החלפת הקלטות מערכת בטריוויה
-
שלום!
רציתי לשאול אם מישהו יודע כאן
איך אני משנה הקלטות מערכת.
(לדוג' בטריוויה יש- כל הכבוד וכו')
ניסיתי לחפש ולא מצאתי.
אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי
תודה. -
א אלחנן1 העביר נושא זה מ-על הפורום ב-
-
-
-
-
תודה על כל התגובות!
אני שואל איך מחליפים הודעות מערכת.
יש בלשונית הודעות כל מיני שאפשר להחליף.
אבל ישנם פעמים שההודעה לא מופיעה בלשונית.
איך אני מחליף אותה?
תודה -
אז אתה צריך לדעת איזה מספר הודעה את צריך
ואז להחליף להודעה שאתה רוצה -
@אברהם-נ תודה!
איך אני מחליף? -
@משכנות מעלה הודעה ומשנה את השם למספר ההודעה הרצוייה
למשלM1000 -
@משכנות
אם אתה רוצה יש דרך אחרת
שאתה נכנס ל מערכת תוכן ואח''כ אתה נכנס ל הודעות

ואח''כ אתה לוחץ על החץ במספר הודעה שאתה רוצה להחליף ותכניס שם את הקובץ שאתה רוצה

-
@אברהם-נ תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות