להחליף שפה רק ל חלק מערכת
-
@מוטי-לוין
אתה יודע האיך לעשות את זה?
תודה רבה -
@משה-שטרן-0
אני רוצה להחליף את כל המערכת, לא רק חלק, אולי אצה יכול לעזור לי? -
@משה-שטרן-0 לאיזה שפה אתה צריך?
-
@מוטי-לוין
אנגלית
אני רוצה שכל המערכת יהא באנגלית, כולל בשידור חי שמחכים שהשידור יתחיל
תודה רבה -
@משה-שטרן-0 לכל המערכת אתה יכול דרך שלוחה 5 בניהול הטלפוני
-
@מוטי-לוין
אתה יכול להגיד לי בדיוק האיך עושים את זה, אני חדש עם ימות המשיח, תסביר לי בדיוק אם זה רק דרך הטלפון ולא אנליין? וגם בדיוק האיך אני עושה את זה, אני מתקשר להמספר שלי, ואז בדיוק מה אני צריך להקיש? -
@משה-שטרן-0 אם זה מדי מסובך לך אני יכול להגדיר לך את זה
-
@מוטי-לוין
בבקשה
אולי האיך אני כותב לך דרך פרטי? -
@משה-שטרן-0
תשאיר כתובת מייל ואני יצור אתך קשר -
פוסט זה נמחק! -
@משה-שטרן-0 שלחתי אתה יכול למחוק את הפוסט אם המייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות