי טוב שתפנה לשירות הלקוחות.

      פורסם בבאגים במערכת
      9
      963
    • RE: מהם כל ההגדרות הללו?

      @צבי-ד-צ כתב במהם כל ההגדרות הללו?:

      @פלוס שתדע גם לפעמים הבאות, הכי פשוט להעתיק את ההגדרה ולעשות חיפוש גוגל בפורום.
      אפשרות נוספת לתרגם אותה בתירגום גוגל, זה לפעמים לא הכי מצליח, אבל בד"כ כן, רק תשים לב להחליף כל _ ברווח, אחרת לא כ"כ מצליח לתרגם.

      אפשר גם חיפוש בפורום עצמו https://f2.freeivr.co.il/Search ובוחרים לחפש רק בקטגורית "אזור התעשיה - הגדרות המערכת", לפעמים זה יותר יעיל כי זה יותר ממוקד.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • ג'יבריש בהורדת קובץ ListAllInformation.ini

      אני רוצה לתת ללקוח קישור ישיר להורדת קובץ הנרשמים למערכת = ListAllInformation.ini

      https://call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=0773137777:123456&path=ivr/EnterID/ListAllInformation.ini
      

      שהוא יפתח את זה דרך אקסל.
      אבל זה נפתח ג'יבריש.

      הפיתרון הכי מהיר שמצאתי עד עכשיו הוא לפתוח את הקובץ בפנקס רשימות וללחוץ מיד על "שמור"
      האם יש דרך שיגיע מלכתחילה תקין?

      ניסיתי לכתוב בתחילת הקובץ =sep, כמובא כאן אבל זה לא עזר

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: חדש! מערכת טלפונית לחיפוש מילים/משפטים בש"ס בבלי

      @דוד_מלך_ישראל
      תודה רבה על המערכת המופלאה שלך.

      האם תוכל לעשות שבתוצאות יקריא גם קצת מהגמרא שלפני ואחרי מילת החיפוש?

      [אצל אי קול זה כך - רק ששם זה הכל טקסט אחד ארוך והרבה פעמים לא מבינים בכלל איזה דף זה כי לדוגמא לדף פ"ה הוא יגיד "פֶה"]

      כך ידעו כבר בחיפוש עצמו מה הם התוצאות היותר רלוונטיות.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      9
      963
    • RE: הגדרת ערך קבוע לפני ערך (Value) במודול הוספת ערכים (add_id_to_list)

      @CUBASE כתב בהגדרת ערך קבוע לפני ערך (Value) במודול הוספת ערכים (add_id_to_list):

      @963 עובד טוב, השתמשתי בזה כדי שכל מאזין יוכל לכתוב לעצמו ניתוב אבל שיהיה לפני כן ../..

      אם כן צריך לעדכן את זה בשירשור המתאים
      @שמואל @eliyahu

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      9
      963
    • RE: הגדרת ערך קבוע לפני ערך (Value) במודול הוספת ערכים (add_id_to_list)

      @CUBASE כתב בהגדרת ערך קבוע לפני ערך (Value) במודול הוספת ערכים (add_id_to_list):

      ניתן להגדיר הוספת ערך קבוע לפני ערך (Value)

      כדי שיוסיף לקובץ ערך קבוע לפני ערך (Value), יש להגדיר

      add_id_to_list_value_first=../
      

      בדוגמה, יוסיף לקובץ ../ערך

      משום מה ההגדרה הוזכרה בשרשור המודול רק לגבי מפתח ולא לגבי ערך

      זה אכן עובד?
      אם כן אז צריך לעדכן את זה בשרשור.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      9
      963
    • RE: למה להיות ריסיילר?

      @MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:

      אתה מקבל קו בשקל בערך, ואפילו בפחות,

      איך זה עובד? אתה קונה קבוצת מספרים אצל ימות? ואם כן אז האם הם פתוחים בקומה הכשרה? מספרים עוקבים?
      או רק ניוד מבחוץ - [אבל ניוד מבחוץ לא יצא לך שקל לקו]
      ?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963
    • RE: בניית מודול תור שיעבוד גם למספרי חו"ל

      @שמחה-זו-הסיסמא כתב בבניית מודול תור שיעבוד גם למספרי חו"ל:

      @מה במודול תור אמור לעבוד רק מספרי חו"ל ארה"ב (ככל הידוע לי)

      עיין כאן
      ובעיקר כאן

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      9
      963
    • RE: שינוי קובץ INI דרך הטלפון

      @מערכת-קמפיינים תנסה כך:

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=/מיקום הקובץ 
      add_id_to_list_key=api_add_0=phone
      add_id_to_list_value_type=digits 
      add_id_to_list_value_change=yes
      
      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      9
      963