באג ב"לא מפספסים שיחות"
-
@1800 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":
בנוגע למה שפורסם כאן https://f2.freeivr.co.il/post/115075 התקשרתי למישהו שמשתמש בזה והופנתי לתא קולי הנ"ל ובמקום להגיע לתא קולי שלו הגעתי לאזור האישי שלי
בעיה ידועה החברה שבא הוא נמצא לא שולחת את הפרמטרים של ההפניה ולכן היא חושבת שאתה מתקשר ישירות למערכת ולא מופנה
-
@1800 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":
בנוגע למה שפורסם כאן https://f2.freeivr.co.il/post/115075 התקשרתי למישהו שמשתמש בזה והופנתי לתא קולי הנ"ל ובמקום להגיע לתא קולי שלו הגעתי לאזור האישי שלי
תנסה לראות אולי במספר שפרסמתי בעדכון לא תהיה את הבעיה הזאת
-
@לומד-עס כתב במדריך לא מפספסים שיחות:
ד' למי ששכח זה עובר דרך "מי" ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
האם אפשר לשמוע גם את מספר הטלפון של המתקשר או רק לשמוע את שמו דרך אפליקצית מי ??
@לומד-עס כתב במדריך לא מפספסים שיחות:
ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)
איזה חברות אי אפשר להפנות??
בכל מקרה תודה ענקית שנים שאנו מחכים לפיתוח הזה!!!
-
@המנייעס תוכל לפנות בפרטי ל 6060MMS@gmail.com
-
אז בוא נעשה טיפה סדר
המספר הראשי של הקו היה 0796069620
הבעיה הייתה שברמי לוי לא היה אפשר להפנות ובפרטנר לא נשלחו הפרמטרים
בעל המערכת הוסיף מספר למערכת ממרכזיה אחרת מה שגרם לשתי הבעיות להיפתר
ולכן במקרה שלך מר @1800 המנוי שהתקשרת אליו הוא בחברת פרטנר והוא עשה הפניית שיחה למספר הישן ולא למספר החדש שהוא 093137980@המנייעס לגבי האם אפשר לשמוע גם את המספר התשובה היא כן
-
@תן-חיוך-1 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":
הבעיה הייתה שברמי לוי לא היה אפשר להפנות ובפרטנר לא נשלחו הפרמטרים
בעל המערכת הוסיף מספר למערכת ממרכזיה אחרת מה שגרם לשתי הבעיות להיפתר
ולכן במקרה שלך מר @1800 המנוי שהתקשרת אליו הוא בחברת פרטנר והוא עשה הפניית שיחה למספר הישן ולא למספר החדש שהוא 093137980סליחה שאני מעלה את אותו נושא שוב, אבל זה לא נכון אני בפרטנר אם הפניה למספר החדש ולמרות זאת הוא מעביר את כולם לניהול של התא קולי, למעשה מה עושים?
או ש @לומד-עס יעשה את זה בשתי קווים את שלוחת הניהול ואת שלוחת התא קולי -
@R-E-T-מערכות
ייש תא קולי אחר כמו שפורסם פה כבר בפרום 0583257777 וזה עובד טוב -
@שמואל-9
גם את זה ניסיתי וזה לא עובד
הבעיה היא אותה בעיה שבפרטנר (ואולי בעוד) שאתה עושה הפניה זה יוצא מהמספר האישי שלך והם לא שולחים את שאר הפרמטרים של מי המופנה ומילא שאתה מפנה מישהו לאיזה תא קולי שזה לא יהיה התא קולי מזהה שאתה זה שהתקשרת אליו והוא מכניס אותך לניהול -
@R-E-T-מערכות
מוזר כי אני הייתי בעבר בפרטנר וזה עבד לי (אולי תפנה לפרטנר) -
@R-E-T-מערכות כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":
@תן-חיוך-1 כתב בבאג ב"לא מפספסים שיחות":
הבעיה הייתה שברמי לוי לא היה אפשר להפנות ובפרטנר לא נשלחו הפרמטרים
בעל המערכת הוסיף מספר למערכת ממרכזיה אחרת מה שגרם לשתי הבעיות להיפתר
ולכן במקרה שלך מר @1800 המנוי שהתקשרת אליו הוא בחברת פרטנר והוא עשה הפניית שיחה למספר הישן ולא למספר החדש שהוא 093137980סליחה שאני מעלה את אותו נושא שוב, אבל זה לא נכון אני בפרטנר אם הפניה למספר החדש ולמרות זאת הוא מעביר את כולם לניהול של התא קולי, למעשה מה עושים?
או ש @לומד-עס יעשה את זה בשתי קווים את שלוחת הניהול ואת שלוחת התא קולידבר ראשון גם לי היה את זה הוא לא מעביר לניהול שלך הוא מעביר כל אחד לשלוחה שלו ככה שאותו אחד שמתקשר אליך עובר לניהול שלו, אני פשוט כבר עברתי חברה והיום אני בהוט וזה עובד מעולה
דבר שני תנסה אולי כן יעבוד לך המספר השני ותעדכן 0796069620 -
@תן-חיוך-1
יש עוד מספר שאני משתמש בו
0583257777
אולי זה עובד בכל החברות
עריכה: לא שמתי לב שזה כבר פורסם
סליחה
אבל השארתי את ההודעה למי שפיספס