מישהו יודע מדוע המערכות לא עובדות
-
כשמנסים להתקשר למערכת זה לא נותן להתקשר פשוט לא מצליח לענות....
-
@עמלנו-נאות-הפסגה
מה הגדרות ששמת תסביר קצת יותר... -
@המנייעס לא הגדרות.
פשוט לא ניתן להתקשר למערכות של ימות..... -
@עמלנו-נאות-הפסגה מה זה אומר לך? תבדוק אם זה פשוט מספר שחסום לוועדת הרבנים
-
@עמלנו-נאות-הפסגה
אבל אולי בכל זאת אתה מעלה צילום מסך של הגדרות -
@עמלנו-נאות-הפסגה וכן תבדוק אם בקמפיין ברירת מחדל לא רשמת בטעות שכניסה רק למספרים לבנים

-
@צבי-ד-צ כתב במישהו יודע מדוע המערכות לא עובדות:
@עמלנו-נאות-הפסגה מה זה אומר לך? תבדוק אם זה פשוט מספר שחסום לוועדת הרבנים
לא קשור עכשיו זה עובד
לפני זה בתחילת הצהריים כל המערכות של ימות לא עבדו.......
זה היה השאלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות