הקו לא עובד
-
@שמואל-יעקב-הוכמן תכנס לכאן
-
@שמואל-יעקב-הוכמן
אני לא מבין אף מילה !!!
תיכנס לאתר הניהול תלחץ בלשונית מערכת תוכן ( החץ האדום )
אח"כ לשוניות הגדרות מתקדמות (החץ הכחול )

אח"כ תעשה העתק הדבק מכאן כמספר 3 וננסה להבין יחד מה הבעיה
דרך אגב כשכותבים קוד (ההסבר הזה שבמספר 3) יש כללים בפורם איך כותבים את זה עיין כאן
-
@zxc יש לך קו?
-
@שמואל-יעקב-הוכמן מה מספר הקו
-
@משונוב 0733640731
-
פוסט זה נמחק! -
@zxc ומה לעשות
-
@שמואל-יעקב-הוכמן תעלה צילום מסך של השלוחה הראשית - הגדרות מתקדמות ותצלם, רק כך נוכל לראות במה מדובר ולנסות לעזור.
אם אתה מסתבך תוכל לשלוח אלי מייל ל- ivr.6130@gmail.com עם פרטי המערכת ואשתדל לעזור. -
@613-0 https://private.call2all.co.il/ym/index.php?view=ivr2# זה הקישור פשוט אני לא יכול לצלם את המסך
-
@שמואל-יעקב-הוכמן זה לא יעזור לי צריך סיסמא למערכת, תוכל לשלוח לי את פרטי המערכת למייל בכתובת ivr.6130@gmail.com ואשתדל לעזור, או איכשהו לצלם את המסך שם, אפשר גם לנסות למחוק את ההגדרות בשלוחה הראשית בהגדרות מתקדמות (ההגדרות באנגלית), ולהדביק במקום:
type=menu -
@613-0 שלחתי לך
-
@שמואל-יעקב-הוכמן טופל, עכשיו עובד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות