העברת יחידות מוירטואל פלוס
-
שלום לכולם.
אני לא מצליח להעביר יחידות מוירטואל פלוס למערכת רגילה, והאתר כותב שאי אפשר להעביר יחידות ממערכת זו
יכול להיות שאי אפשר להעביר מוירטואל פלוס יחידות?
אשמח לתשובה. -
@השפן-הקטן כתב בהעברת יחידות מוירטואל פלוס:
שלום לכולם.
אני לא מצליח להעביר יחידות מוירטואל פלוס למערכת רגילה, והאתר כותב שאי אפשר להעביר יחידות ממערכת זו
יכול להיות שאי אפשר להעביר מוירטואל פלוס יחידות?
אשמח לתשובה.אי"א להעביר יחידות בוירטואל
-
@השפן-הקטן כתב בהעברת יחידות מוירטואל פלוס:
שלום לכולם.
אני לא מצליח להעביר יחידות מוירטואל פלוס למערכת רגילה, והאתר כותב שאי אפשר להעביר יחידות ממערכת זו
יכול להיות שאי אפשר להעביר מוירטואל פלוס יחידות?
אשמח לתשובה.רק בשרות לקוחות ובתשלום
-
ולהעביר יחידות מוירטואל לוירטואל אפשרי?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות