• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הקו לא עובד

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    21 פוסטים 6 כותבים 1.0k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה מנותק
      המנייעס @שמואל יעקב הוכמן
      נערך לאחרונה על ידי

      @שמואל-יעקב-הוכמן
      תביא את זה!
      ‏‏צילום מסך (2).png

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ש מנותק
        שמואל יעקב הוכמן @המנייעס
        נערך לאחרונה על ידי

        @המנייעס אין לי את הגדרות המתקדמות או שזה כתוב לי באנגלית אבל צירפתי לך את השלוחות כמו ששלחת לי 0
        שלוחה כניסה לניהול
        ivr2:/0
        1
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/1
        2
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/2
        3
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/3
        4
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/4
        5
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/5
        6
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/6
        7
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/7
        8
        שלוחה השמעת קבצים
        ivr2:/8
        9
        שלוחה חדר ועידה * שידור חי
        ivr2:/9
        AutherizedUsers
        תיקייה
        ivr2:/AutherizedUsers
        EnterID
        תיקייה
        ivr2:/EnterID
        Log
        תיקייה
        ivr2:/Log
        Messages
        תיקייה
        ivr2:/Messages
        Name
        תיקייה
        ivr2:/Name
        Points
        תיקייה
        ivr2:/Points
        RepliesWaitOkAdmin
        תיקייה
        ivr2:/RepliesWaitOkAdmin
        Star
        שלוחה תפריט כוכבית
        ivr2:/Star
        Trash
        תיקייה
        ivr2:/Trash
        שיעורים
        תיקייה
        ivr2:/שיעורים
        ivr.ini
        קובץ הגדרות
        ivr2:/ivr.ini
        12/01/2024 13:58
        136 Bytes
        ext.ini
        קובץ הגדרות
        ivr2:/ext.ini
        22/01/2024 21:42
        21 Bytes
        CopyLinkShareToFolder.ini
        קובץ הגדרות
        ivr2:/CopyLinkShareToFolder.ini
        30/12/2023 22:13
        0 Byte

        Z ה מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Z מנותק
          zxc @שמואל יעקב הוכמן
          נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל-יעקב-הוכמן תכנס לכאן

          מ ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה מנותק
            המנייעס @שמואל יעקב הוכמן
            נערך לאחרונה על ידי המנייעס

            @שמואל-יעקב-הוכמן
            אני לא מבין אף מילה !!!
            תיכנס לאתר הניהול תלחץ בלשונית מערכת תוכן ( החץ האדום )
            אח"כ לשוניות הגדרות מתקדמות (החץ הכחול )
            ‏‏צילום מסך (33)_LI.jpg

            אח"כ תעשה העתק הדבק מכאן כמספר 3 וננסה להבין יחד מה הבעיה
            דרך אגב כשכותבים קוד (ההסבר הזה שבמספר 3) יש כללים בפורם איך כותבים את זה עיין כאן

            ‏‏צילום מסך (34)_LI.jpg

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              משונוב @zxc
              נערך לאחרונה על ידי

              @zxc יש לך קו?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
              • מ מנותק
                משונוב @שמואל יעקב הוכמן
                נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל-יעקב-הוכמן מה מספר הקו

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                • ש מנותק
                  שמואל יעקב הוכמן @משונוב
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @משונוב 0733640731

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמואל יעקב הוכמן @משונוב
                    נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש מנותק
                      שמואל יעקב הוכמן @zxc
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @zxc ומה לעשות

                      6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 6 מנותק
                        613 0 @שמואל יעקב הוכמן
                        נערך לאחרונה על ידי 613 0

                        @שמואל-יעקב-הוכמן תעלה צילום מסך של השלוחה הראשית - הגדרות מתקדמות ותצלם, רק כך נוכל לראות במה מדובר ולנסות לעזור.
                        אם אתה מסתבך תוכל לשלוח אלי מייל ל- ivr.6130@gmail.com עם פרטי המערכת ואשתדל לעזור.

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ש מנותק
                          שמואל יעקב הוכמן @613 0
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @613-0 https://private.call2all.co.il/ym/index.php?view=ivr2# זה הקישור פשוט אני לא יכול לצלם את המסך

                          6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 6 מנותק
                            613 0 @שמואל יעקב הוכמן
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-יעקב-הוכמן זה לא יעזור לי צריך סיסמא למערכת, תוכל לשלוח לי את פרטי המערכת למייל בכתובת ivr.6130@gmail.com ואשתדל לעזור, או איכשהו לצלם את המסך שם, אפשר גם לנסות למחוק את ההגדרות בשלוחה הראשית בהגדרות מתקדמות (ההגדרות באנגלית), ולהדביק במקום:

                            type=menu
                            
                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש מנותק
                              שמואל יעקב הוכמן @613 0
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @613-0 שלחתי לך

                              6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • 6 מנותק
                                613 0 @שמואל יעקב הוכמן
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שמואל-יעקב-הוכמן טופל, עכשיו עובד...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון