מישהו מנסה להתקשר לקו שלי וזה מבקש ממנו סיסמת מערכת
-
מה יכולה להיות הבעיה?
מדובר בקו של קהילה - בית כנסת
אחד מהמתפללים מנסה להיכנס לקו בכדי לשמוע הודעות וזה אומר לו: "אנא הקש סיסמת ניהול" -
@תורה-תבלין אולי הוא לחץ על מקש אפס, שזה שלוחת הניהול?
-
@הפקות-בע-מ-0
לא מדובר בזה -
@תורה-תבלין אם זה אכן לכולם, אז תבדוק בהגדרות אם אין שם סיסמה
-
@הפקות-בע-מ-0 כתב במישהו מנסה להתקשר לקו שלי וזה מבקש ממנו סיסמת מערכת:
@תורה-תבלין אם זה אכן לכולם, אז תבדוק בהגדרות אם אין שם סיסמה
זה לא לכולם
וזה בכלל לא כשהוא מנסה להיכנס לאיזו שלוחה
אלא רק כשהוא מנסה לחייג לקו זה אומר לו ככה -
@תורה-תבלין
תעלה את ההגדרות שבשלוחה הראשית -
@תפארת-יעקבב הענין טופל בס"ד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות