באג בכניסה לניהול
-
@yosafizak
ניסית לשנות את הסיסמא ל4 ספרות? -
@yosafizak זה קרה לחבר שלי, והתברר שזו תקלה במכשיר.
כלומר, כשאתה בשיחה ומקיש ספרות, המכשיר קולט את ההקשות לא נכון לפעמים,
כאילו הקשת פעמיים ויוצא שבמקום שהמערכת תקלוט 4435 היא קולטת 44335.
כדאי לך לבדוק, אולי זו תקלה ספציפית במכשיר שלך.
(אגב, המכשיר שלו זה First Phone) -
@השפן-הקטן
מוזר מאוד כי יש לי מכשיר נוקיה ועד היום הכל היה עובד חלק (במערכות אחרות הכל עובד....) -
@yosafizak תנסה מה תפסיד
-
@השפן-הקטן כתב בבאג בכניסה לניהול:
@yosafizak תנסה מה תפסיד
ניסתי, לא עובד......
תיקון טעות : שמתי לב שזה לא אומר הסיסמא שגויה אחרי 4 ספרות אלא ישר אחרי ההקשה של הספרה הראשונה -
@yosafizak
הוספת עוד הגדרות לשלוחה של הניהול? -
@פיסטוק-פרווה
לא
רק ההגדרה של שלוחת הניהול -
@yosafizak
מוזר, גם לי היה פעם כזה דבר במערכת כלשהיא שחלק מהסיסמא היה בה כוכביות * ולא הצלחתי להכנס דרך הטלפון (מאותה בעיה שלך) אחרי ששיניתי באתר את הסיסמא לספרות זכור לי שזה עבד -
התקשרתי לימות,
אומרים שבגלל שזה של טלטק הם לא יכולים לעזור...........
מישהו יודע כיצד אני יכול ליצור קשר עם טלטק? -
@yosafizak
01teltech@gmail.com
יכול להיות שיקח (הרבה) זמן עד שתקבל תגובה
@111 -
@yosafizak יש לי מספר שירות לקוחות
הקריינות שם באנגלית אבל אני לא יודע אם הנציגים דוברים אנגלית...
(אולי זה סתם בשביל הרושם...) 073-363-7777