טיפול במערכת שנמצאת אצל משווק
-
מה אפשר לעשות עם מערכת שיושבת תחת משווק/מפעיל אחר
שלא נותן מענה בגלל שלטענתו אין מספיק דקות בקו (יש כמה אלפים בחודש, והוא צריך שיהיה הרבה יותר)
מצד שני ימות המשיח לא נותנים שירות כי זה לא שלהםאשמח לרעיונות או כיוני מחשבה
- לנייד את הקו לימות המשיח?(האם שייך בכלל, אני בודק מול שירות הלקוחות, אשמח למידע נוסף)
- להעביר את כל התוכן לקו חדש ולהפנות את האנשים לקו החדש, הענין הוא שבפרסום שמודפס כבר מופיע המספר הזה.
-
@תפארת1 לנסות להסתדר עם המשווק כי זה נטו מולו
-
@כבר-כאן אבל הבן אדם פשוט לא מגיב למיילים, לא מצליח להבין את הראשון שעשה את הטעות הזאת לפתוח אצלו.
-
@תפארת1 הפניית שיחות בתוך מערכות של ימה"מ לא עולה כסף, אם ההפניה תקינה, אז הכל בסדר. תעשה הפניה למערכת החילופית.
-
@הפקות-בע-מ-0 ואיך נספר הדקות
נגיד שיש שירות מסוים שניתן בחינם רק למערכת שמכניסה 10.000 דקות בחודש, האם זה ייחשב כדקות שלי, או בגלל שזה מגיע מהמשווק זה לא ייחשב. -
@תפארת1 כתב בטיפול במערכת שנמצאת אצל משווק:
@הפקות-בע-מ-0 ואיך נספר הדקות
נגיד שיש שירות מסוים שניתן בחינם רק למערכת שמכניסה 10.000 דקות בחודש, האם זה ייחשב כדקות שלי, או בגלל שזה מגיע מהמשווק זה לא ייחשב.אתם צריכים לפנות לנותן השירות כדי לברר