שכפול מערכת
-
שלום וברכה יש לי שתי קוים, ועכשיו אני רוצה לשכפל את קו 1 שזה יהיה מספר של קו 2. האם זה אפשרי?
-
@פלוני-אלמוני-1 למה אתה מתכוון?
-
@פלוני-אלמוני-1 כתב בשכפול מערכת:
שלום וברכה יש לי שתי קוים, ועכשיו אני רוצה לשכפל את קו 1 שזה יהיה מספר של קו 2. האם זה אפשרי?
פשות אם יש לך מערכת ריקה תעשה הפניה לקו תוכן אם אין לך מערכת ריקה תפתח מערכת חדשה
-
@פלוני-אלמוני-1
דרך שירות לקחות נראה לי שאפשר
אם אבנתי מה שאמרת -
@פלוני-אלמוני-1 אולי מכאן
-
@חי-משיח-1
מה זה קשור לשכפול ??? -
@אברהם-נ יש שמה אפשרות כזו בשינוי מערכת (הם עובדים עם ימות)
-
@חי-משיח-1
שינוי מערכת זה לא שיכפול -
@אברהם-נ בשינוי יש אפשרות לשכפול
-
@חי-משיח-1 זה לא עובד
-
@פלוני-אלמוני-1 ממש לא ברור מה אתה רוצה..
אתה רוצה לעשות שמי שיתקשר למספר של קו 1 יגיע בפועל לקו 2?
אתה רוצה להעתיק את כל התכנים מקו 2 לקו 1? או אולי הפוך?
תשתדל להסביר בצורה ברורה מה בדיוק אתה רוצה להשיג..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות