צינתוק עם הקלטה חוזרת
-
@צבי-ד-צ
למספר של הקו -
@Ppgishonim ומה הבעיה שלהם להיכנס לשלוחות?
-
@צבי-ד-צ
ברגע שהם מתקשרים לקו, הקו מתנתק ישר. -
@Ppgishonim למה? יש הגדרות שמסננות אותם? וא"כ איזה?
-
@צבי-ד-צ
אני לא יודע, יש לך אולי מקום להפנות אותי איך עושים את ההגדרות הנכונות?
איך בכללי אני אמור ללמוד איך להשתמש בכל הפונקציות של ימות המשיח? -
@Ppgishonim מדובר על מערכת רגילה או ווטסאפון? אם זה מערכת רגילה או מהווטסאפונים החדשים תנסה לשים את ההגדרות ואולי אני או מישהו אחר ידע לענות.
-
-
@Ppgishonim פשוט תעתיק את ההגדרות יש הסברים מלאים באזור התעשיה
-
@צבי-ד-צ
תודה על הקישור אך מוצף שם מידע, אתה יכול לכוון אותי? -
@Ppgishonim אני בל"נ יראה עוד מעט איך אני יכול לעזור לך, כשיהיה לי יותר זמן. לבנתיים אולי כבר עוד מישהו מהפורום יוכל לעזור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות