• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    באג ב"לא מפספסים שיחות"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    13
    2149
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 1
      1800 נערך לאחרונה על ידי

      בנוגע למה שפורסם כאן https://f2.freeivr.co.il/post/115075 התקשרתי למישהו שמשתמש בזה והופנתי לתא קולי הנ"ל ובמקום להגיע לתא קולי שלו הגעתי לאזור האישי שלי

      ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • צ
        צדיק תמים מומחה נערך לאחרונה על ידי

        @לומד-עס

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ל
          לומד''עס @1800 נערך לאחרונה על ידי

          @1800 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":

          בנוגע למה שפורסם כאן https://f2.freeivr.co.il/post/115075 התקשרתי למישהו שמשתמש בזה והופנתי לתא קולי הנ"ל ובמקום להגיע לתא קולי שלו הגעתי לאזור האישי שלי

          בעיה ידועה החברה שבא הוא נמצא לא שולחת את הפרמטרים של ההפניה ולכן היא חושבת שאתה מתקשר ישירות למערכת ולא מופנה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ל
            לומד''עס @1800 נערך לאחרונה על ידי

            @1800 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":

            בנוגע למה שפורסם כאן https://f2.freeivr.co.il/post/115075 התקשרתי למישהו שמשתמש בזה והופנתי לתא קולי הנ"ל ובמקום להגיע לתא קולי שלו הגעתי לאזור האישי שלי

            תנסה לראות אולי במספר שפרסמתי בעדכון לא תהיה את הבעיה הזאת

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              המנייעס @לומד''עס נערך לאחרונה על ידי המנייעס

              @לומד-עס

              @לומד-עס כתב במדריך לא מפספסים שיחות:

              ד' למי ששכח זה עובר דרך "מי" ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם

              האם אפשר לשמוע גם את מספר הטלפון של המתקשר או רק לשמוע את שמו דרך אפליקצית מי ??

              @לומד-עס כתב במדריך לא מפספסים שיחות:

              ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

              איזה חברות אי אפשר להפנות??

              בכל מקרה תודה ענקית שנים שאנו מחכים לפיתוח הזה!!!😊 😊 👍 👍 👏 👏

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל
                לומד''עס @המנייעס נערך לאחרונה על ידי לומד''עס

                @המנייעס תוכל לפנות בפרטי ל 6060MMS@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ת
                  תן חיוך 1 נערך לאחרונה על ידי

                  אז בוא נעשה טיפה סדר
                  המספר הראשי של הקו היה 0796069620
                  הבעיה הייתה שברמי לוי לא היה אפשר להפנות ובפרטנר לא נשלחו הפרמטרים
                  בעל המערכת הוסיף מספר למערכת ממרכזיה אחרת מה שגרם לשתי הבעיות להיפתר
                  ולכן במקרה שלך מר @1800 המנוי שהתקשרת אליו הוא בחברת פרטנר והוא עשה הפניית שיחה למספר הישן ולא למספר החדש שהוא 093137980

                  @המנייעס לגבי האם אפשר לשמוע גם את המספר התשובה היא כן

                  R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • R
                    R.E.T מערכות @תן חיוך 1 נערך לאחרונה על ידי

                    @תן-חיוך-1 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":

                    הבעיה הייתה שברמי לוי לא היה אפשר להפנות ובפרטנר לא נשלחו הפרמטרים
                    בעל המערכת הוסיף מספר למערכת ממרכזיה אחרת מה שגרם לשתי הבעיות להיפתר
                    ולכן במקרה שלך מר @1800 המנוי שהתקשרת אליו הוא בחברת פרטנר והוא עשה הפניית שיחה למספר הישן ולא למספר החדש שהוא 093137980

                    סליחה שאני מעלה את אותו נושא שוב, אבל זה לא נכון אני בפרטנר אם הפניה למספר החדש ולמרות זאת הוא מעביר את כולם לניהול של התא קולי, למעשה מה עושים?
                    או ש @לומד-עס יעשה את זה בשתי קווים את שלוחת הניהול ואת שלוחת התא קולי

                    ש ת 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שמואל 9 מומחה @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי

                      @R-E-T-מערכות
                      ייש תא קולי אחר כמו שפורסם פה כבר בפרום 0583257777 וזה עובד טוב

                      R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • R
                        R.E.T מערכות @שמואל 9 נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל-9
                        גם את זה ניסיתי וזה לא עובד
                        הבעיה היא אותה בעיה שבפרטנר (ואולי בעוד) שאתה עושה הפניה זה יוצא מהמספר האישי שלך והם לא שולחים את שאר הפרמטרים של מי המופנה ומילא שאתה מפנה מישהו לאיזה תא קולי שזה לא יהיה התא קולי מזהה שאתה זה שהתקשרת אליו והוא מכניס אותך לניהול

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שמואל 9 מומחה @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי

                          @R-E-T-מערכות
                          מוזר כי אני הייתי בעבר בפרטנר וזה עבד לי (אולי תפנה לפרטנר)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ת
                            תן חיוך 1 @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי

                            @R-E-T-מערכות כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":

                            @תן-חיוך-1 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":

                            הבעיה הייתה שברמי לוי לא היה אפשר להפנות ובפרטנר לא נשלחו הפרמטרים
                            בעל המערכת הוסיף מספר למערכת ממרכזיה אחרת מה שגרם לשתי הבעיות להיפתר
                            ולכן במקרה שלך מר @1800 המנוי שהתקשרת אליו הוא בחברת פרטנר והוא עשה הפניית שיחה למספר הישן ולא למספר החדש שהוא 093137980

                            סליחה שאני מעלה את אותו נושא שוב, אבל זה לא נכון אני בפרטנר אם הפניה למספר החדש ולמרות זאת הוא מעביר את כולם לניהול של התא קולי, למעשה מה עושים?
                            או ש @לומד-עס יעשה את זה בשתי קווים את שלוחת הניהול ואת שלוחת התא קולי

                            דבר ראשון גם לי היה את זה הוא לא מעביר לניהול שלך הוא מעביר כל אחד לשלוחה שלו ככה שאותו אחד שמתקשר אליך עובר לניהול שלו, אני פשוט כבר עברתי חברה והיום אני בהוט וזה עובד מעולה
                            דבר שני תנסה אולי כן יעבוד לך המספר השני ותעדכן 0796069620

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ק
                              קו המוסיקה @תן חיוך 1 נערך לאחרונה על ידי קו המוסיקה

                              @תן-חיוך-1
                              יש עוד מספר שאני משתמש בו
                              0583257777
                              אולי זה עובד בכל החברות
                              עריכה: לא שמתי לב שזה כבר פורסם
                              סליחה
                              אבל השארתי את ההודעה למי שפיספס

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון