הורדת הקלטת שיחה מהכתובת שנשלחת לAPI לאחר שיחה- לא פעילה
-
אני מקבל אחרי השיחה API עם ערך QueueRecordPath
שם יש נתיב להורדת הקובץ
כשאני משרשר את זה עם סיסמה אני מקבל הודעה שהקובץ לא נמצא
משהו מכיר דרך לגשת להקלטה -
@NA73438 הנה דוגמה להורדת קובץ של הקלטת שיחה במודול תור שעובדת לי
https://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=0773137777:123456&path=ivr2:/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0791234567-Phone-0521234567-Folder-1-DialTo-0521234567-Date-2024-01-01-20-06-35.wav
-
@הרב
שמתי את זהhttps://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=0773137777:1111&path=ivr2:/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0799272744-Phone-0583220456-Folder-1-DialTo-548427673-Date-2024-01-01-16-23-24.wav
וזה כותב לי
Requested file does not exist
הקובץ המבוקש אינו קיים -
@NA73438 זה מוזר לי מאוד
אני משתמש בזה מאות פעמים ביום ואין בזה שום בעיה
ניסית את זה גם דרך הדפדפן?? -
@הרב
ניסתי רק דרך הדפדפן
אך אפשר עוד להשתמש בזה? -
@NA73438 אני מתכוון אם הכנסת את זה דרך השורת כתובות או דרך אתר כלשהו שבנית?
-
@הרב
כן
הכנסתי את הכתובת לדפדפן -
@NA73438 אין לי מה לומר לך זה נשמע לי מוזר מאוד
האפשרות היחידה שאני יכול להגיד לך שאולי לא שמת את השם הנכון של ההקלטה
תנסה אולי לבדוק דרך אתר הניהול בתקיה Trash/QueueRecord אם קיים כזה קובץ
אתה יכול גם לבדוק את זה דרך APIhttps://www.call2all.co.il/ym/api/GetIVR2Dir?token=0771234567:123456&path=/Trash/QueueRecord&orderBy=date&orderDir=desc
-
@NA73438 כתב בהורדת הקלטת שיחה מהכתובת שנשלחת לAPI לאחר שיחה- לא פעילה:
@הרב
שמתי את זהhttps://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=0773137777:1111&path=ivr2:/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0799272744-Phone-0583220456-Folder-1-DialTo-548427673-Date-2024-01-01-16-23-24.wav
וזה כותב לי
Requested file does not exist
הקובץ המבוקש אינו קייםחסר 0 במספר 548427673
-
@מתעניין
תיקנתי וזה עובד
סוף סוף...
רק מוזר כי ככה זה הגיע לי בAPI
יש דרך לסדר את זה?