מודול התרמות
-
@484546 באיזה קובץ הגדרת את זה?
-
@Liy בהגדרות המתקדמות.
מה השאלה? -
-
@Liy כמובן. כנ"ל
-
@484546 ext.ini?
איזה שלוחה ומה בדיוק כתוב בתוך הקובץ?
-
@Liy שלוחה 1/1
כנ"ל -
@484546 אמר במודול התרמות:
type=donation_campaign
location_folder_donation_campaign=/1/2
donation_campaign_some_actions_type=define_donate_and_groups
donation_campaign_donate_donation=yes -
@484546
זה ישן, אבל אם זה עדיין רלוונטי לך או למשהו אחר
אז תגדיר כך:
בשלוחת ההתרמה המקורית (לדוג' שלוחה 1)type=donation_campaign donation_campaign_play_status=no- סוג המודל-מודול התרמות
- לא משמיע מצב התרמה
ותיצור שלוחה חדשה (לדוג' שלוחה 2) ותגדיר שם
type=donation_campaign_some_actions location_folder_donation_campaign=/1 donation_campaign_some_actions_type=define_donate_and_groups- סוג המודל-שלוחה נלוות לשלוחת מודול התרמות
- מיקום שלוחת ההתרמה הראשית
- סוג הפעולה-התרמה בלבד
ושוב תודה רבה למפתח המודול @שמואל
-
@בעילום-שם-0
יתכן ובאמת יש טעות בקוד או במערכת שקוראת אותו?
כתבתי על זה כאן.
https://f2.freeivr.co.il/post/120907
תוכל לעיין רגע? -
@בעילום-שם-0 תודה! אכן כבר עשיתי את זה - שימוש במודול של ההתרמות עבור שלוחת התרומות וזה עובד. הבעיה היתה שהשתמשתי בשלוחה של סליקה כללית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
