הקו לא עובד
-
@שמואל-יעקב-הוכמן תכנס לכאן
-
@שמואל-יעקב-הוכמן
אני לא מבין אף מילה !!!
תיכנס לאתר הניהול תלחץ בלשונית מערכת תוכן ( החץ האדום )
אח"כ לשוניות הגדרות מתקדמות (החץ הכחול )
אח"כ תעשה העתק הדבק מכאן כמספר 3 וננסה להבין יחד מה הבעיה
דרך אגב כשכותבים קוד (ההסבר הזה שבמספר 3) יש כללים בפורם איך כותבים את זה עיין כאן -
@zxc יש לך קו?
-
@שמואל-יעקב-הוכמן מה מספר הקו
-
@משונוב 0733640731
-
פוסט זה נמחק! -
@zxc ומה לעשות
-
@שמואל-יעקב-הוכמן תעלה צילום מסך של השלוחה הראשית - הגדרות מתקדמות ותצלם, רק כך נוכל לראות במה מדובר ולנסות לעזור.
אם אתה מסתבך תוכל לשלוח אלי מייל ל- ivr.6130@gmail.com עם פרטי המערכת ואשתדל לעזור. -
@613-0 https://private.call2all.co.il/ym/index.php?view=ivr2# זה הקישור פשוט אני לא יכול לצלם את המסך
-
@שמואל-יעקב-הוכמן זה לא יעזור לי צריך סיסמא למערכת, תוכל לשלוח לי את פרטי המערכת למייל בכתובת ivr.6130@gmail.com ואשתדל לעזור, או איכשהו לצלם את המסך שם, אפשר גם לנסות למחוק את ההגדרות בשלוחה הראשית בהגדרות מתקדמות (ההגדרות באנגלית), ולהדביק במקום:
type=menu
-
@613-0 שלחתי לך
-
@שמואל-יעקב-הוכמן טופל, עכשיו עובד...