לא נפתר שלא יהיה אצל המתקשר מענה בהעברה לSIP עד שהשיחה מתקבלת - שייך?
-
@הרב אני מבין שאם השלוחה הראשונה שהוא יכנס אליה תהיה SIP, הוא לא יראה שהשיחה שלו נענתה.
האם ניתן כשאני מגדיר שלוחה כמו התמונה שלהלן, זה יעבוד טוב אחרי שתוקף השלוחה כ'SIP' יפוג?
או שזה יגרום התנגשות של הגדרות אחת עם השניה?שים לב שההגדרת מעל הקוו הנראה כך ------------
הם הגדרות של שלוחת סיפ, ואח"כ זה הגדרות של שלוחת השמעת קבצים.
השאלה אם אין התנגשות?typetype(2024-01-26-08-00-00|playfile)=sip account_dial_extension=201 sip_timeout=17 sip_dial_end_go_to=hangup sip_no_answer_goto=/8 sip_timeout_goto=/8 sip_record=yes sip_send_mail=yes sip_send_mail_to=0000@gmail.com //--------------- type=playfile start=min playfile_end_goto=hangup control_play1=go_to_folder playfile_control_play_1_goto=/8/4/1 //אקסס פילטר check_access_filter=yes access_filter_1_yes_goto=/8/2 access_filter_no_goto=enter access_filter_1=g.16:50-19:01.sun-sat.*.*.*.*.*.*
-
@הרב כתב בשלא יהיה אצל המתקשר מענה בהעברה לSIP עד שהשיחה מתקבלת - שייך?:
@isi אם השלוחה הראשונה שהמאזין נכנס אליה היא מודל SIP אז הוא ממשיך לשמוע צליל חיוג עד שתענה מהטלפון SIP
כנראה אתה הגדרת שיעבור דרך עוד שלוחה כל שהיא לפני. מספיק שהגדרת אפילו שהשלוחה הראשית מוגדרת כמודל העברה לשלוחה אחרת
או שהשתמשת במודל תורבדקתי את מה שכתבתי בהודעה הקודמת, וזה לא עובד טוב.
השאלה (שבאם התשובה עליה חיובית הוא יכולה להיות פתרון עבודה), האם אני יכול לעשות שינוי בקלות של מספר משנה המוקצה לשלוחה פנימית.
נניח אני רוצה לשנות אותו למספר שעות משלוחה אחת לשניה, יש דרך לעשות את זה בקלות? -
@הרב כתב בשלא יהיה אצל המתקשר מענה בהעברה לSIP עד שהשיחה מתקבלת - שייך?:
@isi אם השלוחה הראשונה שהמאזין נכנס אליה היא מודל SIP אז הוא ממשיך לשמוע צליל חיוג עד שתענה מהטלפון SIP
כנראה אתה הגדרת שיעבור דרך עוד שלוחה כל שהיא לפני. מספיק שהגדרת אפילו שהשלוחה הראשית מוגדרת כמודל העברה לשלוחה אחרת
או שהשתמשת במודל תורסליחה על ההודעות החוזרות ונשנות שלי.
אבל המשכתי לחפש ולבדוק, וראיתי כאן איך ניתן לשנות הקצאה של שלוחה פנימית.
ומה ששמתי לב שגם כאשר המתקשר מתקשר ונכנס ישר לתוך השלוחת SIP בכל אופן הוא רואה שהשיחה שלו נענתה, (על אף שבעצם הוא שומע צליל חיוג רגיל, אבל השיחה בפועל נענתה).
השאלה אם יש פתרון לענין הזה? -
@isi אתה נראה לי טועה
כי אני בדקתי את זה עכשיו ושמתי שלוחת מודל SIP בשלוחה הישירה שאליה משוייך המספר וזה לא ענה עד שעניתי -
@הרב כתב בשלא יהיה אצל המתקשר מענה בהעברה לSIP עד שהשיחה מתקבלת - שייך?:
@isi אתה נראה לי טועה
כי אני בדקתי את זה עכשיו ושמתי שלוחת מודל SIP בשלוחה הישירה שאליה משוייך המספר וזה לא ענה עד שעניתיכך מוגדרת השלוחה הישירה שאליה הפנה המספר:
type=sip account_dial_extension=201
האם יש כאן משהו לא נכון שזה גרם שכביכול יהיה מענה?
-
@isi אני הגדרתי גם ככה:
type=sip account_dial_extension=1111
וגם ככה:
type=sip account_dial_number=1
ובשתיהם זה לא ענה עד שעניתי
-
@isi ניסית את זה כשה-SIP היה מחובר?
-
@הרב כן. ישבתי מול הסיפ, הוא היה מחובר וגם קיבל את השיחה, אבל לא עניתי לה.
מאידך במכשיר המתקשר זה סימון ספירת שניות.
(התקשרתי ממספר אחר של המערכת, וזה אפילו גם הוריד יחידות אפילו שלא עניתי).
אבל צורת ההתקשרות היתה אל נייד שהפנה את השיחה באין מענה לשלוחת הסיפ.
אולי זו הסיבה להורדת היחידות.
אבל מדוע זה מסמן למתקשר מענה? -
@isi תנסה אולי באמת בחיוג ישיר
-
@isi מוזר לי מאוד אני ניסיתי גם דרך הפנייה כשאין מענה וזה עבד מעולה וזה לא ענה עד שעניתי
-
@הרב כעת ניסיתי שוב, ואכן זה עובד כמו שאתה אומר.
אני לא מצליח להבין מה עשיתי קודם שזה לא עבד טוב.
תודה רבה על כל העזרה והסבלנות.